Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σιρανό ντε...Χαραλαμποπουλος!!


Μια απο τις μεγαλυτερες παραγωγες αυτη την στιγμη στην αθηναικη θεατρικη σκηνη, ειναι η επαναληψη του '"Σιρανο Ντε Μπερζερακ'' στο ολοκαινουργιο Pantheon Theater.

Η μετακομιση της πετυχημενης παραστασης απο το θεατρο Παλλας της περσινης σεζον, στο θεατρο της οδου Πειραιως ηταν αναγκαστικη αφου η καταρρευση της ΕΛΛ.ΘΕΑ ( Ελληνικης Θεαματων ) αφησε ορφανα στην διαχειριση πολλα θεατρα μεχρι και το τελος του προηγουμενου μηνα.
Ομως αυτο δεν αφαιρεσε κατι απο την επιτυχια του συγκεκριμενου θεατρικου αφου και στην νεα θεατρικη τους στεγη ειναι sold out για τις λιγες παραστασεις που απομενουν.
Η υπερσυγχρονη σκηνη του θεατρου μαζι με τις αναπαυτικες για τους θεατες πολυθρονες ( ακομα και τα ποδια σου ειναι ανετα, καθεσαι ανθρωπινα ) αποτελουν ενα ξεχωριστο νεο διαμαντι στην αθηναικη θεατρικη σκηνη.
Περσι με τις εμφανισεις της Βισση και Ρεμου ''Ενα Η' Κανενα'' εγκαινιαστηκε αλλα ειναι φετος που ξεκινα για πρωτη φορα να λειτουργει ως κανονικο θεατρο στα προτυπα του Badminton και Παλλας.
Την καλλιτεχνικη διευθυνση του θεατρου εχει αναλαβει ο Δ.Λιγναδης.


Αλλα ως γυρισω στο κυρίως θεμα, στην παρασταση καθεαυτή.
Για οποιους απο εσας δεν ξερουν ποιος ειναι ο Συρανο, τοτε καποια γρηγορα βιογραφικα στοιχεια..
Ο Σιρανο ντε Μπερζερακ ηταν Γαλλος δραματουργος και στρατιωτικος. Εζησε απο το 1619 εως και το 1655. Ειχε την φημη δεινου μονομαχου και τα θεατρικα του εργα δεν ειχαν την απηχηση που θα ηθελα. Πεθανε μετα απο τον τραυματισμο απο ατυχημα.
Ο Εdmond Rostand ( 1868 - 1918 ) εμπνευστηκε απο τον Συρανο και εγραψε το ομωνυμο θεατρικο εργο.
Μπορει το εργο αυτο να ειναι ιστορικα ανακριβες αλλα η περιφημη μεγαλη μυτη του Συρανο οντως υπηρχε.
Το συγκεκριμενο ομως θεατρικο εργο ειναι και ο λογος που ο Συρανο μεχρι και τις μερες μας εχει την φημη του ρομαντικου ηρωα που ξερουν ολοι.


Στο εργο ο Σιρανο ειναι ενας διασημος ποιητης που ολοι θαυμαζουν για τους στιχους τους αλλα και για την ικανοτητα στην ξιφασκια. 
Ενα μονο πραγμα δεν ανεχεται ο Σιρανο και αυτα ειναι τα πειραγματα για την φανερα μεγαλη μυτη του.
Ο Σιρανο ειναι ερωτευμενος με την Ρωξανη ( ξαδελφη του ) αλλα ο ιδιος δεν μπορει να αποκαλυψει τον ποθο του γιατι θεωρει οτι η μυτη του κανει ασχημο και δεν αξιζει την ομορφια της Ρωξανης.
Ομως οταν εκεινη μεσω ενος μηνυματος τον παρακαλει να την συναντησει κρυφα εκεινος πιστευει οτι θα του αποκαλυψει τον ερωτα της για αυτον.
Οταν ομως η Ρωξανη αποκαλυπτει οτι τρεφει αισθηματα οχι για τον ιδιο αλλα για εναν γοητευτικο στρατιωτικο με το ονομα Κριστιαν ντε Νεβιλετ, ο Σιρανο πληγωνεται βαθυτατα.
Τα πραγματα περιπλεκονται οταν ο Κριστιαν εκμυστηρευεται και εκεινος οτι τρεφει συναισθηματα για την Ρωξανη αλλα δεν μπορει να της τα φανερωσει επειδη δεν ειναι καλος με τα λογια.
Εκει ο Σιρανο δεχεται να ειναι αυτος που θα απανταει στα μηνυματα της Ρωξανης με τους δικους του στιχους. 
Αλλα καποια στιγμη ο Κριστιαν αποφασιζει οτι δεν χρειαζεται τον Σιρανο και οτι θα της μιλησει μονος του στο επομενο ραντεβου απο κοντα. Η αμηχανια του ομως τον παρασυρει και φωναζει ξανα τον Σιρανο ο οποιος κρυμμενος πισω απο ενα δεντρο μιλαει σαν Κριστιαν σε μια Ρωξανη, η οποια βρισκεται σε μπαλκονι.
Τα πραγματα περιπλεκονται ακομα πιο πολυ οταν ενας υπεροπτης ευγενης με το ονομα Ντε Γκις ( που θελει και αυτος την Ρωξανη ) στελνει τον Κριστιαν στον πολεμο για να μπορεσει να εχει ολοδικια του την Ρωξανη.
Η Ρωξανη βαζει τον Σιρανο να υποσχεθει οτι θα προστατευσει τον Κριστιαν απο καθε κακο και...
Το τελος δεν το λεω...

Η ιστορια του Σιρανο και των συναισθηματων που ειχε για την Ρωξανη εχει μεταφερθει στην μεγαλη οθονη το 1950 αλλα και το 1990 με τον Gerard Depardieu στον ομώνυμο ρολο.
Φυσικα ομως υπαρχει και μια ακομα ταινια εμπνευσμενη απο τον Σιρανο αλλα τοποθετημενη στο σημερα. Η ταινια ''Roxanne'' του 1987 με τον Steve Martin στον ρολο ενος πυροσβεστη με μεγαλη μυτη ειναι οτι πιο κοντινο στον μυθο του Συρανο σε ελαφρια κομεντι.



Πολλα ειπα ομως και τιποτα για την παρασταση.
Οπου παρασταση εννοουμε τον Βασιλη Χαραλαμποπουλο.
Ειναι κριμα να χασεις την ερμηνεια του συγκεκριμενου ηθοποιου οταν μαλιστα σου δινεται για δευτερη φορα η ευκαιρια αν δεν προλαβες την περσινη χρονια.
Ο τηλεοπτικα γνωστος κωμικος συγκινει με τον πιο αβιαστο τροπο σε οτι και να πει πανω στην μεγαλη σκηνη του Pantheon.
Μπορει τα σκηνικα πραγματικα να ειναι υπεροχα, το συνολο του θιασου μια καλοδουλεμενη μηχανη και η μουσικη της Ρεμπουτσικα πραγματικα μεγαλειώδη αλλα αυτος που κλεβει πραγματικα την παρασταση ειναι ο Χαραλαμποπουλος.


Πραγμα οχι παραξενο για καποιον που εχει γνωση του θεατρικου Χαραλαμποπουλου.
Δεν ειναι μυστικο στην πιατσα την θεατρικη, οτι ο Βασιλης Χαραλαμποπουλος ειναι ενα διαμαντι μιας γενιας που δεν εβγαλε και τους μεγαλυτερους ηθοποιους.
Σωστος και εξυπνος κωμικος αλλα πανω απο ολα σοβαρος και σκληρα εργαζομενος ηθοποιος ερμηνευει εναν ρολο που δεν ειναι κωμικος παρα τραγικος.
Ενας ανεκπληρωτος ερωτας και οι προσωπικοι δαιμονες ενος ηρωα που μπορει να φερνει την χαρα σε ολους τους αλλους αλλα ο ιδιος πιστευει οτι δεν αξιζει κατι αντιστοιχο λογω της εμφανισης του.
Προτιμαει να ζει στο παρασκηνιο βλεποντας τον ερωτα του να ζει κατι αλλο χωρις αυτον παρα να αποκαλυψει τι πραγματικα συμβαινει και τι αισθανεται.
Ο Χαραλαμποπουλος τα πετυχαινει ολα αυτα διατηρωντας αριστα τον τονισμο του ιαμβικου δεκαπεντασυλλαβου που ειναι γραμμενο το εργο.
Η επιτυχια φυσικα ειναι οτι ο ιδιος δεν τονιζει το δεκαπεντασυλλαβο αλλα εχει δουλεψει τοσο ωστε να ειναι σαν να μιλα..φυσιολογικα, πραγμα που ολοι οι ηθοποιοι θα επρεπε να κανουν.
Για πανω απο δυο ωρες οργωνει την σκηνη με την παρουσια του αλλα και οταν στεκει ακινητος απαγγέλοντας νιωθεις οτι ο ιδιος παλλεται πιο πολυ και απο οταν κινεται.
Προνομιο να βλεπεις εναν πραγματικα καλο ηθοποιο σε μια πραγματικα συγκλονιστικη ερμηνεια οπως ειναι παραδειγμα η τελευταια σκηνη του εργου.
Σου δινει απλοχερα να φανταστεις ποσο καλος θα ηταν αν επαιζε Shakespeare στον Εθνικο χωρις ομως να χρειαζεται αυτη την επιβεβαιωση του ''παιζω στο Εθνικο''.




Η Σμαραγδα Καρυδη σε εναν ρολο που δεν εχει τις ιδιες υποκριτικες απαιτησεις οπως του Συρανο στεκεται ικανοποιητικα πανω στην σκηνη.
Οι ηθοποιοι - Γιωργος Παπαγεωργιου και Κωστας Μπερικοπουλος - που αποτελουν και το νεο αιμα της παρασταση λογω υποχρεωτικων αλλαγων στο θιασο μοιαζουν λιγο χαμενοι στην γενικη αψογη χημεια των...παλιων.



Οπως και να 'χει ειναι μια παρασταση που λογω του Χαραλαμποπουλου και της μουσικης που υπογραφει και παιζει η Ρεμπουτσικα on stage ( και οχι για την συνολικη παρασταση ), 
πρεπει να την δεις.
Πιο πολυ απο το να τρεξεις στους ''Αντρες ετοιμοι για ολα''...  


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...