Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

20 χρονια....Θελουμε και αλλα?


''Dreamgirls''- (2006)...
Σε κεινη την ταινια λοιπον που πρωταγωνιστουσε η Beyonce και ο Jamie Foxx,υποδυονταν αντιστοιχα την Deena Jones και Curtis Taylor Jr.
Hταν μια ταινια για τις Supremes και την δισκογραφικη εταιρια Motown.Εκει κοντα στο τελος της ταινιας κανουν μια γιορτη(!) για τις επιτυχιες και τα χρονια που η εταιρια ηταν στην κορυφη(τι μου θυμιζει αραγε?)..
Σε καποια στιγμη λοιπον το show μεσα στα μαχαιρωματα και στην ιντριγκα και στην πικρα που ενιωθαν διαφοροι τραγουδιστες για τον εμπνευστη της εταιριας και πυγμαλιωνα τους,βγαινει και η μουσα του που τραγουδωντας του, η ταινια αφηνει να εννοηθει με οτι εχει δειξει και πιο πριν οτι μονο αγαθα αισθηματα δεν ειχαν.Μπορει αυτος που τον ρολο τον επαιζε ο Jamie Foxx να χαμογελουσε μπροστα στις καμερες αλλα και οι δυο ηξεραν την αληθεια...
Κατι τετοιο λοιπον αισθανθηκα και στην χτεσινη συναυλια του Φοιβου στο ΟΑΚΑ αλλα οχι στο τετ-α-τετ Βανδη-Φοιβου αλλα οταν στην σκηνη ηταν η ανυπε-ρ-βλητη Καιτη Γαρμπη.

Οπως ειπα λοιπον,ημουν μαρτυρας της ''εορτης'' των 20 χρονων που ακουμε μελωδιες απο τον Φοιβου.
Ποτε περασαν αυτα τα χρονια και ποσα τραγουδια αραγε δεν ξεραμε οτι τα εχει γραψει ή τουλαχιστον εμπνευστη αυτος ο μεχρι προτινος Μιδας του ελληνικου πενταγραμμου?
Αλλα να τα βαλω ολα σε μια σειρα...

1.Το θεαμα...!

Το ΟΑΚΑ ειναι μεγαλο...πολυ μεγαλο!Δυσκολα γεμιζει και ακομα πιο δυσκολα μπορει να πει καποιος οτι ξεχειλιζει.
Κανεις δεν μπορει να αμφισβητησει οτι χτες η συναυλια τον κοσμο της τον ειχε αλλα και παλι κανεις δεν μπορει να πει οτι ηταν και αδειο.
Αδειο δεν το λες αλλα σιγουρα μπορεις να πεις οτι αν η συναυλια γινοτανε πριν απο την κριση,καπου εκει στα 15 χρονια του Φοιβου,που και ο μουσικοσυνθετης ηταν ακομα ακλονητος παραγωγος μονο επιτυχιων και ο κοσμος ακολουθησει καθε glamour-ια,τοτε μπορει να ειχε μεγαλυτερη επιτυχια.
Επισης ο κοσμος που βρεθηκε εκει κατα ενα μεγαλο ποσοστο ηταν φανερο πως δεν ειχε ξαναπαει σε συναυλιες περα απο αυτες των Πυξ Λαξ,για να δειξουμε οτι δεν ειμαστε μονο λαικες ψυχες αλλα και ροκ.Πως γινεται στο φετινο Eject να ξεκινας απο πισω και -χρησιμοποιωντας λιγη ευγενεια και χαμογελο- να φτανεις τρεις σειρες πριν την σκηνη και εδω χωρις τοσο κοσμο να μην μπορεις να φτασεις ουτε καν 5-6 σειρα.Οι περισσοτεροι ειχαν σταθει στο σημειο που ειχαν επιλεξει και για να προχωρησεις επρεπε να κανεις ακροβατικα.Ναι οπως στα μπουζουκια που ο καθενας εχει το τραπεζι του και δεν κουνιεσαι.Με την μονη διαφορα οτι εδω ηταν ΟΑΚΑ και οχι μπουζουκια.Το λαθος ομως ηταν στους διοργανωτες αφου για να υπαρξει καμουφλαζ στη μη αναμενομενη προσελευση η σκηνη ηταν στο ενα μερος του σταδιου και η αρενα στηθηκε στην μεση με αποτελεσμα ο κοσμος που ερχοτανε στην αρενα να προχωρα πλαγιως και οχι ευθεια.


Η σκηνη η ιδια,ηταν ετσι φτιαγμενη σε μια ''εθνικη οδο επιτυχιων'' που εκανε ευκολη την εισοδο και εξοδο των καλλιτεχνων σε αλληλουχια χωρις να υπαρχει καποια μεγαλη διακοπη αναμεσα στα κομματια.Τα χορευτικα και τα εφε ειχαν αρκετο χωρο για να δειξουν την μεγαλοπρεπεια τους και ετσι τουλαχιστον στο θεαμα,ειχανε επιτυχια!..

2.Εναρξη-Τραγουδια-Τραγουδιστες-στριες,,


Εδω εχουμε το μαναφουκι...!
Φυσικα και η συναυλια και ξεκιναει με το μοναδικο τραγουδι που εκανε γνωστο τον Φοιβο στο εξωτερικο.
''Γεια'' λοιπον με μπαλετο βγαλμενο απο το τοτε videoclip της Βανδη και την ιδια να λικνιζεται στον ηχο του τραγουδιου της δειχνοντας οτι ο χρονος τουλαχιστον οπτικα δεν περασε απο πανω απο κανεναν.Τα φαναρακια-μπαλες που κραταγαν οι χορευτες παντως δεν την λες πρωτότυπη ιδεα μιας και το εχουμε δει και στο προσφατο παρελθον σε μια τραγουδιστρια που δεν χρειαζεται να αναφερω εδω μεσα...(Ετσι μοναχα αξιζει ματια μουυυ..)..


Σε ενα ενθουσιωδες χειροκροτημα δικαιολογημενο για εναρξη αλλα και για το τραγουδι που παρασουσιαστηκε ακολουθει  ενα βαθυ βυθισμα(οπως λενε στην γυμναστικη) σε οτι πιο παλιο εχει η καριερα του Φοιβου.
Καλλιρης on stage,να τραγουδα χαλαρα κομματια αναμεσα σε αυτα το ''Καποιο καλοκαιρι'' που σε συνδυασμο με την ''εφηβικη'' μπλουζα που φορουσε νομιζεις οτι μπροστα σου εχεις τον Dorian Grey τον ιδιο και συ ενιωθες πιο μεγαλος απο αυτον.Ημαρτον παναγια μου...Respect ομως!.


Η συνεχεια δειχνει το πως εκτιμα ο κοσμος αληθινα περα απο διαφημισεις και πλυση εγκεφαλου και απο τον καθημερινο βομβαρδισμο ασημαντων τραγουδιων και φωνων...οταν καταχειροκροτει την Μαντω που παρεα με τις επιτυχιες ''Δανεικα'' και ''Για ολες τις φορες'' δειχνει τη μπορει να κανει μια φωνη να μενει για παντα χαραγμενη στο μυαλο σου.Ειλικρινα μια πραγματικη μουσα του Φοιβου και ποσο του ταιριαζε.

Μετα εχουμε το απολυτο παρελθον και την βαση της κριτικης που κανανε καποιοι οτι αυτη η συναυλια ειναι οτι πιο μεγαλο μπορει να δωσει ο Φοιβος σε τραγουδιστες που εχουν απο καιρο χασει τις δαφνες τους.Ο Κοκκοτας που εχει εμφανως μεγαλωσει και η ''Ανεμωνα'' μας κανει να αναλογιστουμε τι κομματια εγραφε ο Φοιβος.Απο αυτη μου την σκεψη με βγαζει μια διπλανη μου που με ρωταει ''Ποιος ειναι αυτος?'' και οταν της απανταω μετα απο λιγο με ξαναρωταει ''Α,ο παιδεραστης?'' και τις απανταω ''Κο-κκο-τας οχι Κο-ρκο-λης'',,,Ημαρτον παναγια μου double,που ζεις κοπελα μου..!

Εκει που λες η βραδυα κυλαει πολυ ομορφα,ο επομενος καλλιτεχνης δειχνει την διαφορα του Φοιβου του 2000 και πριν με τνο Φοιβο που ακουμε και ''χειροκροταμε'' τωρα.Ο Τus στην σκηνη και δεν περιγραφω αλλο παρα του οτι η διαφορα του σημερα με το χθες παρολο τις κραυγες που εβγαζν τα μικρα που ειχαν παθει μουγκαμαρα μεχρι τωρα,ηταν απλα εμφανης μην πω και κραυγαλεα...

Οι τσιριδες συνεχιζουν και στον επομενο καλλιτεχνη μιας και ειναι ο ακριβοθώρητος και σενια ντυμενος Νινο.
Ο Ελ Νινο λοιπον εισεπραξε χειροκροτημα και κραυγες,ειπε τα τραγουδια του και ηταν...Ο.Κ!


Ομως η εμφανιση της επομενης στην σκηνη ηταν οτι πρεπει για αυτους που λενε οτι δεν εχει φωνη.
Η Κοκκινου,η δευτερη σύγχρονη μουσα του Φοιβου, δικαιωσε αυτους που λενε οτι μπορει και τραγουδαει αλλα η εμφανιση της ειχε ενα φαουλ.Στο τραγουδι ''Ερωτευτηκα',τι τα θελανε τα ΜΑΤ σαν μπαλετο απο πισω?...

Θανος Πετρελης και Καλλιδης,ηταν λες και ανοιγανε λαικο προγραμμα σε μια συναυλια-οντισιον για αυτους.Βεβαια ειχε ο καθενας την επιτυχια του γραμμενη απο Φοιβου αλλα ειδικα ο πρωτος απεδειξε σε αντιθεση με την Κοκκινου ποσο καλο πραγμα μας κανει το studio και καλυπτει τυχον...αφωνια που μπορει να διαθετουμε.


Ολα αυτα ομως ξεχνιούνται οταν στην σκηνη βρισκεται η...Λαιδη.
Το χειροκροτημα πηγε συννεφο και η Αντζελα ακούνητη στην μεση της σκηνης να τραγουδαει και να αποθεωνεται.Μπορει η ατυχια να την βρηκε στην πισω πλευρα της κεφαλης με την τρεσα να φευγει και να μενει ατημελητη αλλα η ιδια απεδειξε οτι οταν συνεργαζεται με πρωτοκλασατους γινεται αυτο που λεει και η ιδια....μυθος!..

Εδω εχουμε διάλειμμα με την εμφανιση του Τσαουσοπουλου.Καλα τραγουδια με το bit στα υψη αλλα λιγο ακυρο..
Δευτερος μερος και εχουμε...

Επανεμφάνιση της Βανδη με τραγουδια οπως τα ''Συντριμμια''.....και την σκυταλη παιρνει η μοναδικη τραγουδιστρια που ακουσε το κοσμο να φωναζει ''Κι αλλο,κι αλλο''.....Καιτη Γαρμπη.
''Ατοφιο χρυσαφι'',''Ιεροσυλια'',''Χαμενα'',''Επιτελους'' δειχνουν πια ειναι η πραγματικη μουσα του Φοιβου και ποσο αξεπεραστη φωνη και χημεια εχουν..εστω και μετα απο χρονια..

Επομενως ο Σχοινας με τα ''Συγκοινωνούντα δοχεια'' και μετα grande κοινοτυπη εμφανιση αλλα καλη για Ελλαδα του Μαζω..ντυμενος στα κοκκινα.
Ηρθε,ειπε ''Το Gucci φορεμα'',''Τεσσερις πηγε'',''Σαββατο'', εδειξε ποσο τον θελει το κοινο..και εφυγε!

Επειτα αλλη μια γευση απο Καιτη με τραγουδια οπως το ''Το κατι''.....
Στην σκηνη ο Ρεμος που οπως απλα ειπε τα τραγουδια π.χ ''Τι ημουνα για σενανε'' ετσι απλα παρουσιασε και την Μαντω για να πουν μετα απο χρονια ξανα ζωντανα το ''Εμεις''....


''Καλησπερας και καλη βραδυα'' ακουστηκε στο σκοταδι και το κοινο ξεσπασε σε ιαχες για βασιλια και χειροκροτηματα σαν βουη.Καρρας λεγεται και ειναι....μεγαλος...!
''Φαινομενο'',''Απορω'',''Τηλεφωνησε μου'' επιτυχιες που εκαψαν τις καρδιες του κοινου αλλα και που ξεκουρασαν τον τραγουδιστη μιας και ηταν η μοναδικη εμφανιση που ο ιδιος..εμεινε και ακουγε το κοινο να λεει τα τραγουδια του τοσο εντονα...
Πραγμα που εγινε και στο ντουετο του με την Κωνσταντινα, ''Το δηλητηριο''.
Εδω δυο επισημανσεις, πρωτον το χειροκροτημα που πηρε η Κωνσταντινα για ενα και μοναδικο τραγουδι ηταν συγκινητικο και δευτερον μαλλον ο Καρρας δεν τα ειχε και πολυ χτες με αποτελεσμα να του δινει σημα η Κωνσταντινα για να μπαινει σωστα στα κουπλε των τραγουδιων.

Τελος,η αγαπημενη του μουσικοσυνθετη Βανδη κλεινει την συναυλια με τα πιο γνωστα της κομματια και αναμεσα σε αυτο και ενα που η ιδια χτες αναγορευσει σε ενα τυπου ''Τα μαθητικα χρονια'' της Βισση....το τραγουδι ηταν αυτο το υπεροχο ''Σημερα''....
Ο Φοιβος μετα στην σκηνη και καπου εκει ο κοσμος εφευγε να προλαβει το...ηλεκτρικο σιδηροδρομο.!


Γενικα..?


Η βραδιά οπως χαρακτηρισαν καποιοι ηταν η επιτομη στα μπουζουκια αλλα ο.κ τι αλλο περιμενες?.
Ο Φοιβος ειναι καλλιστα ο τραγουδιστης που ακουγε η Ελλαδα στα χροναι της σπαταλης και αυτος θα πρεπει να ειναι στο soundtrack αν γινει ταινια το ολο θεμα.
Τα μπουζουκια ειναι τροπος ζωης για καποιους και οπως αποδειχτηκε χτες για πολλους.
Ο Φοιβος απεδειξε οτι οταν θελει γραφει καλα,αυτο ομως δεν μειωνει καθολου σε σημασια το γεγονος οτι τα τελευταια χρονια ο ιδιος εχει μεινει πισω και δεν κανει τιποτα απο σουξε.
Ειναι ενα εργοστασιο επιτυχιων τετοιου βεληνεκους πια για να μπορει ενας αγνωστος τραγουδιστης να βρει την πορτα για να μπει σε ενα μπουζουκομαγαζο και να βγαλει ενα μεροκαματο.
Κομματια οπως το ''Χαμενα'',''Σαββατο,''Νυχτολουλουδο'' ο Φοιβος εχει να γραψει καιρο και δεν ξερω αν τον ενδιαφερει πια.

Η χτεσινη βραδυα,ηταν μεγαλειωδεις για ολους οσους μας αρεσει αυτη η μουσικη αλλα οπως τονισε καλα και το ''Βημα της Κυριακης'' σε ενα του αρθρο....ή θα ειναι ο προλογος για κατι καινουργιο ή ο επιλογος σε κατι που απο καιρο αργοπεθαινε.
Ειναι γεγονος οτι ο Φοιβος με αυτη του την συναυλια αυτοπροβολης,εδωσε ανασα ζωης εστω και για λιγο σε τραγουδιστες-στριες που απο καιρο εχουν χασει την επαφη με το κοσμο τους.
Δεν ειναι τυχαιο οτι οι μονοι που πουλανε και μαλιστα χοντρα ακομα απο τους καλλιτεχνες που ηταν εκει ειναι ο Ρεμος και ο Μαζωνακης.

Δημητριου,Γαρμπη,Μαζωνακης και Καρρας ηταν οι επιτυχιες της χτεσινης λαμπερης βραδυας.
Και ενα τελευταιο σχολιο:
Αν η Βανδη ειναι η μουσα που εχει ο Φοιβος ολα αυτα τα χρονια τοτε η Μαντω ειναι αυτη που θα επρεπε να ειχε και η Γαρμπη αυτη που ειναι γεννημενος να εχει..!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Followers....ηδονοβλεψίας!

Η ιδέα του Marco Onofri είναι απλή.
Με την συλλογή φωτογραφιών και το τίτλο ''Followers''/''Οπαδοί'', επικεντρωνεται στην ιντερνετικη λαγνεία μέσα από 14 φωτογραφίες όπου άνθρωποι ποσταρουν τις ζωές τους online 
( προσωπικές τους στιγμές ) χωρίς να γνωρίζουν ποιος τους παρακολουθεί.

Στις φωτογραφίες κλήθηκαν οι πραγματικοί followers των μοντέλων και τα ίδια τα μοντέλα κλήθηκαν να πάρουν την στάση της τελευταίας ανάρτησης του στο facebook.
Το αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικο και προκαλεί να σκεφτεί κανείς πως οι ζωές μας έχουν καταλήξει να είναι σε ένα γυάλινο δωμάτιο που ο καθένας μπορεί να δει ότι θέλει.
Δείτε τις φωτογραφίες και απλά...σκεφτείτε: