Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χαμενος στο Διαστημα...!






UPDATED:
Μηπως να ελεγε κανεις στον - καποτε τραγουδιστη -Τσαλικη οτι η δισκογραφια του δεν πρεπει να στηριζεται μονο σε διασκευες?!
Για πανω απο ενα χρονο, κανει την μια επανεκτελεση πανω στην αλλη.
Ειπαμε εχεις χασει εδαφος...μην χασεις και την Γη κατω απο τα ποδια σου.

Τελευταιο ηχητικο του πονημα η νεα συνεργασια με την Γαρμπη σε ενα τραγουδι, που δεν επρεπε...να μεινει μεταξυ τους ( για να χρησιμοποιησω την πραγματικη καλη τους συνεργασια)(Τα παρακατω κειμενο δεν ειναι τιποτα αλλο παρα η προσωπικη μου γνωμη)

Το 2001 στην Ελλαδα τα πραγματα αντικειμενικα ηταν πολυ καλυτερα απο οτι τωρα.Ολοι ξοδευαν και προσπαθουσαν να ζησουν την μεγαλη ζωη.Ακομα ειχαμε την αναμονη των Ολυμπιακων Αγωνων και μολις ειχαμε μπει στο ευρω.
Το καλλιτεχνικο στερεωμα εκεινη την εποχη και ειδκα το μπουζουκια ηταν στα πανω τους.Οι καλλιτεχνες εκαναν μεγαλα μεροκαματα και η ελληνικη δισκογραφια εψαχνε το επομενο ''ειδωλο''.
Η διαφημιση αλλα και τα μεσα που ηταν υπευθυνα για ολη την ιλουστρασιον και lifestyle εικονα της χωρας μπορουσαν να κανουν καποιον μεγαλο αστερι μεσα σε μια βραδυα,κατι που τωρα θελει μεγαλυτερο χρονικο διαστημα...εκτος και αν λεγεσαι Παντελιδης.



Εκει στην αρχη της προηγουμενης δεκαετιας ενας καλλιτεχνης κανει την εμφανιση του και συμπληρωνει ενα λαικο-ποπ κενο.
Με το cd ''Αν ημουνα παλιοπαιδο'' ο Γιωργος Τσαλικης κανει την πρωτη του μεγαλη επιτυχια.
Με αυτη του την δουλεια και με τραγουδια οπως ''Αρρωσταινω'',''Μαζι σου και στην κολαση'',''Με χαλαει'' τον μαθαινω αλλα και γινεται ευρύτερα γνωστος σε ενα κοινο που σιγα σιγα θα γινει δικο του.
Η εκφραση ''Παμε Τσαλικη'' γεννηθηκε εκεινες τις ημερες μιας και το μαγαζι ''Romeo'' γεμιζε με την δικη του παρουσια και μονο.
Το επομενο cd ''Για Σενα Ξενυχταω'' εχει ακομα μεγαλυτερη αποδοχη και θυμαμαι οτι εκεινη την περιοδο που ημουνα πρωτη λυκειου τα τραγουδια ''Ξενυχταω'',''Για σενα τα σπαω'',''Δεν υπαρχουν αντιο στο δρομο μας'',''Εκαταμμυρια Θυσιες'' αλλα και το ντουετο με την Καιτη Γαρμπη ''Θα μεινει μεταξυ μας'' εκαναν τον ιδιο παταγο που κανουν τα αντιστοιχα τραγουδια του Κιαμου ή Παντελιδη.



Οι εμφανισεις συνεχιζονται με επιτυχια και τα βραβεια στον θεσμο '"ΑΡΙΩΝ'' ειναι ακομα ενα γεγονος.
Η επιτυχια τριτώνει με το επομενο cd ''Εκανα την νυχτα μερα'' αλλα και το single ''Μια χαρα''.
Τα τραγουδια ''Καπως ετσι'',''Θελω να ονειρευομαι μαζι σου'',''Επεσα στα σκαλοπατια σου'',''Εκανα την νυχτα μερα'' κρατανε τον Τσαλικη στην επικαιροτητα και εμφανισεις σε εκπομπες οπως της Μενεγακη αλλα και αλλων τον κανουν ακομα πιο αγαπητο.



Εκει ομως ειναι που σταματησα να τον παρακολουθω αλλα και κατα καποιον τροπο να τον ''.υπερασπιζομαι'' .
Μπορει το τεταρτο cd να εχει καποιες επιτυχιες οπως το ''Γιατι Αστερι μου'',''Σκοταδι'',''Δυναμιτης'' αλλα ολα αυτα υπερσκελιζονται απο την ανεπισημη ή οχι συνεργασια του με τον Ψινακη στο τραγουδι ''Ο Τελειος Αντρας''.
Ο μανατζερ του Ρουβα αποφασιζει λιγο πριν ανακαλυψει τον Μαρτακη,να στεψει διαδοχο του Ρουβα τον Τσαλικη.
Αλλαγη σε ολα αυτο το προφιλ που εφτιαχνε τοσα χρονια ο ιδιος ο τραγουδιστης και με ενα videoclip που γινεται αφετηρια για καθε σατιρα,ερχεται το πρωτο λαθος στην καριερα του τραγουδιστη.
Οι εμφανισεις του με τον Ρουβα στο ''Fever'' απο καποιους λεγονται πετυχημενες και απο αλλους χαρακτηριζονται σαν την απολυτη καλλιτεχνικη αποτυχια.
Ο Τσαλικης του ''Romeo'' εχει χαθει μεσα σε δρομους που καινε.




Η επομενη του δουλεια αφηνει κυριολεκτικα μονο δυο τραγουδια να ακουστουν καπως παραπανω και αυτα ειναι το πραγματικα καλο αλλα καπως επαναλβανομενο 'Στα πληκτρα του κορμιου σου'' αλλα και η ''Αλυσιδα''.
Καπου εκει ειναι που συμμετεχει στο μιουζικαλ στο θεατρο Βεμπο ''Πυρετος το Σαββατοβραδο''.
Αλλα αυτα τα χρονια ο Τσαλικης χαρακτηριζεται απο αστειρευτη ενεργεια και χιουμορ.
Σε αυτο το σημειο σταματαω να παρακολουθω την δισκογραφια του.
Θεωρω οτι μετα το ''Live'' η δισκογραφια του ακροβατεί στις ευκολιες και σε ευκαιριακά κομματια που μονο τον καταστρεφουν.
Απο δω και περα η δισκογραφια του ειναι απλα κομματια για να μπορει να προκαλει κεφι σε μαγαζια που εμφανιζεται και να μπορει να συμπληρωνει ενα τετραωρο προγραμμα ''κεφιου'' που ο ιδιος λεει.




 Οχι,στο ζωντανο προγραμμα ειναι καλος.Εχει κεφι και την καταλληλη διαθεση για να σε κανει να περασεις καλα.Η μοναδικη φορα που τον εχω δει σε μαγαζι και αυτη ηταν η συνυπαρξη του με τον Πετρελη με εκανε και αναθεωρησα για το ποιος με εκανε να περασω καλυτερα.Σιγουρα αυτος δεν ηταν ο Πετρελης.
Τραγουδια οπως ''Παρα πολυ'',''Αστο,''Κοιταξε με,φευγω''.''Στα πατωματα'' αντικατροπτιζουν και την αισθητικη που εχουν τα εξωφυλλα των cd του.
Φυσικα προσπαθει να αντιγραψει την επιτυχια του Κιαμο με το τραγουδι ''Φωτια με φωτια'' με το να διασκευασει και αυτος κομματι απο τον αντιστοιχο ξενο καλλιτεχνη αλλα η επιτυχια του ερχεται με εναν κομματι του Κοντολαζου ''Δεν σου κανω τον αγιο''.
Αλλα ο Τσαλικης αντι να γευτει αυτη την επιτυχια με σεμνο τροπο και να προσπαθησει να κερδισει καποιο κοινο αποφασιζει να βγαλει το χειροτερο τραγουδι μονο και μονο για να δωσει λιγο παραπανω χαβαλε στην ηδη ταλαιπωρημενη καριερα του.Το ''τραγουδι'' με τιτλο ''Απαγορευμενο'' ειναι ενα συνοθυλευμα μαντιναδων με προστυχο χαρακτηρα που εδω και καιρο ξεσηκωνουν το κοινο σε διαφορα μαγαζια με ηχητικη υποκρουση πειραγμενου ''Δεν σου κανω τον Αγιο''.

Η αφορμη του κειμενου ειναι αυτο το τελευταιο ολισθημα του Τσαλικη με το τραγουδι-παρωδια στις μαντιναδες.Ενας τραγουδιστης που δεν αφηνει την παραμορφωση του στο προσωπο να ησυχασει,προσπαθει να παραμεινει παιδι με την αυξομειωσει στο σωμα του σε βαρος αλλα και σε μυς να ειναι εμφανεις αλλα και την επιπεδου λυκειου εξυπναδα του στο χιουμορ στην παρουσια στο ''DWTS 3''.




Σιγουρα γεμιζει το ''Caramela'' και τις πεντε μερες που ειναι ανοιχτο αλλα δεν ειναι και το ''Ποσειδωνιο'' αλλα ουτε καν ο ''Βοτανικος''.Ο Τσαλικης εχει καιρο να παραστει σε μεγαλη πιστα.
Εδω και καιρο ακροβατει στο να ειναι ενας περιθωριακος τραγουδιστης με καλες γνωριμιες στα media ή με το να ειναι ενας τραγουδιστης που δεν αντιλαμβανεται την κατασταση γυρω του.
Εχει χαθει προ πολλου ο τραγουδιστης που μεν ηταν διασκεδαστης αλλα ειχε και συμπαθητικα κομματια.Τωρα εχει αποφασισει να ''ερμηνευει'' κατι τετοια.



Mεσα σε ολα αυτα ο τραγουδιστης ανακαλυψε και το twitter.




Ελπιζω καποια στιγμη να συμμορφωθει με αυτο που μπορει να κανει ή αλλιως να αποφασισει οτι θα τραγουδαει σε τριτοκλασσατα μαγαζια οπως τοσοι και τοσοι ''αστερες'' περασμενων δεκαετιων.




UPDATE:
Τελευταιο αποκτημα στην δισκογραφια του τραγουδιστη, το τραγουδι με τιτλο ''SOS'' που ο ιδιος ειπε οτι καθυστερησε αλλα...το καλο αργει να γινει.
Εμ,ναι το ακουσαμε και αυτο..!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Followers....ηδονοβλεψίας!

Η ιδέα του Marco Onofri είναι απλή.
Με την συλλογή φωτογραφιών και το τίτλο ''Followers''/''Οπαδοί'', επικεντρωνεται στην ιντερνετικη λαγνεία μέσα από 14 φωτογραφίες όπου άνθρωποι ποσταρουν τις ζωές τους online 
( προσωπικές τους στιγμές ) χωρίς να γνωρίζουν ποιος τους παρακολουθεί.

Στις φωτογραφίες κλήθηκαν οι πραγματικοί followers των μοντέλων και τα ίδια τα μοντέλα κλήθηκαν να πάρουν την στάση της τελευταίας ανάρτησης του στο facebook.
Το αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικο και προκαλεί να σκεφτεί κανείς πως οι ζωές μας έχουν καταλήξει να είναι σε ένα γυάλινο δωμάτιο που ο καθένας μπορεί να δει ότι θέλει.
Δείτε τις φωτογραφίες και απλά...σκεφτείτε: