Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σινεμά ο....''Απόλλων''!!


Το πρωτο κειμενο του χρονου, για μενα σηματοδοτει το πως θα κινηθω ολη την χρονια.
Εδω και μερες λοιπον νιωθω μια πιο εσωτερικη αναζητηση, να τα βρω με τον εαυτο μου αλλα και να αναδειξω μνημες δικες μου - και οχι μονο - οποτε μου δινεται η ευκαιρια απο καποιο γεγονος.

Ετσι θα μιλησω για το δικο μου ''τωρα'' ή ''μετα'' αλλα οχι για το ''πριν'' που δεν ημουν παρων.

Οσοι ζουμε/-ησαμε δεν γινεται να μην εχουμε μια προσωπικη ιστορια απο τον κινηματογραφο ''Απολλων''.
Εκει απεναντι απο το Δημαρχειο του Αιγιου, υπαρχει ενας χωρος 600 θεσεων που φιλοξενει κατα καιρους παραστασεις, μουσικες εκδηλωσεις και οποιο αλλο μαζικο θεαμα για τους κατοικους μιας πολης που ''διψα'' για το κατι παραπανω.

Υπαρχουν ορισμενες μνημες στην ζωη ενος ανθρωπου που τις θυμαται σε ολη του την ζωη.
Αυτες οι κομβικές στιγμες μπορει να αλλαξουν την ζωη καποιου ή να ειναι παντα σημειο αναφορας για καποιον.
Το 1997, ημουν 9 χρονων, μπηκα για πρωτη φορα μεσα σε κινηματογραφο. Δεν ηξερα τι υπηρχε ποια και δεν ειχα αισθηση οτι οι ταινιες που εβλεπα στην τηλεοραση ''ξεκινουσαν'' το ταξιδι τους απο αυτη την μεγαλη οθονη, οτι αυτοι που παιζουν στις ταινιες ηταν πραγματικοι ανθρωποι και οτι μαλιστα πληρωνονται για αυτο.
Επισης πιστευα οτι η Βουγιουκλακη, Καρεζη και οσοι ακομα ''ζωντανευαν'' στις ασπρομαυρες εικονες ηταν ετσι ακομα στην πραγματικοτητα. Δεν ηξερα - πραγματικα δεν καταλαβαινα - τι ειναι το γηρας.

Οπως και να΄χει θυμαμαι οτι εξω απο τον κινηματογραφο ''Απολλων'' δεν μπορουσες να περασεις.
Ο κοσμος ηταν πραγματικα υπερβολικα πολυς αφου η ταινια ''Τιτανικος'' ειχε μολις προσαραξει στην δικη μας μεγαλη οθονη.
Εκει διπλα στην αριστερη κολωνα, στις τρεις εκεινες θεσεις, εγω και οι γονεις μου ζησαμε αυτη την θρυλικη πια - 18 χρονια μετα - ταινια.
Θυμαμαι οτι με το τελος ταινιας νομιζα οτι ημουν και εγω στους επιβατες και ας μην υπηρχε τοτε το 3D.
Οταν βγηκα απο την αιθουσα, ο κοσμος που εβγαινε απο την αιθουσα αλλα και ολοι αυτοι που περιμεναν να μπουν, δημιουργουσαν μια διαφορετικη ''θαλασσα'' που προσπαθουσα να ξεφυγω.

Στην αιθουσα του ''Απολλων'' εμαθα το πρωτο μαθημα για την ζωη μου.
Βλεπετε ο κινηματογραφος ειναι οντως - οπως και το σχολειο - μια μικρογραφια της κοινωνιας.
Εχει διαφορετικες ομαδες κοινου και ολοι μας καταλαβαινουμε οτι ανηκουμε καπου.
Υπαρχουν αυτοι που θελουν να μπουν στον κινηματογραφο και να βγουν οσο πιο αθορυβα μπορουν, αυτοι που θα πανε για να κανουν πλακα, να ''πειραξουν'' και γενικα να πληρωσουν ενα εισιτηριο οχι για την ταινια αλλα για την μακακια, εκεινοι που το βλεπουν ως δυο ωρες απολυτης μοναξιας και ξεκουρασης απο την καθημερινοτητα αλλα και εκεινοι - συνηθως - εφηβοι ως ενα χωρο που θα μπορεσουν να χαμουρευτουν οσο πιο ευκολα και ζεστα μπορουν με την κοπελα τους.
Δεν σταματαμε ομως εκει, ειναι εκεινοι που μιλανε δυνατα λες και ειναι στο σπιτι τους και περιγραφουν την σκηνη ή βριζουν οταν φοβουνται ή προσπαθουν να προλαβουν την λυση του μυστηριου για να σου πουν το ιδιο δυνατα ''ελα ρε, λες και ειμαι ο σκηνοθετης το'ξερα'' αλλα και εκεινου που εκνευριζονται, κανουν συνεχεια ''σςςς'' και ορισμενες φορες βαζουν στην θεση τους οποιον μπαχαλακι καθεται διπλα τους ή γενικα κοντα τους.

Στον κινηματογραφο ''Απολλων'' ο εξωστης ηταν ο γνωστος ''γαμιστρ...νας'' μιας ολοκληρης γενιας. 
Πολλα απο τα παιδια που πανε τωρα δημοτικο στο Αιγιο, ειναι δημιουργημα μιας τετοιας συνευρεσης στον εξωστη του κινηματογραφου.
Κρυφα ραντεβου, απιστιες και οχι μονο εχουν προφυλαχθει απο τα αδιακριτα ματια μιας κλειστης κοινωνιας μεσα σε αυτον τον χωρο.
Αλλα ποιος δεν θα ξεχασει σε συγκεκριμενες ταινιες ( ''Armagedoon'', ''Hours'' ), τις κραυγες, τα αυθορμητα χειροκροτηματα, τα ποπ κορν που επεφταν απο τον εξωστη στην μεγαλη σαλα απο εφηβους και οχι μονο.

Με τετοιες λοιπον αναμνησεις, ο καιρος περασε ο κινηματογραφος παλιωσε κατα καποιον τροπο, τον ξεπερασε η εποχη του.
Ο κοσμος μετα τα dvd ή αλλα και τις παρανομες κατεβασμενες ταινιες του γυρισε την πλατη ή πηγαινε στις πιο βολικες,ζεστες και με καλυτερο ηχο και εικονα αιθουσες του Ster Cinema στο Vesso Mare στην Πατρα.
Οι τοτε εφηβοι πλεον ζουν σε αλλες πολλεις ή εχουν αλλες αναγκες και οι τωρινοι εφηβοι εχουν πιο πολλες επιλογες ή δεν τους νοιαζει τοσο ο κινηματογραφος.
Μεσα στα χρονια που περασαν απο το '06 εχω και τωρα γεματο τον κινηματογραφο τον ειδα περσι τετοιες μερες απο ενηλικο κατα βαση κοινο στην ταινια ''Μικρα Αγγλια'' με την παρουσια του ιδιου σκηνοθετη.

Τωρα ομως ο κινηματογραφος που μου εδειξε τι ειναι ο κινηματογραφος αλλα και ποιος ειμαι, αλλαζει εποχη.
Αφου οι αναγκες του θεαματος επιτάσσουν την ψηφιακη εποχη και οι ταινιες πια δεν βγαινουν σε φιλμ, ο κινηματογραφος της καρδιας μας και των παιδικων χρονων γινεται ψηφιακος - εγινε δλδ -.
Ακομα ακομα, μεσα πρωτους δυο μηνες του '15, θα εχεις και την επιλογη του 3D στο Αιγιο.

Αλλα τι ανακαλυψα για μενα?!
Σωστα...
Καταλαβα οτι ειμαι αναμεσα σε κεινους που θελουν να ''χαθουν'' και να χωθουν οσο πιο πολυ μπορουν σε μια ταινια.
Που δεν κατανοει γιατι πρεπει να τρως εκνευριστικα αργα πασατέμπο μεσα στην αιθουσα σε ταινια που δεν εχει ειδικα εφε και βασιλευει η ησυχια επι οθονης αλλα και χωρου.
Αυτος που εκνευριζεται με ολους οσοι νομιζουν οτι η αιθουσα του κινηματογραφου ειναι η προεκταση του σαλονιου τους και προσπαθουν να μας το δειξουν με οποιον τροπο.
Δεν ειμαι ο τυπος που στην σπαει με τα συνεχομενα ''σςςς'' αλλα που δεν θα διστασει να σε βρισει αν το ''κουρασεις'' το γεγονος οτι εισαι ο σινεμα-μαλακας.
Καπως ετσι λοιπον ειμαι και στην ζωη, δεν αφηνω τους μαλακες να νομιζουν οτι δεν ενοχλουν ή οτι απλα ειναι παντου σαν το σπιτι τους...

Υ.Γ.
Παιζει η οθονη του ''Απολλων'' να ειναι απο τις μεγαλυτερες που θα ζησεις σε συνοικιακο, δημοτικο κινηματογραφο.

Καλη χρονια βρε...  


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Followers....ηδονοβλεψίας!

Η ιδέα του Marco Onofri είναι απλή.
Με την συλλογή φωτογραφιών και το τίτλο ''Followers''/''Οπαδοί'', επικεντρωνεται στην ιντερνετικη λαγνεία μέσα από 14 φωτογραφίες όπου άνθρωποι ποσταρουν τις ζωές τους online 
( προσωπικές τους στιγμές ) χωρίς να γνωρίζουν ποιος τους παρακολουθεί.

Στις φωτογραφίες κλήθηκαν οι πραγματικοί followers των μοντέλων και τα ίδια τα μοντέλα κλήθηκαν να πάρουν την στάση της τελευταίας ανάρτησης του στο facebook.
Το αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικο και προκαλεί να σκεφτεί κανείς πως οι ζωές μας έχουν καταλήξει να είναι σε ένα γυάλινο δωμάτιο που ο καθένας μπορεί να δει ότι θέλει.
Δείτε τις φωτογραφίες και απλά...σκεφτείτε: