Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μέσα σε 5''....μια ζωή!!


''Ποσο γρηγορα περναει ο χρονος, οταν περνας καλα. Οταν πραγματοποιεις καθε σου ονειρο και απολαμβανεις την ζωη χωρις να σε αγχωνει τι εχεις αφησει πισω ή τι μπορει να χασεις και να ξοδεψεις κατα την διαρκεια της μερας.
Ολα ξεκινησαν πριν τρεις μηνες και ηδη μου φαινεται οτι εχει περασει ενας χρονος.
Ηταν βραδυ και δεν μπορουσα να κανει τιποτα περα απο το να περιμενω την επομενη μερα και να καταστρώσω οτι σχεδιο ειχα βαλει στο νου μου.
Πραγματικα, το επομενο πρωι αμεσως μετα την επισκεψη στην τραπεζι και τα διαδικαστικα οπου επρεπε να γινουν, ειχα πολλα πραγματα να βαλω σε μια σειρα.

Πρωτα απο ολα, επρεπε να ξεχρεωσω και να κλεισω μια και καλη οτι χρεη ειχαν οι γονεις μου.
Οι γονεις μου που επι χρονια με στηριζαν με αυτα που δεν ειχαν και το 2/3 του μισθου του πατερα μου πηγαινε σε πιστωτικες αμαρτιες προηγουμενων δεκαετιων.
Τωρα εχοντας κλεισει οποια εκκρεμότητα με τις τραπεζες, ο μισθος του πατερα μου θα ειναι ικανοποιητικος ωστε να τους δωσει μια ανετη ζωη χωρις να ψαχνονται για το πως θα μπει ο αλλος μηνας με τις οσο λιγοτερες απωλειες.

Δευτερον πραγματικα επειδη μπορω βοηθησα αυτους που θελω και ξερω οτι εχουν αναγκη και θα εκτιμησουν αυτη την κινηση και δεν θα την δουν με καχυποψια.
Δεν εννοω συγγενεις που δεν εχουν μαθει τι κανω περα απο Χριστουγεννα ή Πασχα ή που μονο επικοινωνουν οταν θελουν να μαθουν κατι ή χρειαζονται κατι. Οχι φιλους και γνωστους που μπροστα σου ειναι ''πιστοι'' αλλα πραγματικα αραχνιαζει το τηλεφωνο σου οταν εχουν με κατι αλλο να ασχοληθουν.
Δωρα και ελαφρυνσεις σε αυτους που εχουν δειξει ποσο πολυ χρειαζονται την παρουσια μου στην καθημερινοτητα και οχι σε ιδιαιτερες στιγμες.

Επειτα με τους δικους μου ορους και με το δικο μου γουστο βρηκα ενα σπιτι που θα καλυπτει ακομα και τις πιο ενοχες αναγκες μου.
Ενα σπιτι οχι τεραστιο αλλα με αρκετο χωρο για να νιωθω οτι ειναι δικο μου καταφυγιο και οχι ο κοινοχρηστος χωρος του διπλανου ή του πανω/κατω διαμερισματος που με τις φωνες και τα βασανα τους ''εισβαλλουν'' στην δικη μου ζωη.
Ενας χωρος που εχει διακοσμηθει οπως θελω εγω, απο την κουζινα εως και τον διαδρομο χωρις τον φοβο οτι δεν θα μου εφταναν τα λεφτα για να ζησω μετα.



Συνεχεια εκλεισα εισιτηρια για εξωτερικο για τους γονεις μου ωστε να δουν αυτο που δεν μπορεσαν μεχρι τωρα στην ζωη τους.
Το γυρο της Ευρωπης χωρις να εχουν το αγχος οτι τελειωνουν τα λεφτα, οτι δεν πρεπει να ξοδεψουν στο να παρουν ή να γευτουν αυτο που θελουν γιατι πρεπει να κρατανε κατι για οταν γυρισουν πισω.
Ενα ταξιδι που θα κρατησει ενα μηνα και πραγματικα θα εχουν γυρισει και γεμισει απο εικονες που εβλεπαν μεσα απο ταινιες και που δεν ειχαν την ικανοτητα ουτε με γκρουπ να κανονισουν να πανε.
Φυσικα εχει προηγηθει η αναδομηση/αλλαγη ολου του πατρικου σπιτιου με την κουζινα που ηθελε παντα η μητερα μου, με πιο αναπαυτικούς καναπεδες και εξσυγχρονισμενη θερμανση ωστε να μην υπαρχει κανενα προβλημα στο μελλον.
Ντουλαπες που φιλοξενουν ηδη ρουχα που και η μητερα ηθελε και δεν αγοραζε αλλα και που ο πατερας μου δεν τον ενοιαζαν και τωρα τα εχει.
Ηχοσυστηματα, τηλεροασης, δορυφαρικα πιατα και οποιαδηποτε συνδεση με την τεχνολογια ωστε να εχουν αυτο που θα τους κανει να μην βαριουνται στο σπιτι.
Αν και το καινουργιο αμαξι ειναι κατι που κανουν πρωτα οι νεοπλουτοι, δεν αντισταθηκα το να το κανω και εγω στον πατερα μου οπως και τα διαρκειας εισιτηρια για την ομαδα του.

Οσο για μενα ηδη ενω εκπληρωσα το ενα μου ονειρο ( το γυρο της Ευρωπης με τρενο ), ειμαι εδω και ενα μηνα στο πρωτο μου road trip στην Αμερικη και εχω ακομα καποιες μερες πριν γυρισω στην Αθηνα και βρω την πρωτη μου παραγωγη στο θεατρο σε εργο που θελω εγω με συναργατες που εμπιστευομαι και σε θεατρο που πραγματικα ερωτευεσαι να παιζεις.

Ολα αυτα μεσα σε τρεις μηνες. 
Ποσο πραγματικα αλλαζει η ζωη ενος ανθρωπου οταν δεν εχει το αγχος να νοιαζεται για τα χρηματα, να τον απασχολει που θα βρει λεφτα για να φαει την επομενη μερα και πως θα περασει εναν ολοκληρο μηνα μεχρι την επομενη πληρωμη.
Μεσα σε 90 μερες εζησα ολα αυτα που σκεφτομουν σχεδον μια δεκαετια.
Ολα αυτα..... ''

.....και το επομενο νουμερο ειναι το 9. Αυτοι λοιπον ειναι οι τυχεροι αριθμοι του Τζοκερ και ευχομαστε καλη τυχη σε ολους. Αλλωστε ο μεγαλος νικητης θα εχει την πιθανοτητα να εχει στην τσεπη του 17 εκατομμύρια ευρω.

Μεσα σε 5'' μπορεσα και ενιωσα την αλμυρα του ωκεανου και την χαρα της ελευθεριας.
Πεντε νουμερο και ενας αριθμος ηταν ικανα μεσα σε λιγα δευτερολεπτα να μου δωσουν την καλυτερη ονειρωξη της ζωης μου.
Και τωρα τι απομενει περα απο την παλη μεταξυ καθημερινοτητας και...του κενου.
Αντε παλι απο την αρχη..και αν σου κατσει?!



( μια σκεψη στο ονειρο εκατομμυριων Ελληνων αν τους κατσουν τα ονειρα του Τζοκερ )



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…