Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εμείς θα σκοτώσουμε τα γέρικα άλογα?!


Το ερώτημα είναι, σκοτώνουν τα άλογα όταν μεγαλώσουν?Η' όχι?
Για καιρό αυτό ήταν ένα de facto ρητό για την showbiz, αφού οι ηλικιωμένοι δεν αποφέρουν τις ίδιες εισπράξεις στα ταμεία όπως οι νέοι που 
είναι ακόμα στην ακμή τους.
Ηθοποιοι του Hollywood, ειδικα οι γυναικες ανω των 40, δυσκολα βρισκουν εναν ρολο που να τους ενδιαφερει και μενουν εκτος του συστηματος που για τουλαχιστον εικοσι χρονια υπηρετουσαν.Το ερωτημα ειναι, σκοτωνουν τα αλογα οταν μεγαλωσουν?Η' οχι?
Το ερωτημα ειναι, σκοτωνουν τα αλογα οταν μεγαλωσουν?Η' οχι?
Φαινεται οτι αυτο πια δεν ισχυει. Για αυτους εκει εξω τουλαχιστον.
Ζουμε μερες που τα ''γερικα'' αλογα κανουν το ενα ρεκορ μετα το αλλο ενω αντιστοιχεί καλλιτεχνες με τα μισα χρονια προσπαθουν να ξεφυγουν απο τα σκανδαλα, ναρκωτικα και την ιδια τους την παθογενεια.
Η Barbra Streisand, η μεγαλυτερη τραγουδιστρια εν ζωη, που οι νεοτεροι ισως να εχουν δει σε καμια σαχλο-κωμωδια τα τελευταια χρονια ( ''Meet the Fockers'', ''Guilt Trip'' ) στα 72 της χρονια ( !!! ) εσπασε ακομα ενα ρεκορ. Το νεο της cd ''Partners'' με ντουετο απο τον Michael Buble εως και τον...Elvis Presley κατεκτησε την νουμερο 1 θεση στο BillBoard 200 Album Chart.
Αμέσως αμέσως, γίνεται η μοναδική φωνή που για έξι συνεχόμενες δεκαετίες κατακτά την κορυφή. 


Στην ιδια ηλικια ( 72 ) βρισκεται και η θρυλικη φωνη της Aretha Franklin. Η μεγαλη κυρια του gospel και οχι μονο τραγουδιου ετοιμαζεται να κυκλοφορησει νεα cd οπου θα ερμηνευει τραγουδια απο τις μεγαλες ντιβες της παγκοσμιας μουσικης σκηνης. 
Τραγουδια της Diana Ross, Barbra Streisand, Gloria Geynor....μεχρι και Adele.


Aλλα και ενας αλλος στα 88 του χρονια ( omg!! ) κατεκτησε την κορυφη στο BillBoard με την καινουργια του δισκογραφικη δουλεια.
Ετσι γινεται ο γηραιοτερος καλλιτεχνης που εχει Νο.1 στο BillBoard
Ο Τony Bennett, της ιδιας συνομοταξίας με τον Frank Sinatra, μπορει να χρωσταει αυτη του την ''νικη'' στην Lady Gaga οπου τραγουδαει μαζι του στο νεο cd. Οπως και να χει, αυτος ειναι και παλι πρωτος.


Που θελω να καταληξω με ολα αυτα περα απο το να κοινοποιησω τις νεες δουλειες θρυλικων καλλιτεχνων της μουσικης?
Αν σταθειτε και ακούστε τα τραγουδια με προσοχη, και των τριων καλλιτεχνων, θα προσεξετε οτι η φωνη τους εχει μεταβληθει ισως και ελαχιστα. Περα απο την απαραιτητη θαμπαδα που φερει το γηρας, οι ανασες τους και οτι αλλο τους εκανε αυτο που ειναι υπαρχει ακομα εκει. Ειδικα στην περιπτωση του Bennett που σε 12 χρονια κλεινει εναν αιωνα ζωης, ακουγεται λες και ειναι ψεμα.
Θα ξεχασω ακομα και το γεγονος οτι σε μια ασθμαίνουσα παγκοσμια δισκογραφια αυτοι οι καλλιτεχνες, τα γερικα αλογα, πουλούν τις δισκογραφικες τους δουλειες σαν ζεστο ψωμι.


Και ερχομαι στα δικα μας.
Σε μια ανύπαρκτη δισκογραφια οπου καλλιτεχνες ''ψωνιζονται'' γιατι πουλανε κατι χιλιαδες μεσα απο εφημεριδες, οι δικη μας αντιστοιχοι καλλιτεχνες ( εκτος της Μαρινελλας ) χανουν την φωνη τους μερα με την μερα.
Προσφατο παραδειγμα οι καλοκαιρινες εμφανισεις της Χαρουλας Αλεξιου.
Σιγουρα αν ειστε απο εκεινους που διαβαζουν οτι κυκλοφορει στο ιντερνετ, θα βρηκατε και τα αρθρα που μιλουσαν για μια Χαρουλα φωνητικα σκια του εαυτού της.
Δεν θα πιστευα τιποτα απο ολα αυτα που διαβασα αν δεν ημουν και εγω θιασωτης μιας στασης της ανα την επαρχια αυτο το καλοκαιρι.
Η συναυλια της Αλεξιου στο Αιγιο, ηταν το καλλιτεχνικο γεγονος της πολης.
Και πως να μην ηταν αλλωστε αφου ενα τοσο μεγαλο ονομα ερχεται σπανια για μεγαλη συναυλια σε μια πολη που βρισκεται τριαντα χιλιομετρα απο την Πατρα.



Πριν απο την συναυλια μου ελεγαν οτι η φωνη της δεν ειναι η ιδια, οτι κακως δεν την ειχα ακουσει τοσο καιρο ζωντανα και οτι να ειμαι προετοιμασμενος για να μην απογοητευτω.
Η πρωτη αποπειρα για την συναυλια δεν απεδωσε αφου το βροχερο φετινο καλοκαιρι μας τα χαλασε.
Η ιδια η Αλεξιου προσπαθησε να μας κρατησει συντροφια και ενω εβρεχε αλλα καποια στιγμη το ολο εγχειρημα κατεστη επικινδυνο για την σωματικη ακεραιοτητα τραγουδιστριας και μπαντας.
Το ραντεβου για την επαναληψη της συναυλιας εγινε σχεδον ενα μηνα μετα και αυτο βοηθησε γιατι ο κοσμος ηταν ακομα πιο πολυς.




Δεν θα μακρηγορήσω.
Απλα θα πω οτι η συμβολη της Αλεξιου στο τραγουδι ειναι κατι παραπανω απο πολυτιμη. Τα τραγουδια της σαφως και καποια απο αυτα ειναι αξεπεραστα και ηδη εχει εδω και καιρο μια θεση στην καλυτερη 10αδα ερμηνευτων που περασαν απο την Ελλαδα.Δεν θα μακρηγορήσω.
Ομως η φωνη της δεν την βοηθα πια. Μπορει οταν τραγουδα χαμηλα, σχεδον σαν απαγγελια ενος ποιηματος με την χαρακτηριστικη βραχναδα της να ειναι οτι καλυτερο αλλα η Αλεξιου δεν μπορει να πιασει τις νοτες ή ακομα και να εχεις τις ανασες που καποτε ειχε.
Τα πιο πολλα τραγουδια της ηταν μια προσπαθεια απο μερου της να τα ερμηνευσει με τις οσο πιο λιγες ''απωλειες''.
Βεβαια το κοινο βοηθησε οσο πιο πολυ μπορουσε και καποιες φορες πιο πολυ απο την ιδια την τραγουδιστρια.
Δεν ηταν απογοητευση ( δεν θα μπορουσε να'ναι ) απλα συνειδητοποιεις με καποια λυπη οτι μολις αντικρισες μια σπουδαια ερμηνευτρια αλλα μονο ως παρουσια. Οχι πια ως φωνη.
Λυπασαι γιατι θα ηθελες να ειχες προλαβει την φωνη της στην ακμη της και οχι σε μια τοσο υποβαθμισμενη μορφη της.
Δεν λεω οτι δεν ακουγεται. Η φωνη της ακομα σε ταξιδευει αλλα αυτο το ταξιδι, ενος μερος του, προερχεται απο ολες τις μνημες που κουβαλας ακουγοντας αυτο το τραγουδι σπιτι σου με την φωνη της Αλεξιου στο cd.
Η αλλαγη στην φωνη της, ειναι κατι παραπανω απο εμφανης και στα νεα της τραγουδια.

Τι συμβαινει με την Χαρουλα? Για πιο λογο δεν προστατευει το μυθο της αλλα και την φωνη της?
Αλλα δεν ειναι μονο η Χαρουλα που εχει το προβλημα.
Ο Γιαννης Παριος, μπορει να ειναι ακομα ενα μεγαλος ερμηνευτης αλλα ακομα και αυτος δεν απεφυγε τηναλλαγη στην φωνη οχι απο το γηρας ( οπως ειδαμε στους ξενους δεν ισχυει αυτο ) αλλα απο την κακοποιηση της συχνούς παρουσιας.
Και μιλαω για αυτα τα ονοματα γιατι προσωπικοτητες σαν την Αλεξιου και τον Παριο εχουν εδω και χρονια ξεφυγει απο την συχνη παρουσια την νυχτα. Η μεν Αλεξιου δεν εμφανιζεται τοσο πολυ οσο παλια και ο Παριος εχει καιρο να κανει σερι χρονιες σε μπουζουκια.
Η μονη εξαιρεση ειναι η Μαρινελλα ( αντε και η Μαιρη Λιντα ), η οποια ομως αρνειται να κανει καινουργια δισκογραφια.
Γιατι αν πιασουμε τους καλλιτεχνες τυπου Δημητριου που ξοδευουν την φωνη τους σε υποβαθμισμενα μαγαζια με χαλια ηχο, μπορει καποιος να καταλαβει γιατι τραγουδιστες/στριες με τα μισα χρονια της Barbra Streisand ακουγονται χειροτερα απο εκεινη.







Ξερω στην Ελλαδα διαχωριζουμε τα παντα σε καλο και κακο. Η Αλεξιου ειναι η καλη πλευρα της μουσικης ενω η Δημητριου ειναι η κακη πλευρα για καποιους.
Αν ομως απαρνηθεις αυτη την παιδικη ερμηνεια των πραγματων θα συνειδητοποιησεις οτι η μουσικη ειναι μια αναλογα την διαθεση και ειναι κακο που οι εκπρόσωποι της εκφυλιζονται τοσο γρηγορα και τοσο....''ηχηρα''.
Δεν χρειαζεται να εχουμε την αναμνηση μιας καλης φωνης αλλα την παρουσια της ακομα και στις μερες μας.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...