Άρθρο 17 | Μαρία Αλεξάνδρου
Σε μια από τις εκπομπές της Πάνια, φιλοξενήθηκε μια νεαρή κοπέλα που η νευρικότητα της, έδειχνε ένα άτομο που δεν είχε συνηθίσει να βρίσκεται μπροστά στις κάμερες.
Η κουβέντα ήταν περίεργη, άρρυθμη, με παύσεις και αμήχανες σιωπές.
Η Πάνια έκανε ερωτήσεις αλλά εκείνη της άφηνε αναπάντητες.
Η παρουσιάστρια έδωσε διαφημίσεις, για να βρει χρόνο και να κατανοήσει και η ίδια για ποιο λόγο η συγκεκριμένη κοπέλα, δίνει συνέντευξη.
Όταν επέστρεψε από τις διαφημίσεις αυτό που κατάλαβε η Αννίτα, αλλά και όλο το τηλεοπτικό κοινό, ήταν ότι η συγκεκριμένη κοπέλα είχε πάει στην εκπομπή άπλα για να γίνει γνωστή.
Δεν είχε κάτι να μοιραστεί ή να επικοινωνήσει για μια δουλειά που έρχεται.
Λες και κάποιος με διασυνδέσεις, είχε καταφέρει να την φέρει σε μια εκπομπή απλά και μόνο για να λέει ότι το έκανα και αυτό.
Αυτό που δεν έγινε γνωστό από την εκπομπή, ήταν ότι αυτή η κοπέλα ήταν η νέα προσθήκη στο μακρύ κατάλογο των ηθοποιών των παραγωγών Sirina. Ότι σε ηλικία 18 ετών είχε ήδη κάνει την πρώτη της ενήλικη ταινία με τον τότε σύντροφο της και πρωταγωνιστή της Sirina, Ζαφείρη.

Η Λυδία Κυριάκου ή Λιαγοροπούλου ή Μαρία Αλεξάνδρου, όπως είναι το όνομα που χρησιμοποιεί αυτό το καιρό, είναι το νέο πουλέν της λούμπεν ελληνικής showbiz.
Στα δεκαοχτώ της, έπειτα από παρότρυνση του τότε συντρόφου της, Ζαφείρη,
δέχτηκε να πάρει μέρος σε μια παραγωγή της Sirina.
Η εταιρία την προωθούσε ως την νέα Τζούλια Αλεξανδράτου.
Η απεγνωσμένη προσπάθεια της για την εφήμερη δόξα, την οδήγησε να ακολουθήσε πιστά τα χνάρια της trash κατάληξης της Αλεξανδράτου.
Γυμνή φωτογράφηση στο Playboy, ημίγυμνη χορεύτρια σε κλαμπ αλλά και ηχογράφηση τραγουδιών.
Όμως η Λυδία Κυριάκου/Λιαγοροπούλου/Αλεξάνδρου δεν είναι η μονή που χρησιμοποιεί ή χρησιμοποιείται από το σύστημα για να ζήσει το ''όνειρο''.
Ένα ακόμα παράδειγμα είναι η χορεύτρια σε club Χρύσα Χρυσάκη, όπου μετά τους αισθησιακούς χορούς και τις σέξι φωτογραφήσεις μεταπήδησε με μια μάσκα στο πρόσωπο στο πρώτο όργιο που κυκλοφόρησαν η παραγωγή Sirina σε ταινία.
Μπορεί η ίδια, ακόμα, να δηλώνει ότι είναι δική της απόφαση η συμμετοχή σε ταινίες πορνό, φαίνεται όμως ότι ανήκει σε ένα σύστημα που εκμεταλλεύεται την επιθυμία κάποιων γυναικών να γίνουν εύκολα αναγνωρίσιμες και το σώμα τους, με όσους προσθήκες, είναι η εύκολη επιλογή.
Η απάντηση σε αυτό έρχεται σε ένα doc για την ίδια την ενήλικη βιομηχανία, με τον τίτλο Αfter Porn Ends, όπου έλεγε στον επίλογο:
''Όταν κάνεις την επιλογή να ακολουθήσεις το δρόμο του ενηλίκου θεάματος πρέπει να ξέρεις ότι αυτό ποτέ δεν θα μπορέσει να τελειώσει.
Ότι κάνεις θα μείνει και ποτέ δεν θα μπορέσεις να το ξεπεράσεις.
Όλοι όσοι σε λάτρευαν και ήθελαν το σώμα σου, όταν μεγαλώσεις θα είναι οι ίδιοι που θα σε αποβάλουν από όλες τις κοινωνικές ομάδες και δεν θα σου δίνουν χωρώ για να ζεις''.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου