Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μπορεί??!!


Αυτο ειναι το νεο videoclip της - ''εθνικης'' - Έλενας Παπαριζου.
Δειτε το εδω..

Το τραγουδι ειναι ενα απο τα single του δισκου ''Οne Life'' που κυκλοφορησε η Παπαριζου στην Σουηδια. 
''Don't Hold Back On Love'' τραγουδα η Ελενα και μας το παρουσιασε και εντος της χωρας στο ''The Voice''.
Το videoclip ( οπως και το τραγουδι φυσικα ), δεν ειναι για να τρελαίνεσαι. Ειδικα το videoclip ειναι μιας παλιας τυπου αισθητικης που με την βοηθεια των καινουργιων ειδικων εφε απλα θελει να πλασαριστει σαν κατι το...''πρωτοποριακό''.
Ομως για μεγαλυτερη αγορα οπως ειναι αυτη της Σουηδιας και της Ευρωπης γενικοτερα, αυτα τα clip περνουν απαρατηρητα. 
Τι εγινε με την Ελενα? Που ειναι η ''ελπιδα'' της ποπ ελληνικης μουσικης?



Τα τελευταια χρονια η Παπαριζου, συγκρατει τον οποιο μυθο εχει γυρω απο τον ονομα της μεσα απο τις εμφανισεις στα μουσικα βραβεια του Mad ή στο Madwalk.
Ομολογουμενως τα single που κατα καιρους εχει επιλεξει ( εχουν επιλεξει? ) να παρουσιασει στις εν λογω βραδιας δινουν στην Παπαριζου αρκετο feedback για να μπορει να ''ακουγεται'' για τους επομενους εξι - και οχι - μονο μηνες.
Οι νυχτερινες - μπουζουκοβιες - εμφανισεις της δεν εχουν την ιδια απηχηση αλλα και ουτε οι συναυλιες της.
Δεν εννοω οτι δεν γεμιζει μαγαζια ( με την βοηθεια ενος μεγαλου ονοματος παντα ) ή οι συναυλιες της πανε απο το κακο στο χειροτερο αλλα δεν ειναι αυτο το ''μεγαλο'' που ολοι ελεγαν για αυτην μετα την....Eurovision.



Ισως οπως οι Ολυμπιακοι Αγωνες ηταν ενα μεθυσι για μια ολοκληρη χωρα, ετσι και ο μουσικος/οπτικος διαγωνισμος της Eurovision ηταν μια διαστρέβλωση του τι μπορει να αντεξει και να κανει στο μελλον η Ελενα Παπαριζου.
Η συγκεκριμενη τραγουδιστρια ειναι απο τις λιγες τραγουδιστριες που μεγαλωσαν μπρος στα ματια μας χωρις να χαθουν απο το προσκηνιο ουτε μια στιγμη.
Ηταν Antique και το single ''Ωπα-Ωπα'' που κατεκτησαν την Σκανδιναβια και εφεραν το αποτελεσμα να ειναι τριτη στην Eurovision toy 2001 με το τραγουδι ''I Would Die For You'' με τα χρωματα της Ελλαδας. Η επιτυχια του συγκροτηματος ''εφτασε'' μεχρι και το ντουετο με την Καιτη Γαρμπη ''Αδικο και Κριμα''.


H Eλενα επειτα αυτονομηθηκε και καταφερε να κρατησει ψηλα τον πήχη με τα single ''Αναπαντητες κλησεις'' και ''Τρελη Καρδια''.
Η εμφανιση στα μπουζουκια της εποχης με τον Αντωνη Ρεμο ( η φωνη της υπαρχει και στο live cd που εβγαλε ο Ρεμος με τις εμφανισεις του τοτε ), η πρωτη παρουσια της στα Βραβεια Mad αλλα και η πρωτη βραβευση εδειχναν οτι το νεο αιμα της ποπ μουσικης ειχε μολις βγει στο προσκηνιο.
Ο πρωτος της δισκος με τιτλο ''Προτεραιοτητα'' κραταει το φαινομενο Ελενα στην επικαιροτητα και με τα single ''Κατσε Καλα'', ''Αντιθεσεις'', ''Στην Καρδια μου μονο θλιψη'' καταφερνουν και τις εξασφαλιζουν ενα διπλα πλατινενιο δισκο. Φυσικα την χρονια 2004-2005 εμφανιζεται με Ρουβα-Τσαλικη αλλα και με Αποστολια Ζωη - Νινο - Θανο Πετρελη. 



Η συνεχεια γνωστη και ειναι η κορυφωση του ''φαινομενου'' Ελενα Παπαριζου.
Η ΕΡΤ επιλεγει την Παπαριζου να τραγουδησει στην Eurovision του 2005. Το κοινο πρεπει να επιλεξει αναμεσα σε τεσσερα τραγουδια ποιο θα ειναι αυτο που θα μας εκπροσωπήσει με την παρουσια της Παπαριζου on stage.
''My Number One'', ''Let's Get Wild'', ''The Light In Our Soul'', ''O.K'' ειναι τα τραγουδια που κονταροχτυπιουνται για να επικρατησει το..ενα και μοναδικο. Το τραγουδι ''The Light In Our Soul'' αποκλειστηκε γιατι διερευσε νωριτερα στο διαδικτυο ( φυσικα η επανεκτελεση με τον ελληνικο τιτλο ''Το Φως στην Ψυχη'', ειναι μια απο τις επιτυχιες της Παπαριζου ).
Με ποιο πηγε, τι εγινε και τι ακολουθησε ειναι γνωστα της παση..οπως και το βρακι της Παπαριζου.


Εμφανιση στα βραβεια Mad, βραβευσεις αλλα και η δευτερη και τριτη επανακυκλοφορια του δισκου ''Προτεραιοτητα'' με επιπλεον τραγουδια καθιστα την Παπαριζου στην πρωτη γραμμη.
Η κυκλοφορια του maxi-single με τα τραγουδια '' Mambo'', ''Παντα σε περιμενα'', ''Η Αγαπη σου δεν μενει πια εδω'' γινεται πλατινενιο εντος χωρας, χρυσος στην Σουηδια αλλα κερδιζει και διακρισει ανα την Ευρωπης εκτος των Βρετανικων charts.
Eδω εχουμε την πρωτη κακη επιλογη της Παπαριζου αφου αποφασιζει να μεινει στην Ελλαδα και να εμφανιστει και την επομενη χρονια σε μπουζουκια στο σχημα Τσαλικης-Παζης ( και οι δυο σημερα σε κατακορυφη πτωση ). Αντι να προσπαθησει για μια διεθνη ή ευρωπαικη καριερα - οπως κανει τωρα - επιλεγει την ασφαλεια του παχυλου μισθου της μπουζουκοβιας Αθηνας.



2006 και η Ελενα κυκλοφορει τον καλυτερο προσωπικο της δισκο μεχρι και αυτη την στιγμη, ''Υπαρχει Λογος''.
Τραγουδια οπως ''Παραδειγματος Χαρη'', ''Υπαρχει Λογος'', ''Που πηγε τοση αγαπη'', '' Αν ειχες ερθει πιο νωρις'' εγκαθιστουν την Ελενα στον μελλον και παρων της ελληνικης ποπ μουσικης.
Την ιδια χρονια κυκλοφορει και τον αγγλοφωνο δισκο ''The Game Of Love'' οπου χωρις την σοβαρη προωθηση εκ μερους της εταιριας κανει μια καποια αισθηση στις ξενε αγορες.
Δευτερο λαθος της Παπαριζου, συνεχιζει ακαθεκτη την καριερα της στα μπουζουκια και το 2006-2007 με την εμφανιση της διπλα στον Πασχαλη Τερζη και Νινο.
''Μαζι σου'' και ''Το Φιλι της Ζωης'' ειναι καποια απο τα τραγουδια που κρατουν την Παπαριζου στην επικαιροτητα.




Με τον δισκο ''Βρισκω Το Λογο Να Ζω'' η Παπαριζου εχει την τυχη να εχει το τραγουδι ''Πυρετοχνηματα'' αλλα ''Εισαι η φωνη''.
Ειναι ομως η εμφανιση της στα Mad Music Awards που δινουν πισω την αιγλη του ονοματος Παπαριζου αφου η σολο εμφανιση της αλλα πιο πολυ η εμφανιση μαζι με τους Stavento στο τραγουδι ''Μεσα σου'', πλεον χαρακτηριζεται ιστορικη των βραβειων.


Μπορει να ''σπαει'' την μπανκα με αυτη της την εμφανιση αλλα εξακολουθει και προσαρμοζεται στην λογικη μπουζουκιων παλι με Πασχαλη Τερζη και Πυροβολακη Μανο ( με τον οποιον ειχε και μια καλοακιρινη περιοδεια, αλλος ενας καλλιτεχης πυροτεχνημα ).
Το τραγουδι ''Θα'μαι Αλλιως'' για πρωτη φορα δεν γινεται νουμερα ενα και φερνει την Ελενα με την δευτερη θεση στο Ελληνικο Airplay Chart και στην 5η για ολοκληρη την χρονια του 2009.
Απο τωρα και στο εξης τα βραβεια του Mad ή Mad Secret Concert και τα διαφορα single για τις εμφανισεις της ειναι αυτα που θα κρατουν το ονομα Παπαριζου σε ενα υψος.




''Γυρω απο τ'ονειρο'' τιτλος του νεου δισκου της Παπαριζου οπου ηταν η πρωτη δισκογραφικη αποτυχια της τραγουδιστριας αφου η 11 φορες πλατινενια μορφη της, ηταν λογω της διαθεσιμοτητας του δισκου μεσα της εφημεριδας ''Real News''.
Το ''Αν ησουν Αγαπη'' ειναι το μονο που θυμιζει κατι απο την Ελενα των προηγουμενων χρονων.
Για μια ακομη φορα η εμφανιση της στα βραβεια σε συνεργασια με τους Onirama για το τραγουδι ''Φυσικα Μαζι/Together Forever'' ξελασπωνει μια αισθητη καθιζηση στην καριερα της και την κραταει στα ραδιοφωνο για λιγο καιρο.
Αλλα και το ''Baby It's Over'' που τραγουδησε στα πρωτα ''Madwalk'' ηταν καταλυτικο για να μην γινει η Ελενα μια ακομα...φωτοβολιδα της ποπ σκηνης.



Eπειτα χαμος...
Μια εμφανιση στο ημι-αποτυχημενο ''Dancing On Ice'' που κραταμε μονο το γαργαριστο της γελιο και την εντονη παρουσια του μπουστου επι της οθονης, ενα ντουετο με την Νανα Μουσχουρη που απλα ειναι προσωπικη της παρακαταθηκη, ενα single ''Μr.Perfect'' που ηταν η σκιωδης πλευρα μιας αλλης πετυχημενης Ελενας, η αποκλιση της απο το τριτο live στο ''Dancing with the Stars'' της Σουηδιας, η επανεκτελεση του ''Popular'' ειναι καποιες διασπαρτες στιγμες μιας καριερας που σιγα σιγα...πεφτει.




Φυσικα στην βαρκα που μπαζει νερα και λεγεται καριερα της Παπαριζου, μια ισχυρη φωτοβολιδα που καλεσε τους παντες για να την σωσουν ηταν η εμφανιση της - παλι - στα Mad Music Awards με το τραγουδι ''Ποιος'' αλλα πιο πολυ με το ''All the Time''. Ακομα μια ιστορικη στιγμη στα βραβεια.


''Λαθος Αγαπες'' ντουετο με την Θεοδωριδου, ''Ενα Λεπτο'', ''Ποσο μ'αρεσει'' ειναι τραγουδια που ακολουθουν και έπεται το ''Τι ωρα θα βγουμε?'' με τραγουδια οπως το ''Δεν θελω αλλον ηρωα'', ''Σου στελνω SOS''. 
Φυσικα επελεξε να παει στον διαγωνισμο της Eurovision με το τραγουδι ''Survivor'' για χαρη της Σουηδιας. Δεν καταφερε ομως να προκριθει και να εκπροσωπήσει την ζωρα  και μας εμεινε...το τραγουδι.


Η Ελενα με την κυκλοφορια του νεου ξενογλωσσου δισκου ''One Life'' εχει πλεον 8 δισκογραφικες δουλειες, ενα best of, πεντε επανακυκλοφορησεις, 4 Dvd, 8 Cd-Singles και πανω απο 40 singles.

O καθε καλλιτεχνης επιλεγει μονος του σε ποιον δρομο θελει να παει την καριερα του. Ειναι αυτος υπευθυνος για τα τραγουδια που λεει και επιλεγει να βαλει στο δισκο του.
Σιγουρα, η εταιρια και διαφοροι παραγωγοι παιζουν ενα μεγαλο ρολο και καποιες φορες ειναι αυτοι που κανουν τα λαθη στην καριερα ενος καλλιτεχνη.
Η Παπαριζου ομως με διαφορα προβληματα που ψιθυριζονται σε συζητήσεις  ( δεν χρειαζεται να τα πω ), με τον πολεμο που εχει ''φαει'' για τα παραπανισια κιλα ή για την πλαστικη επεμβαση στο στηθος ή την πολυ-διαφημιζομενη αλλαγη στα μαλλια φαινεται οτι ειναι κατι λιγοτερο απο την Ελενα που πιστεψαμε του ''My Number One''.
Ο αυθορμητισμος της, η διαφορετικη προσεγγιση στις συνεντευξεις απο τους αλλους εγχωριους σταρ ειναι καποια συν που κρατανε την Παπαριζου αγαπητη στον πολυ κοσμο ( ειδικα νεαρο-κοσμο ).
Η καριερα της ομως δεν ειναι οι δισκοι της, δεν ειναι καν οι εμφανισεις της στα μπουζουκια με την τελευταια μετρια εμφανιση της με την Θεοδωριδου πριν απο δυο σεζον ενδεικτικη οτι οι κλειστοι χωροι - μπουζουκια τετοιου τυπου - δεν της πανε.




Οι 11 εμφανισεις στα Βραβεια Mad αλλα και οι τρεις στα MadWalk δειχνουν πιο Ελενα ειναι η καλυτερη.
Η καριερα της συνεχιζει και υπαρχει λογω αυτων των εμφανισεων και της γενικοτερης λατρεις και προωθησης μεσου αυτου του μουσικου καναλιου.
Το ανεκδιηγητα κακο καινουργιο videoclip της για το τραγουδι ''Don't Hold Back On Love'' δειχνει μια Παπαριζου που δεν ειναι αυτο που θα επρεπε να ειναι. Αν η Ελενα ειχε μετα το 2005 ακολουθησε το δρομο της ξενης δισκογραφιας και ηταν ολα ευνοικα θα μπορουσε να ηταν μια Anastacia.
Αλλα προτιμησε να γυροφερνει την Πειραιως με Ιερα Οδο χρονο με τον χρονο.


Μια αλλαγη ειναι επίκτητη. 
Η Ελενα Παπαριζου ( μαζι με τον πιο ''παλιο'' Ρουβα ) ειναι απο τα πρωτα προσωπα που δεν εξελιχθηκαν σε ποπ καλλιτεχνες αλλα που ''γεννηθηκαν'' και εκαναν καριερα με την ποπ.
Οταν Βισση και αλλοι καλλιτεχνες αλλαζαν καριερα και ακουσματα, η Παπαριζου ηταν η δικια μας Britney Spears και Christina Aguilera μαζι.
Oμως μεσω της δισκογραφιας της δεν παρουσιασε κατι νεο στην ποπ σκηνη. Μπορει να εχει επιτυχιες, θαυμαστες και σκληρο πυρηνικους φαν αλλα δεν εχει κανει κατι διαφορετικο, κατι τελειως Ελενα.
Πλεον η νεα γενια καλλιτεχνων ( Φουριερα, Stan, Vegas ) κλεβουν τις εντυπωσεις σε ενα πεδιο που η Ελενα θα επρεπε να ηταν ακομα πιο καλα...φτιαγμενη.

Μπορει να τραγουδαει ''Γυρνα με στο χθες'' αλλα γυρω μας μονο ''Πυροτεχνηματα'' σκανε κατα καιρους...και μεις ακομα γυρευουμε ''Ψαχνω( ουμε ) την Αληθεια''.






Ενα απο τα καλυτερα clip της Παπαριζου..












Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Followers....ηδονοβλεψίας!

Η ιδέα του Marco Onofri είναι απλή.
Με την συλλογή φωτογραφιών και το τίτλο ''Followers''/''Οπαδοί'', επικεντρωνεται στην ιντερνετικη λαγνεία μέσα από 14 φωτογραφίες όπου άνθρωποι ποσταρουν τις ζωές τους online 
( προσωπικές τους στιγμές ) χωρίς να γνωρίζουν ποιος τους παρακολουθεί.

Στις φωτογραφίες κλήθηκαν οι πραγματικοί followers των μοντέλων και τα ίδια τα μοντέλα κλήθηκαν να πάρουν την στάση της τελευταίας ανάρτησης του στο facebook.
Το αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικο και προκαλεί να σκεφτεί κανείς πως οι ζωές μας έχουν καταλήξει να είναι σε ένα γυάλινο δωμάτιο που ο καθένας μπορεί να δει ότι θέλει.
Δείτε τις φωτογραφίες και απλά...σκεφτείτε: