Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η θλίψη του...R.I.P!!


Τα πράγματα είναι λίγο πολύ άπλα.
Κάποιοι δεν σταματούν να εκμεταλευονται καταστάσεις - στην προκείμενη περίπτωση την θλίψη για τον χαμό ενός ανθρώπου - για να μπορέσουν να κερδίσουν από θεαματικοτητα έως και μια κάποια προβολή του εαυτό τους.
Εκπομπές που κάνουν μαραθώνιους ''ενημέρωσης'' πάνω σε μια κηδεία - όχι δεν είναι σημερινό φαινόμενο αυτό - λένε ότι θέλουν, δείχνουν ότι θέλουν και έπειτα νίπτουν τας χείρας τους για να έχουν το άλλοθι ότι ''αυτοί'' δεν είναι σαν όλους τους....''άλλους''.
Φτάνουν στο σημείο ακόμα και να μπερδεύουν πρόσωπα και να λένε τρομερά ψέμματα μόνο και μόνο για συγκινήσουν την γιαγιά που κάθετε στην άλλη πλευρά του δέκτη και που η άμοιρη δεν ξεχωρίζει πια που τελειώνει ο καννιβαλισμος:



Αναφορές, λόγια, πρόσωπα που εμπλέκονται άθελα τους από...κάποιους για να μπορέσουν να δώσουν αλλοθι στην δικη τους τηλεοπτικη καταντια μην αναγνωριζοντας πια οι ιδιοι ποσο γελοιοι ακουγονται πλεον στο γυαλι.
Απο την αλλη ομως υπαρχει και το τηλεοπτικο κοινο που ξεπλενει τις αμαρτιες δινοντας ποσοστα θεαματικοτητας εως και 52% σε ολους αυτους που ευαγγελιζονται ποσο υπερανω ειναι καποιων αλλων και οτι αυτοι νοιαζονται για την κυρια στην απομακρυσμενη περιοχη που δεν μπορει να παρευρεθει στην εκαστατο κηδεια προσωπου δημοσιου ενδιαφεροντος και την...διευκολύνουν.
Ειναι αυτο το κοινο που θελει την αισθηση της κλειδαροτρυπας στον πονο του αλλου, που συντονιζεται με την εκπομπη για να δεις τον εκαστοτε διασημο να ''αιμορραγεί'' και να κλαιει μπροστα απο την καμερα.















Τι είδους διαστροφή είναι αυτοί που δεν χορταίνεται παρά μόνο όταν δεις μέχρι και την τελευταία λήψη ενός διάσημου που καταρρέει από μια ανθρωπινή απώλεια? Όταν ο ίδιος αποχαιρετά έναν φίλο του?
Βέβαια αυτό δεν είναι ελληνική πρωτοτυπία.
Οι ρίζες του φαινόμενου έχουν να κάνουν με την παγκόσμια πεινά του κοινού να βλέπει τα προβεβλημένα πρόσωπα σε κάθε πτυχή της ζωής του, όσο αδιάκριτη και εάν είναι αυτή η ματιά.
Από την στιγμή που μπαίνουν στην ζωή σου από κάθε μέσο πληροφόρησης, ο θεατής πιστεύει ότι έχει το δικαίωμα να βλέπει τα πάντα.
Αυτό το τελευταίο οχυρό της ιδιωτικοτητας έπεσε δεκαετίες πριν όταν οι θρύλοι του Hollywood - θεοί μεταξύ θνητών - καθαιρέθηκαν από τους πρώτους paparazzi.





Πρόσωπα που πριν χαθούν άδοξα, ήταν οι κινούμενοι στόχοι των ίδιων ανθρώπων που πλέον τους συγκρίνουν με μύθους που έχουν στιγματίσει την χώρα με το ταλέντο τους.
Κάποιοι λένε ότι ήταν η γλωσσοφαγιά που προκάλεσε αυτή την κατάληξη αλλά όλοι ξέρουν ότι ήταν η ομορφιά που νίκησε το τέρας.



Γιατί να μην μένουμε σε αποχαιρετισμους όπως αυτος  ή αυτος ?
Γιατί πρέπει να καννιβαλιζουμε συναισθήματα και κάποιοι να πιστεύουν ότι μπορούν να λένε ότι θέλουν χωρίς καμιά επίπτωση?!
Γιατί να μην σιωπούμε σε λόγια όπως αυτά του Κ.Μπερτακη :

''Αγοράκι μου σου μιλάω. Αυτό που - ΓΙΝΕΤΑΙ - είναι ασύλληπτο. Η μεγαλύτερη μας Πρεμιέρα.
Σήκω Αστέρι μου...Είναι έξω όλοι οι φίλοι σου..Ο Αντώνης, ο Βασίλης, η Παολινα μας..
Ακόμα και η μαμά σου μου είπε..: ''Κώστα μίλα του, μόνο εσένα ακούει. Μιλά του τον περιμένει ο κόσμος..''
Σήκω Παντελο μου, σήκω Ψυχαρα μου και βγες στην μεγαλύτερη πρεμιέρα της ζωής μας..''





Όμως όπως είπα και πιο πριν, το να θέλει κάποιος να δει τα πάντα από την ζωή ενός καλλιτέχνη πριν και μετά το θάνατο, δεν είναι ελληνικό φαινόμενο.
Εκεί έξω, εκεί που όλοι θέλουμε να παίρνουμε παραδείγματα για να καταλαβαινουμε πόσο πίσω είμαστε, τα πράγματα είναι όλα στα αέρα.
Αλλα εκεί ξέρουν καλά πως να απομακρύνουν αυτούς που σαν κοράκια περιμένουν στην γωνία και πως να παρέχουν τον απαιτούμενο σεβασμό σε αυτόν που έφυγε δίνοντας παράλληλα την δυνατότητα σε όποιον/α θέλει να γίνει μάρτυρας.
Όπως η Celine Dion που έχασε τον μοναδικό άντρα που γνώρισε στην ζωή της, τον μέντορα της και την αγάπη της, έκανε την κηδεία του αλλά και την επιμνημόσυνη δέηση τηλεοπτικό γεγονός.
Με τον απαραίτητο σεβασμό όλοι έγιναν μάρτυρες μιας Dion αλά Jackie Kennedy να λέει το τελευταίο αντίο σε αυτόν που καθόρισε την ζωή της.














Το '16 εδειξε σημαδια απο τους πρωτους δυο μηνες οτι θα ειναι ενα ατελειωτο ''r.i.p''.
Η πολυχρωμη, γεματη ελπιδες νεα χρονια μας καλωσόρισε με το...αριστερο, δινοντας μας να καταλαβουμε οτι ο θαναρος δεν ειναι κατι τοσο μακρινο οσο νομιζουν καποιοι.
Πολλοι κριτικαρουν τις αναρτησεις δημοσιας θλιψης στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης εχοντας ως αντιλογο οτι δεν κανουμε το ιδιο για καθε θυμα που χανει την ζωη του καθημερινα στην ασφαλτο ή για ολα αυτα τα παιδια που σβηνουν στην Μεσογειο.
Ομως εγω δεν μπορω να καταλαβω ολους αυτους που μπορουν και ξεχωριζουν την θλιψη, τον πονο καποιου.
Εαν πονας και θες να το μοιραστεις θα το κανεις ασχετα ποιον/α μνημονευεις.
Αν εισαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ νιωθεις για τα ολους το ιδιο εστω και εαν δεν εκφραζεσαι το ιδιο.
Γιατι πολυ απλα καποιος/α ή καποιοι σε εχουν στιγματισει ή συντροφευουν την ζωη σου αλλιως απο καποιους αλλους.

Η συντομογραφια ''R.I.P'' - Αναπαύσουν εν Ειρήνη - φαίνεται ότι θα χαρακτηρίσει την χρονιά που διανύουμε ή εστω τους πρώτους μήνες της.
Αυτό που τελικά μένει είναι η αγάπη και η τιμή που έδειξαν κάποιοι δημόσια χωρίς πολλά λόγια.
Όπως η Βανδη, ο Ρουβας, η Ζηνα, ο Πλουταρχος, οι Μελισσες και ο Χολιδης...

Θα κλείσω με αυτό το βίντεο ως απάντηση σε όλους εκείνους που απλά πάτησαν για ακόμα μια φορά πάνω στο πόνο και μετά προσπάθησαν να μας πείσουν ότι διαφέρουν από τους άλλους.
Αυτό που πρέπει να κρατάμε κλειστό είναι το στόμα μας και να μιλάμε μόνο όταν έχουμε πραγματικά κατή να πούμε.

- Αυτό το άρθρο δεν ξέρω τελικά το λόγο που το έγραψα απλά ένιωθα μια πραγματικά μεγάλη πίεση με όλο αυτό το πένθος που κουβαλάμε ήδη από την αρχή αυτού του έτους, αυτό το συνεχόμενο R.I.P -



























Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…