Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυτή είναι η...Βανδή!


Ας μιλήσουμε λίγο για την Βανδη...

Ο 11ος δίσκος ( cd μάνα μου τώρα πια ) της Βανδη είναι γεγονός και τιτλοφορειται ''Αυτη είναι η Διαφορά μας''.
Η τραγουδιστρια μετά από δυο χρόνια και τον προηγούμενο δίσκο της ( cd είπαμε ) ''Δε με Σταμάτησες'', κάνει ακόμα ένα βήμα δισκογραφικό.
Μετέωρο ή πετυχημένο?


Πριν από δυο χρόνια η Βανδη έκανε μια σημαντική αλλαγή στην καριέρα της.
Εμπιστεύτηκε το tracklist του προηγούμενου δίσκου της σε διαφορετικους σύνθετες/στιχουργούς και όχι στον Φοίβο ( πρώην Μίδας, νυν συνθέτης μόνος ψάχνει ) που ήταν αχώριστοι για δέκα χρόνια και βάλε.
Τραγική ειρωνεία ήταν ο τελευταίος της δίσκος με τον Φοίβο με τίτλο ''Άλλαξα'' οπού δυστυχώς δεν άλλαξε παρά μόνο όταν έφυγε μακριά του.
Εκείνα τα δέκα τραγούδια με συνθέτες/στιχουργούς όπως Κ.Παπαδοπουλου, Ο.Βλαχοπουλου, Β.Γεροθοδωρου, Β.Γαβριηλιδη,Ν.Μωραιτη έδωσαν την ευκαιρία να δούμε μια άλλη Βανδη, μια Βανδη που πάλευε στην μετά-Φοίβου εποχή.


Μια μικρή αλλαγή αλλά ένα τεράστιο βήμα προς την σωτηρία της δισκογραφίας της αφού η συνεργασία της με τον Φοιβο είχε καθοδική πορεία από το ''Γεια'' και μετά,
Ειδικά μετά το δίσκο ''10 Χρόνια Μαζί''.
Επαναλαμβανομενα τραγούδια για εύκολη επιτυχία και μια ς τραγουδιστρια που αρνείτο να συνειδητοποιησει ότι δεν μπορεί να κρατήσει την αίγλη της εποχής ''Γεια'' για πάντα.
Όμως η Βανδη έβαλε τα γυαλιά σε ορισμένες που πεισματικά ηχογραφούν τραγούδια του ίδιου συνθέτη για δεκαετιες και τόλμησε έναν πολυσυλλεκτικο δίσκο.
Όπως ξανά κάνει και τώρα...


Η καινουργια της δουλεια, με τιτλο ''Αυτη ειναι η Διαφορα μας'', εχει δεκατρια τραγουδια με συνθετες οπως Β.Γαβριηλιδη, Δ.Κοντοπουλου, Γ.Καραδημο, Θ. Παπανικολαου και στιχουργους Ε.Γιαννατσουλια, Ν.Μωραιτη κ.α.
Χωρις μεγαλες αλλαγες στους συντελεστες του νεου δισκου, η Δεσποινα παραδιδει εναν δισκο λιγο πιο ωριμο, με απειρο-ελάχιστα δείγματα  ποπ/dance ήχων που την είχαν σημαδέψει την τελευταία δεκαετία και με μια αίσθηση λαικοτροπης αισθητικης ( περιπου οπως ο τελευταιος δισκος της Καλλη χωρις την σφραγιδα του Θεοφανους φυσικα ).
Ομως τα τραγουδια ( πατηστε πανω στους τιτλους για να τα ακουσετε ):

1. ''Αυτη ειναι η διαφορα μας''
Μουσικη: Βασιλης Γαβριηλιδης, Στιχοι: Αγγελικη Μακρυνιωτη
2. ''Για Κακη μου Τυχη''
Μουσικη: Τακης Μπουγας, Στιχοι: Ελενη Γιαννατσουλια
3. ''Περασα να δω''
Μουσικη: Βασιλης Γαβριηλιδης, Στιχοι: Αγγελικη Μακρυνιωτη
4. ''Κατι πηγε λαθος''
Μουσικη: Γιαννης Φρασερης, Στιχοι: Ελενη Γιαννατσουλια
5. '' Απο Αυριο''
Μουσικη: Θανος Παπανικολαου, Στιχοι: Νικος Σαρρης
6. ''Κοιτα με καλα''
Μουσικη: Βασιλης Γαβριηλιδης, Στιχοι: Θανος Παπανικολαου
7. ''Ο,τι θες γεννιεται τωρα''
Μουσικη: Δημητρης Κοντοπουλος, Στιχοι: Νικος Μωραιτης
8. ''Μεινε''
Μουσικη: Νικος Μερτζανος, Στιχοι: Νικος Μωραιτης
9. '' Μια ανασα μακρια σου''
Μουσικη: Δημητρης Κοντοπουλος, Στιχοι: Ολγα Βλαχοπουλου
10. ''Μη μιλας για αγαπη''
Μουσικη: Γιωργος Καραδημος, Στιχοι: Νικος Μωραιτης
11. ''Τα Κλειδια''
Μουσικη: Βασιλης Γαβριηλιδης ,Στιχοι: Σταυρος Σταυρου
12. ''Κριμα που δεν με ξεχνας''
Μουσικη: Λαζαρος Τιτος, Στιχοι: Γιαννης Δοξας
13. ''Το Μαξιλαρι''
Μουσικη: Βασιλης Γαβριηλιδης, Στιχοι: Νικος Μωραιτης


Γενικα η Βανδη εκανε ισως την καλυτερη επιλογη τραγουδιων ( ειδικα στιχων ) των τελευταιων χρονων στην δισκογραφια της, χωρις ποπ ακροτητες και αδικους πειραματισμους που μονο τις αφαιρουν.
Προσωπικά ξεχωριζω τα τραγουδια ''Αυτη ειναι η διαφορα μας'', ''Περασα να δω'', ''Κατι πηγε λαθος'', ''Απο αυριο'' και ''Μη μιλα για αγαπη'', με μια μικρη ενσταση ως προς το ''Περασα να δω''.
Πιστευω οτι αποτελει ενα πολυ καλο κομματι με μια μετρια ως κακη ερμηνεια και εκει ερχομαι στο προβλημα που εντοπιζω.
Η Βανδη εχει απο πολυ νωρις ''χασει'' την φωνη της και αυτο μπορει καποιος να το καταλαβει απο τον δισκο ''Αλλαξα'' και μετα.
Οι πειραματισμοι σε ψηλες νοτες επι εποχης Φοιβου και η κακοδιαχειριση γενικα της φωνης της, εχουν φερει την τραγουδιστρια σε μια ερμηνευτικη αδυναμια πολυ νωρις, πραγμα που το ακουει κανεις σε αρκετα κομματια σε αυτο τον δισκο.
Ειδικα στο ''Περασα να δω'' ή στο ''Κριμα που δεν με ξεχνας'' η Βανδη αδυνατει να αποδειξει οτι εχει γυρισματα και αφηνει τον αλλον να υποθεση οτι κατι τετοια τραγουδια θα πηγαιναν καλυτερα σε αλλες τραγουδιστριες πιο....λαικοφωνες.
Κατα τ'αλλα ο Κοντοπουλος με τα τραγουδια ''Ο,τι θες γεννιεται τωρα'' και ''Μια ανασα μακρια σου'' καλυπτει αξιολογα το dance κενο που μπορει να εχει αφησει ο Φοιβος και με καλυτερους στιχους βεβαια.



Η Βανδη, ισως ειναι η μόνη απο την γενια των 90's που μπορει να καυχιεται οτι εχει μια ομαδα που προσεχει τις δημοσιες σχεσεις της οσο σε κανεναν αλλον καλλιτεχνη.
Η Heaven ( οπου ανηκει ξανα απο τον προηγουμενο δισκο ) αλλα και ο ομιλος Ant1 προμοταρει την καριερα της και την παρουσιαζει χωρις ουτε μια αποτυχια.
Η διαρκης εμφανιση της σε τηλεοπτικα project προσθετουν στην αιγλη της και ας εχει η ιδια κατι χρονια να δει γεματο μαγαζι ή συναυλια παρα μονο οταν συνεργαζεται με καποιον αλλον μαζι.
Προσφατο παραδειγμα ειναι η συνεργασια της με τον Χολιδη που απο την μια στιγμη στην αλλη απο viral στο instagram, το σχημα χαθηκε στην ληθη.



Φετος το οτι θα ασχοληθει με το θεατρικο σανιδι μετα απο αποπειρες χρονων σε διαφορετικα εργα που δεν προχωρησαν, ειναι ενα επιπλεον ρισκο.
Γιατι ο πρωταγωνιστικος ρολος στο ''Mamma Mia'' μπορει να φαινεται διασκεδαστικος και ευκολος αλλα εχει πολλες παγιδες.



Εν κατακλειδι...
Η Βανδη παραδιδει ισως την πιο ωριμη στιγμη της δισκογραφικα χωρις υπερβολες και εξ'οφθαλμες συνηθειες του παρελθοντος.
Παταει πανω σε τραγουδια που ξερει οτι θα γινουν επιτυχια αλλα για πρωτη φορα εδω και καιρο καποια απο αυτα πραγματικα αξιζουν να γινουν κλασσικα της.
Μια τραγουδιστρια που σιγα σιγα κλεινει εικοσι χρονια καριερας και φτανει στην ωριμοτητα να προσεχει ολο και πιο πολυ τις επιλογες της, μονο να της δινεις την καταλληλη προσοχη μπορεις.
Αρα Δεσποινα, εχεις την προσοχη μου...



( Εαν θελετε μια διαφορετικη, πιο Βανδικη κριτικη, μπειτε εδω ).
Ολα τα τραγουδια μαζεμενα εδω.















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…