Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια ''Συνέντευξη''....για Σένα!!


Ο Νοέμβριος ή Δεκέμβριος, έχουν στιγματιστεί μέσα μου ως οι μήνες που πάντα προσμενα και ανυπομονούσα να αγοράσω και να ακούσω μόνος μου για πρώτη φορά τα νέα τραγούδια της Βίσση.
Με θυμάμαι, να ρωτάω και να ξανά ρωτάω στο δισκοπωλείο της πόλης μου εάν έχει έρθει το cd και την αγωνία μου τότε - αφού τα cd πουλούσαν πιο πολύ και οι εφημερίδες δεν έδιναν ''δώρα'' - να προλάβω να το αγοράσω από την πρώτη παρτίδα που θα έφθανε στο μαγαζί. 


Δισκογραφικες δουλειες οπως η ''Κραυγη'', ''Χ'' αλλα και ''Παραξενες Εικονες'', ''Nylon''.
Τοτε που επρεπε να ξεροσταλιαζεις διπλα σε ενα ραδιοφωνο για να ακουσεις ενα preview του δισκου αφου δεν υπηρχε του youtube ή οποιαδηποτε αλλη πλατφορμα διαδικτυακης μουσικης.
Εκεινες οι στιγμες που ανοιγες το cd στο σπιτι σου και εβλεπες ενα ολοκληρο βιβλιαρακι με τους στιχους των τραγουδιων αλλα και την φωτογραφηση για το album που σε κανενα site ( τοτε δεν υπηρχαν ειπαμε ) δεν ειχε διαρρευσει.
Και μετα......απλα μουσικη.




Μια τετοια στιγμη βεβαια πρεπει να μπει για λιγο ακομα στην αναμονη αφου η εταιρια που διανεμει τη νεα δισκογραφικη δουλεια της Βισση, θα παραλαβει τις κοπιες την Τεταρτη 2 Δεκεμβρη και οχι νωριτερα οπως ειχε υπολογισει.
Αρα η κυκλοφορια του cd απο μεσα Νοεμβρη, εφθασε στις αρχες...Δεκεμβρη.
Ομως τα τραγουδια ειναι πια παντου ( να ναι καλα το spotify ) και μπορει καποιος/α να ξεδιψασει κατα το ημισυ την διψα της...Βισση-τιδας.





Έτσι λοιπόν..
Η Αννα Βίσση μετά από πέντε χρόνια ουσιαστικής δισκογραφικης απουσίας ( δεν εννοώ συλλογές κλπ ), επανέρχεται με ένα καινούργιο μουσικό εγχείρημα και είναι στην διάθεση του καθενός να το κρίνει, ακούσει, αποδεχτεί ή καταδικάσει.
Μετά από πολλά digital singles, η Βίσση αυτό το καλοκαίρι ηχογράφησε μια καινούργια δισκογραφική δουλειά και έδωσε τέλος σε όλες αυτές τις ανακοινώσεις της εταιρίας της για cd που θα τραγουδάει δικές της επιτυχίες με νέα φιντανάκια της εταιρίας ή δικές τις 
επανεκτελεσεις κομματιών που αγαπάει ή του ζωντανού προγράμματος της με τον Ρέμο και ακόμα πιο πολλούς δισκογραφικους μύθους που μας φλόμωσαν εδώ και τσα χρόνια από την Panik Records.
Αλλά ας μιλήσουμε για το cd:




Η Βίσση με το cd ''Συνέντευξη'' μας παραδίδει 14 ολοκαινουργια - πλεονασμός ξέρω - τραγούδια που αμέσως προστιθονται στην ήδη τεράστια δισκογραφία της.
Ένα από τα πρώτα πράγματα που άκουσα για αυτόν τον δίσκο ήταν ότι στιχουργικά θα συμμετάσχει και ο Γεράσιμος Ευαγγελατος.
Εκεί ένιωσα μια ανακούφιση γιατί ο δημιουργός των επιτυχιών της Μποφιλιου, Ζουγανελη, Νεγκα κ.α ήταν η καλύτερη λύση ως προς τις αντί-συμβατικές, ακραίες και μερικές φορές προκλητικές στιχουργικές διαθέσεις του Νικου Καρβελα.
Γιατί πόσες και πόσες φορές δεν έχεις ακούσει από κόσμο που δεν ακούει πρωί-μεσημέρι-βράδυ ότι τους αρέσει η Βίσση αλλά βαρέθηκαν να την ακούν σε τραγούδια που δεν χρειάζεται πια να λέει και η ίδια, όπως - έλεγαν - το ''Αγάπη είναι Εσύ'' με τα νύχια και κλπ...
Τελικά ο Ευαγγελατος συμμετέχει σε τέσσερα κομμάτια από τα 14 του δίσκου ( ''Συνέντευξη'', ''Καλύτερα Μονη'', ''Άσε τους Έρωτες'', ''Αχώριστοι'' ) και μπορώ να πω ότι όντως τα τρία από αυτά - εκτός του ''Καλύτερα Μονη'' - αποτελούν από τις καλύτερες στιγμές του δίσκου.
Και εαν καποιος αναρωτιεται γιατι ο Ευαγγελατος εγραψε για την Βισση, δινει ο ιδιος την απαντηση του εδω.
Ένα ακόμα συν ήταν η αλλαγή της μπάντας που ηχογράφησε τα κομμάτια της η Βίσση και έτσι έχουμε έναν...καινούργιο ήχο με αρκετούς πειραματισμους ειδικά σε κιθάρες και βιολί.
Αλλά έχουμε και λέμε:

1. Συνέντευξη
Το πρωτο κομματι του δισκου ειναι μια μπαλαντα - που μονο η Αννα ξερει να λεει - που δειχνει οτι δεν χρειαζεται σε ενα τραγουδι να υπαρχει η ομοτιτλη λεξη για να δωσει νοημα στος στιχους.
Μια μπαλαντα που θυμιζει τον πειραματισμο της Βισση οπως τοτε με την μπαλαντα ''Απαγορευμενο''.
Αποτελει απο τα καλυτερα κομματια του δισκου και σιγουρα insta classic της δισκογραφιας της Βισση, διπλα σε τοσες και τοσες δυναμικες μπαλαντας που ηδη ξερουμε.
Στιχουργιχα εδω ο Γερασιμος Ευαγγελατος..

2. Για Σένα
Το πρωτο single/videoclip του δισκου που εκανε αισθηση απο το πρωτο ακουσμα, μας θυμιζει γιατι αγαπαμε την Βισση με τοσο παθος. Στα + οτι σε μερικα σημεια η μουσικη του κομματιου θυμιζει κατι απο ''Δαιμονες''. Να σημειωθει οτι για αυτο το τραγουδι η Βισση εκανε ενα απο τα καλυτερα videoclip της καριερας της

3. Ξανά Μανά
Για καποιους/ες η Βισση με αυτο το τραγουδι πειραματιζει σε αλλους ηχους, με πειραματισμο στην μουσικη και στα μουσικα οργανα και σε λατινογενείς ακούσματα. Η αληθεια ειναι ομως οτι η Βισση απο την εποχη του ''Λαμπω'', ξερει πολυ καλα πως να...ερμηνευει τετοια τραγουδια.
Πραγματικα ο ορισμος του καλου hit, χωρις ανουσιους στιχους και βαρετη μουσικη.
Ευγε.

4. Καλύτερα Μονη 
Το δευτερο τραγουδι που βρισκουμε σε στιχους τον Γερασιμο Ευαγγελατο, ειναι ακομα ενας μουσικος πειραματισμος που θυμιζει κατι απο Βερολινεζικο καμπαρε ή ενα Νεορκεζικο υπογειο που παντα μια μπαντα κανει την εκπληξη αυτοσχεδιαζοντας.
Μονο που εδω, κατι δεν ψιλοκολλαει ή οχι?!

5. Χωρίς τα Ψέμματα
Αυτό το κομμάτι θα μπορούσε κάλλιστα να είναι στο tracklist του δίσκου ''Nylon''.
Μια Καρβελικη ροκ μπαλάντα, που από μόνο του λέει πολλά.

6. Προτιμώ
Θα μπορούσε να είναι αδελφικό κομμάτι με το ''Μοβ'' από το cd ''Παράξενες Εικόνες'' παρόλα αυτά χώρεσε σε αυτό το cd και συνεχίζουμε καρβελικα...
Άσε που η Βίσση έχει και άλλο κομμάτι με τίτλο ''Προτιμώ''.

7. Τριπλός Καφές
Πιο Καρβελας πεθαίνεις...
Σε μουσική, φωνητικά και φυσικά σε...στίχους.
Βάζεις το βιολί αλλα προσθετεις και το ''άει στο διάολο'' έτσι για ποικιλία...
Θα γίνει hit γιατί πως αλλιώς θα έβγαινε η χρονιά χωρίς κάτι καφρικο?
Enough is enough?!

8. Βεράντα
Εδώ η Βίσση δίνει τσιφτετελικα ρέστα..
Μια Αννα που εύκολα ανεβάζει τα κορμιά στις πίστες και που αυτό το κομμάτι προστίθεται στην ήδη καυτή ''Όαση'' ή στο ''Ώρα να Φεύγω'' κ.α.
Δώσε μάνα μου...Σουξέ λέμε από τα παλιά!
''Γιατί δεν είσαι εδώ, γιατί δεν είσαι εδώ..''

9. Λάθος Στροφή
Συνεχίζουμε λαϊκά - είχαμε καιρό άλλωστε να την ακούσουμε έτσι - με ένα χασάπικο αλά Καρβελας.

10. Χωριστά
Από την Βίσση που κάποιοι αγαπάνε - και εγώ δηλαδή - αφιερωμένο ένα καινούργιο ζεμπέκικο.

11. Τούμπα
Δεν ξεφεύγουμε ακριβώς από τα λαϊκά μονοπάτια αλλά πειραματιζομαστε κατά κάποιον τρόπο με την μπάντα και με το στυλ Καρβελα που σε κάποιους αρέσει.
Είναι hit?!

12. Άσε τους Έρωτες 
Η τρίτη στιχουργική συμμετοχή του Ευαγγελατου βοηθάει έναν ακόμα μουσικό πειραματισμό και δίνει ένα διαφορετικό κομμάτι στην δισκογραφία της Βίσση.

13. Αχώριστοι ( Give in to me )
Η τετάρτη στιχουργική συμμετοχή του Ευαγγελατου δίνει λόγια σε μια ευαίσθητη μπαλάντα που αποτελεί διασκευή ή έμπνευση (?) από κομμάτι του Michael Jackson .
Ντουέτο με τον Νικολα Ραπτακη ( εγώ να πω ότι και ο Κότσιρας θα μπορούσε να το πει αυτό ?! ).

14. Της Ψυχής τα Αντισώματα.
Το cd κλείνει με μια ακόμα μπαλάντα συνοδεία με μια κιθάρα ( + βιολί ) και την φωνή της Βίσση.
Τι καλύτερο δηλαδή?!

14 κομμάτια, αυτά συνθέτουν την νέα δισκογραφική Βίσση.
Είναι αρκετά τελικά για να απαντήσουν στο αιώνιο - fannatic - ερώτημα, τι Βίσση θέλουμε?!
Θέλουμε μια Βίσση που να απευθύνετε σε όλους εκείνους που κρατούν τα σκήπτρα της ποιότητας με μανία και αποφασίζουν και διατάζουν ποιος/α είναι πετυχημένος/η ή όχι από το πόσο κουλτουρε ακούγεται?!
Θέλουμε μια Βίσση άνευ Καρβελα που να ακολουθεί τα βήματα του σήμερα και το τι παίζουν τα ραδιόφωνα αυτή την εποχή?
Θέλουμε μια Βίσση που να τραγουδάει μόνο για το τι αρέσει στους fannatics?
Θέλουμε μια Βίσση....Θέλουμε μια Βίσση..




Έχω συνειδητοποιησει ότι μια δισκογραφική δουλειά αποτελεί προσωπική υπόθεση του καλλιτέχνη και κανενός φαν ή μη.
Εκείνος επιλεγεί το τι θέλει να τραγουδήσει και πως θέλει να πειραματιστει ανα περίοδο.
Μπορεί να δυσαρεστεί κάποιους ή να χαροποιήσει κάποιους άλλους αλλά δεν πρέπει να σκέφτεται ανάλογα με το ποιοι θα τον ακολουθήσουν παρά να προτείνει και ας μην βγει η παρτίδα.
Αν κάποιος θέλει να δει ή να ακούσει αν ο καλλιτέχνης συνεχίζει να είναι καλός πρέπει να ξεκουνηθει από τον καναπέ του και να πάει να τον δει κάπου όπου εμφανίζεται ζωντανά.
Γιατί η ουσία της Βισση δεν είναι μόνο η δισκογραφία της αλλά είναι οι πέντε με έξι ώρες που τραγουδά πάνω στην σκηνή και λέει τα άπαντα και ξέρεις ότι τραγουδά σαν να μην υπάρχει αύριο.




Θα μπορούσε αυτό το cd να ήταν διαφορετικό?
Προσωπικά αν με ρωτήσει κάποιος εννοείται ότι θα απαντήσω με το δικό μου κριτήριο άλλα όχι και με το κριτήριο της Βίσση.
Αν η ίδια απαρνήθηκε τραγούδια όπως το ''Τυραννιέμαι'', εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να βάζει στο δίσκο κομμάτια όπως το ''Τριπλός Καφές'' ή το ''Προτιμώ''.
Άλλα αυτή είναι η δική μου γνώμη και αυτή δεν αποτελεί κριτήριο εάν είναι ή όχι η Βίσση του σήμερα το ίδιο καλή με χθες.
Άλλο το σήμερα και άλλο το χθες.
Γιατί αν το κομμάτι ''Βεράντα'' το τραγουδούσε μια Μποφιλιου ή Ζουγανελη θα ήταν αποδεκτό αλλά από την Βίσση...ας το κατακρίνουμε.

Εν τέλει αυτό το cd αποτελεί μια Βίσση που πειραματιζετε λίγο πολύ με διαφορετικές ενορχηστρωσεις και μπορεί κάποιοι να ενοχληθούν το γεγονός ότι δεν υπάρχει ένα smash-hit όπως το ''Αγάπη Υπερβολική'' ή ''Είσαι'' αλλά θα τους ανταμείψει με μπαλάντες όπως η ''Συνέντευξη''.




Ας είμαστε σοβαροί και ας επιλέγουμε τι θέλουμε να ακούσουμε και τι όχι, έστω δισκογραφικά.
Ότι δεν σου αρέσει, δεν χρειάζεται να το ακούς αλλά μην μένεις εμμονικα σε έτη που έχουν παρέλθει εδώ και δεκαετίες.



Το σήμερα είναι στο ''Hotel Ερμού'' όπου η Βίσση μετά από πολύ καιρό και εκτός μεγάλης πίστας θα κάνει ένα live που συζητούσε εδώ και καιρό και όπως στο μεγάλο πάρτι του ''Rex'' πριν λίγα χρόνια είστε όλοι καλεσμένοι για να δείτε εάν αξίζει ή όχι..
Έως τότε, χαλαρώστε, αγαπηθείτε και....''σταματάει, ξεκινάει και ξανά μανά''
( Οσο για το εξωφυλλο του cd, οριστε καποιες πληροφοριες.. )








Σχόλια

  1. Για να καταλάβεις πόσο υποκειμενικά είναι όλα, δεν συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφεις και προσωπικό αγαπημένο του δίσκου είναι το "προτιμώ". Εννοείται αυτή είναι εν μέρει η Βίσση που θέλουμε και ποτέ ξανά πίσω στις δηθενιές του Απαγορευμένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο άρθρο. Ακόμα δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη για τον δίσκο ωστόσο. Κρατιέμαι για όταν τον πάρω στα χέρια μου. Υπάρχει μια ανακρίβεια όμως. Το Αχώριστοι είναι διασκευή από το κομμάτι "Give in to Me" των Billy Falcon, Rose Falcon και Elisha Hoffman.

    https://www.youtube.com/watch?v=eoxVRNRL_nA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To "Τυρανιέμμαι" το απαρνήθηκε γιατί ίσως ήταν απλά γελοίο; - Ίσως και σε συνδυασμό με το clip που έβγαλε και στη φάση που το έβγαλε, όντας 54 ετών. Είναι λεπτές οι ισορροπίες μεταξύ του αληθινού/original και του χαζού-χαριτωμένου τραγουδιού που ίσως ήταν ένας είδος παλιμπαιδισμού.

    Για μένα ο "Τριπλός καφές", η "Τούμπα" ή η "Βεράντα" βγάζουν αλήθεια, είναι original και θα μπορούσαν να τραγουδηθούν και να εκφράσουν μια Άννα κοντά στα 60 της, με την τρέλα της και τον αυθορμητισμό της. Μια 60αρα το να λέει "είμαι χάλια μακριά σου" ακούγεται γελοίο... αλλά το να αναπολεί, να φιλοσοφεί, να νιώθει τη μοναξιά της είναι πράγματα πολύ πιο φυσιολογικά.

    Το τι γράφτηκε περί φτηνού στίχου, αν και δεν το διάβασα, θα το προσπεράσω. Νιώθω ότι πολύ μεγάλο μέρος του κόσμου -ειδικά στην Ελλάδα- έχει στεγανά στα ακούσματα του, στη ψυχαγωγία του, στην όποια "τέχνη" προσπαθεί να προσεγγίσει... βρίσκεται σε μια επιφάνεια-σοβαροφάνεια, αναζητάει στρογγυλεμένες άκρες. Ταράζεται με το άκουσμα της καθημερινότητας του μέσα στα τραγούδια (τσούλες, άντε στο διάολο, βεράντα, γλάστρα κτλ.). Θεωρεί φτηνό αυτό... και όχι πει το να χιλιοακούει τον ίδιο στίχο επί 20 χρόνια "μην ξαναρθείς στο ονειρό μου" - "ασε με στη μοναξιά μου" - "έλα σαν άνεμος κοντά μου"... και δεν συμμαζεύεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Followers....ηδονοβλεψίας!

Η ιδέα του Marco Onofri είναι απλή.
Με την συλλογή φωτογραφιών και το τίτλο ''Followers''/''Οπαδοί'', επικεντρωνεται στην ιντερνετικη λαγνεία μέσα από 14 φωτογραφίες όπου άνθρωποι ποσταρουν τις ζωές τους online 
( προσωπικές τους στιγμές ) χωρίς να γνωρίζουν ποιος τους παρακολουθεί.

Στις φωτογραφίες κλήθηκαν οι πραγματικοί followers των μοντέλων και τα ίδια τα μοντέλα κλήθηκαν να πάρουν την στάση της τελευταίας ανάρτησης του στο facebook.
Το αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικο και προκαλεί να σκεφτεί κανείς πως οι ζωές μας έχουν καταλήξει να είναι σε ένα γυάλινο δωμάτιο που ο καθένας μπορεί να δει ότι θέλει.
Δείτε τις φωτογραφίες και απλά...σκεφτείτε: