Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!


Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και ο παλμός του κοινού, μπορούν να κάνουν την καλύτερη έναρξη των τελευταίων χρόνων:



Εκεί την ''προσκύνησαν'' οι θαυμαστές της...εκεί όμως παρευρέθηκαν και συνάδελφοι της που ανήκουν στην πλευρά του...''ποιοτικού'', οπού οι θαυμαστές τους κράζουν την Αννα αλλά εκείνοι ξενυχτάνε στην Βίσση:



Όπως η ίδια άλλαξε την αισθητική της, έτσι άλλαξε και τον ήχος της.
Με νέα μπάντα και πιο παρειστικο στυλ, κάτι που φαίνεται και στον διαφορετικό ήχο του νέου της δίσκου ''Συνέντευξη'', η Βίσση ανακάλυψε νέες ενορχηστρωσεις, απαρνήθηκε σουξέ της και σύστησε στον πολύ τον κόσμο που δεν ακούει την δισκογραφία της αλλά την ακολουθεί στα μαγαζιά κάποια άλλα κομμάτια όχι τόσο γνωστά ή και ξεχασμένα.
Το μαγαζί γεμάτο και η ίδια από τους λίγους κερδισμένους της χρονιάς που πέρασε αφού άντεξε ολόκληρη σεζόν σε αντίθεση με άλλους που έκλειναν το επόμενο σ/κ από την πρεμιέρα.
Βέβαια θα πει κάποιος ''Πως να μην είναι γεμάτη, από την στιγμή που το μαγαζί είναι το 1/5 των σκηνών που αλώνιζε στο παρελθόν?'', και θα έχει δίκιο.
Αλλα αυτός που θα κάνει αυτή την ερώτηση, πρέπει να σκεφτεί ο ίδιος την προφανή απάντηση.
Η Βίσση έκανε την επιλογή που κάποιες άλλες αρνούνται να κάνουν και εας έχουν πιο μικρή σε χρόνια και επιτυχία καριέρα.
Ξαναγύρισε σε μικρο μαγαζί, μόνη της και ξεκινάει το πρόγραμμα τις ώρες που κάποιοι άλλοι μόλις φτάνουν στο μαγαζί που εμφανίζονται.
Γιατί να μην πάρει ένα μπράβο για αυτό? 
Γιατί να μην επικροτήσεις μια τέτοια αλλαγή?





Έπειτα ερχόμαστε στα Mad Music Awards..
Η Αννα με την εμφάνιση της στα βραβεία, χωρίς να είναι προτεινόμενη σε κάποια κατηγορία παρά μόνο με ένα τιμητικό βραβείο ως αφορμή, έκλεισε κάποια στόματα αφού μπόρεσε λιτά και απέριττα να εντυπωσιάσει και να γίνει talk of the town για αρκετές εβδομάδες.



Με αυτές τις εμφανίσεις και με την επιλογή της να απέχει από συνεντεύξεις, η Βίσση φάνηκε ότι είχε πάρει στα σοβαρά τον εαυτό της, ειδικά όταν σου λέει ότι κακώς είπε το τραγούδι ''Τυραννιεμαι''.
Όμως η Καρβελιτιδα δεν ξεπερνιέται με απλά παυσίπονα και ύπνο.
Στις αρχές του καλοκαιριού, μαθαίνουμε ότι η Βίσση/Καρβελας έκλεισαν στον τηλεοπτικό σταθμό Ε για ένα φαντασμαγορικο show που πότε...μπλα,μπλα,μπλα.
Τελικά το show είναι το ''Star Academy'' και η Βίσση/Καρβελας δυο από τους κριτές που θα κάτσουν στις καρέκλες.



Δηλώνω αντίθετος στην ιδέα, μένει το αποτέλεσμα - εάν το δούμε πότε λόγω τηλεοπτικών άδειων και τα συναφή - για να κριθεί.
Η Βίσση, που δεν τα βρήκε με άλλα show ( βλ. ''X-Factor'', ''Voice'' ) επιλεγεί να κάνει τηλεοπτικό comeback σε ένα κανάλι που το κινεί ένας Μενιος ( hastag sixamenios ) μόνο και μόνο γιατί θα έχει δίπλα της τον Νίκο ή γιατί της κάνουν όλα τα χατίρια για πρώτη φορά όπως το να είναι η μόνη γυναικά στην κριτική επιτροπή.
Σε ένα κανάλι που καρατομεί μέσα σε μια νύχτα τηλεοπτικές περσονες που πριν προσκυνούσε 
( βλ. Κορόμηλα ή Μελέτη ), η Βίσση επιλεγεί να είναι μέρος ενός show αρκετά απαρχαιωμενου και συγχρόνως αντίπαλο με άλλα show σε μεγαλύτερα κανάλια με μεγαλύτερη διαφημιστική ικανότητα και κοινό.
Με ένα ξεπερασμένο σαν ιδέα teaser trailer προπαθουν να αποδείξουν ότι αυτοί οι δυο φτάνουν και περισσεύουν.






Την ίδια ώρα πολλές είναι οι φωνές εντός των τειχών των θαυμαστών της που λένε ότι για ακόμα μια φορά ο Καρβελας ''καταστρέφει'' την όποια αλλαγή θέλει να κάνει η Βίσση στην εικόνα της.
Πολλοί λένε ότι ένας Καρβελας δεν φέρνει πλέον την...Βίσση στην 1η θέση πια και ότι μόνη της μπορεί και καλύτερα.
Συγκεκριμένα ο σύνθετης/ορόσημο στην καριέρα της Βίσση έχει από καιρό αποδείξει ότι πιο πολύ κάνει χαβαλέ στην σύνθεση των τραγουδιών παρά προσφέρει κομμάτια/ύμνους όπως περασμένων δεκαετιών.
Και εάν ο στιχουργός/σύνθετης Καρβελας δεν είναι ακριβώς το πρόβλημα, είναι η εμμονή της Βίσση να μην μπορεί να ψάξει άλλα μουσικά μονοπάτια ( όπως έκανε με το ''Απαγορευμένο'' ) που της περαιτέρω αποδοχή από ένα κοινό που πότε δεν ικανοποίησε δισκογραφικά.
Γιατί την ώρα που η Παολα κλείνει συμβόλαιο με την εταιρία που βρίσκεται η Βίσση και ηχογραφεί κομμάτια του Θεοφανούς, σκέφτεται μόνο πως θα ήταν η Βίσση στην θέση της.








Την ίδια ώρα όμως, την βλέπεις στην σκηνή του Βεακειου Θεάτρου Πειραιά και σταματάς να ασχολείσαι με οτιδήποτε άλλο γύρω σου.
Γιατί η Βίσση είναι η φωνή...Γιατί η Αννα είναι ένας παλμός...



Η Βίσση στο Βεακειο, απέδειξε ( ακόμα μια φορά ) κάτι που ξέρουμε όλοι εμείς που την ακούμε τόσα χρόνια.
Μπορεί και γεμίζει στάδια, έχει την δύναμη να είναι ο ορισμός της πρώτης γραμμής έπειτα από τόσα χρόνια.
Ποια άλλη βρέθηκε στο Βεακειο και χρειάστηκε ακόμα μια βραδιά αφού η πρώτη ήταν ήδη sold out.?
Και όντως ήταν sold out, γιατί ενώ πουλήθηκαν τα εισιτήρια για τους καθούμενους, έπειτα έβγαλαν κάποια ακόμα για όρθιους ενώ δεν ήταν στην πρώτη ανακοίνωση μόνο και μόνο για να ικανοποιησουν τον κόσμο.
Τι και εάν η πρώτη συναυλία διηρκησε ελάχιστα για τα δεδομένα της Βίσση λόγω βροχής, ο κόσμος είχε ήδη πει ένα μεγάλο ''ΝΑΙ'' στο εάν η Βίσση ακόμα είναι το 1ο όνομα.



Παρέμεναν εκεί στις θέσεις τους, με ομπρέλες στα χεριά για να ακούσουν την Βίσση.
- Για τα έκτροπα πριν την συναυλία και την ''κοροϊδία'' μετά την βροχή θα τα πω λίγο παρακάτω -





Έπειτα ήρθε η πανηγυρική χθεσινή συναυλία ξανά στο Βεακειο οπού η Βίσση μοιράστηκε με το κοινό τις σκέψεις της για την συναυλία που χάθηκε στην...βροχή:

''Ήταν πολύ πικρό αυτό που μας έμεινε την περασμένη εβδομάδα..Τι να κάνουμε? Η φύση, το σύμπαν, ήθελε να σταματήσουμε.
Ήταν υπέροχα και μείναμε κάπου στα μισά,γι'αυτό δουλεύω ακόμα στο μυαλό μου να συμβεί κάτι σύντομα, κάπου εδώ στο Πειραιά πάλι, για να αποζημιωσουμε όσους είχαν έρθει και όσους θέλουν να ξανάρθουν''.






Τελος τι απομένει?
Η φωνή της...
Εύκολα κάποιος/α μπορεί να την κρίνει για τα τραγούδια της, για την αδυναμία της τόσα χρόνια να ξεφύγει από την Καρβελιτιδα και να τραγουδήσει κάτι άλλο αλλά δεν μπορεί να πει ότι δεν έχει φωνή.
Γιατί όταν κάποιος δει live την Αννα Βίσση δεν χρειάζεται κάτι άλλο, απομένει αυτό.
Όλα τα άλλα είναι για να γεμίζουν κενές σελίδες, άδειες συζητήσεις και γενικά μια μοιρολατρία που έχουμε εμείς οι Ελληνες και δεν ικανοποιουμαστε ποτέ όπως αυτό εδώ το blog ( για να μην πείτε ότι δεν έχω αυτογνωσία ).




Υ.Γ 
( για οσοι ειναι αυτοι που θελουν να μαθουν την γνωμη για την βροχερη 1η συναυλια ).
Σαν θεατη δεν με αφορα τιποτα αλλο απο το θεαμα και το πως θα ζησω μια εμπειρια.
Οταν, απο την αρχη, σου λενε οτι οσοι εχουν πληρωσει αρενα - σιγα την αρενα εδω που τα λεμε - θα πρεπει να μπουν απο την κατω εισοδο και οτι εχουν μεριμνησει ωστε οσοι ειναι με 15 ευρω εισιτηριο και καθημενοι να μην εχουν προσβαση στην αρενα, τοτε οφειλεις να τους πιστεψεις.
Το πραγμα χωλαινει οταν η ωρα που σου εχουν πει οτι θα ανοιξουν οι πυλες εχει προσπερασει κατα πολυ και ακομα περιμενεις. 
Στραβωνεις ακομα πιο πολυ οταν μπαινουν διαφοροι και διαφοροι αλλα εχει εσυ που εχεις πληρωσει το αναθεματισμενο 12 ευρω. 
Οταν η αναμονη που σου εχουν πει για υπομονη ενος τεταρτου μετατρεπετε στο να εισαι στο παρα πεντε της εναρξης της βραδιας ακομα στημμενος απ'εξω σαν ζωο, τοτε ειναι κοροιδια.
Ποσο μαλλον οταν πρεπει καποιος μαινόμενος σαν ταυρος να τσακωθει με αυτον που ειναι στην πορτα να σπρωξει και να συγκρουστει για να αποφασισουν αρον αρον να σε αφησουν να περασεις και να διαπιστωσεις οτι τελικα μια χαρα οι καθημενοι ειχαν παει 1η μουρη στην...πιστα.
Επειτα ερχεται η βροχη...
Δεν θα κατηγορησω την παραγωγη για την βροχη οπως κανουν πολλοι Ελληνες με τις βροχες και τις πλημμυρες που κατηγορουν την κυβερνηση αλλα το αλαλουμ που επικρατησε επειτα....ειναι θεμα παραγωγης.
Απο την επαναληπτικη της Πεμπτης ( δια στοματος παραγωγης εντος του χωρου ), φτασαμε στην Παρασκευη να μπειτε ολοι με τα εισιτηρια ανα χειρας πιο νωρις, στο και Πεμπτη και Παρασκευη και καταληξαμε οτι οσοι πληρωσατε για την βροχερη συναυλια θα μεινετε με το μουσκεμενο εισιτηρια μιας και τα decks της παραγωγης ηχογραφησαν μια ωρα και κατι συναυλιας και απο τον νομο επειτα απο σαραντα λεπτα η συναυλια δεν μπορει να θεωρει οτι εχει αναβληθει αρα....κατσε μου εδω.
Επρεπε απο την αρχη να πουν τι συμβαινει γιατι τον νομο τον γνωριζουμε καλα και εμεις και οχι να περιμενουν να περασουν οι μερες για να αποφασισουν σαν παραγωγη τι θα κανουν την Τριτη.
Ας μεινουμε στα λογια της Βισση.....













Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…