Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί ο Σάκης....Άξιος!


Εκει εξω υπαρχουν καποιοι που προσπαθουν να περασουν την δικη τους αποψη για την Τεχνη και ποιος πρεπει να εχει λογο σε αυτη, με τον πιο φασιστικο τροπο και ας δηλωνουν αριστερη.
Ειναι αυτη η συγκεκριμενη κουλτουρο-εμμονικοι που πιστευουν οτι επειδη εχουν φτασει στο ανωτατο οριο της εμμηνοπαυσης και της στυτικης δυσλειτουργιας, τωρα πρεπει να ξεχωρισουν - με το δικο τους κριτηριο παντα - τι ειναι καλο και τι κακο, τι πρεπει να ακολουθουμε και τι οχι.

Φωνάζουν και ωρύονται για τους σημερινους 20+ και 30+ που δεν ξερουν τι τους γινεται και που δεν εχουν κριτηριο για την Τεχνη ή μη που ακολουθουν και ποσο λαθος θα κανουν αν ακουσουν το ''ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ'' απο τον Ρουβα ή οποιονδηποτε αλλον που δεν εχει κλεισει τα 70+ και δεν το εχει παιξει κουλτουριαρης με τσεπες Κολωνακιου.
Ξεχνουν οτι καποτε ηταν η γενια που θα αλλαζε τα παντα, η γενια που θα εδινε τα φωτα σε ολους εμας που ακολουθησαμε και μπορει να συνεχισουμε την παραδοση και τις αξιες.
Ξεχνουν ποσο ευκολα αλλαζουν γνωμη οταν δεν τους συμφερει ο λογος του ιδιου του συνθετη Μικη Θεοδωρακη.


Γιατι οταν ο Μικης δηλωνει το πιο λογικο ''Καλυτερα μια κακη ερμηνεια - μια απογοητευση - απο μια απαγορευση'', δεν τους συμφερει και αμεσως του καταλογιζουν οτι γερασε και δεν ξερει τι λεει.
Ενω αν ο Μικης απαγορευε το ''ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ'' στον οποιοδηποτε τυπου Ρουβα, θα ηταν ευχαριστημενη.
Βγαζουν χολη απεναντι σε μια Μουσχουρη που συγκαταλεγεται στους 10 μεγαλυτερους καλλιτεχνες παγκοσμιως αφου εχει πουλησει 300.000.000 δισκους και αφου ειναι και αυτη ''μεγαλη'' και παει εναντια σε αυτο που θελουν να θωρακισουν....απλα τα'χει χασει.



Δεν μπορουν να κατανοησουν οτι αν οι σημερινοι 20+ δεν ξερουν τι ειναι το ''ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ'' δεν ειναι επειδη δεν ενδιαφερονται αλλα επειδη ολοι αυτοι που ευαγγελιζονται την κουλτουρα την εχουν κανει να ειναι μια επιλογη ελιτιστικη που αφορα τους λιγους και αυτους που μπορουν να κλειστον στο Μεγαρο Μουσικης με ενα γεματο πορτοφολι ακουγωντας ανθρωπους που σαφως και εχουν φωνη αλλα και που αυτοι δεν ηταν παντα...αγιοι.
Αρνουνται να κατανοησουν οτι το εργο του Μικη ειναι οικουμενικο και ανηκει σε αλλους και μπορει ο καθενας να το τραγουδησει και να κριθει απο το αποτελεσμα και οχι πριν απο αυτο.
Δεν χρειαζομαστε την αποστειρωμενες πια αισθητικες τους που το μονο που κξαταφερνουν ειναι να δημιουργουν ενα κλιμα ΚΑΠΗ για να νιωθουν αυτοι καλυτερα με οτι δεν καταφεραν ή οτι εχει πια περασει.

15.000 κοσμος συγκεντρωθηκε στην πλατεια της Νεας Σμυρνης για να ακουσει το ''ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ'' και τον Σακη Ρουβα στο ρολο του λαικου τραγουδιστη.
Ο Σακης ηταν καλος, και αυτο δεν αποτελει εκπληξη για αυτους που ξερουν οτι ο καλλιτεχνης εργαζεται σκληρα για οτι θελει να κανει και κανει παντα τα καλυτερο.






Μα φυσικα ολοι αυτοι που αντιδρουν αρνητικα παντα σε κατι διαφορετικο ή εξω απο αυτο που εχουν συνηθισει, μιλουν πριν καν του δουν και μερικες φορες - ολες δηλαδη - δεν καταδεχονται να δηλωσουν οτι εκαναν λαθος.
Τωρα ριχνουν το φταιξιμο στο κοινο που μπορει να μαζευτηκε στην συναυλια για τον ''ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ'' αλλα δεν εκανε το ιδιο οταν του εκλεβαν τα λεφτα και την ελευθερια.
Και που το εκανε αυτο, τι αλλαξε? Και που επελεξε αριστερη κυβερνηση τι αλλαξε?
Στην πραγματικοτητα ποιον/α πραγματικα απασχολει ολο αυτο?
Γιατι και τοτε που ο Μικης μιλουσε στα Προπυλαια, τοτε που κατα χιλιαδες ηταν στο Συνταγμα συγκεντωμενοι, δεν εφτανε παρα ενα μετρο και τρεις στασεις πιο κατω για να δεις 20+ αλλα και 50+ στις καφετεριες και να μην χαμπαριζουν.
Αρα...




Απασχολει καθολου ολο αυτο που εγινε τις προηγουμενες μερες κανενας περα απο αυτους που φαρισαικα μιλουν και μετα ξεχνουν τι λενε?
Απασχολει τον τυπο που ενω χτες ο βαρυτονος Κωστας Ραφαηλιδης ερμηνευε το δικο του κομματι σχολιασε ''Τι μας τον φερανε αυτον εδω?'' και ηταν και 50+?
Απασχολει τον αλλον που με την παρεα του σχολιαζε οτι ''Σιγα το στριμωξιδι μωρε, στο Pride γινοταν της τρελης'' ακυρωνοντας με την πρωτη λεξη του λογου που ηταν εκει, στην πλατεια.?

Ο Σακης δεν ειχε να κερδισει κατι απο ολο αυτο παρα σαν καλλιτεχνης να συμμετασχει σε κατι που ολοι οι καλλιτεχνης πρεπει να κανουν.
Να διευρυνει με οσο καλυτερο τροπο μπορει την καλλιτεχνικη του υποσταση και τι καλυτερο απο το να δοκιμαστει με το μεγιστο εργο του Θεοδωρακη και Ελυτη.

Το κερδος ειναι οτι με φαρο τον Σακη εστω και για λιγο καποια παιδια ακουσουν το ''ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ'' που δεν θα το ακουγαν ποτε.
Κερδος μεγαλο αν αναλογιστει κανεις τι πλασαρουν εδω και χρονια ολοι αυτοι οι ''μεγαλοι'' στο πιο νεανικο κοινο.



Ευγε Ρουβα για ακομα μια φορα εδειξε οτι το να μεγαλωνει κανεις δεν σημαινει οτι γερναει αλλα οτι ωριμάζει με τον καλυτερο τροπο.

Συμπληρωματικα να αναφερω οτι το ''ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ'' οπως δηλωσε και ο Θεοδωρακης στο μηνυμα του στην εκδηλωση δημιουργηθηκε στην Νεα Σμυρνη, στην οδο Κωνσταντινουπολεως 39, αναμεσα στο 1961 και 1963.
Διένυσε 52 ολοκληρα χρονια για να ακουστει ξανα στον τοπο οπου και...δημιουργηθηκε. 



Και για τους νοσταλγους του παλιου:




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...