Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξανά ντροπή μου...


Το 2008, ημουν ακομα φοιτητης σε δραματικη σχολη.
Ενα περιστατικο που μου συνεβη εκεινη την περιοδο με εκανε να συνειδητοποιησω την πραγματικοτητα της ζωης του ηθοποιου αλλα και της επιλογης αυτης που με αλλα κριτηρια τελικα αποφασιζεις να γινει ηθοποιος και αλλιως καταληγεις να ζεις μεσα απο το θεατρο.

Σαββατο ηταν, σε μια πρωινη παρασταση σε θεατρο ''Αργω'' εκει στην περιοχη του Μεταξουργειου.
Δεν θυμαμαι τον τιτλο της παραστασης ( νομιζω οι συντελεστες ηταν ατομα απο την σχολη μου ) αλλα κατι αλλο θα μου εμενε για παντα στο μυαλο.
Ενω περιμενα να ξεκινησει η παρασταση, ημουν εξω απο το χωρο του θεατρο στο δρομο που περναει απ'εξω.
Ο κοσμος γυρω μου ηταν αρκετος. 
Ακουω μια μητερα να λεει στο γιο της '' Ελα αγορι μου, παμε λιγο στην κυρια εδω''.
Γυρναω απο την αλλη και βλεπω στα δυο βηματα απο μενα μια κυρια, να ειναι μονη της και να καπνιζει. 
Η φυσιογνωμια της γνωριμη και αμεσως καταλαβαινες οτι ειναι ηθοποιος και μαλιστα του παλαιου κινηματογραφου.
Παει λοιπον η μητερα στην ηθοποιο και λεει: ''Γεια σας, μπορειτε να βγαλετε μια φωτογραφια με το γιο μου?''
Το αγορακι ηταν ενα βημα πισω απο την μαμα του και δεν εδειχνε και τοσο προθυμο να βγαλει οποιαδηποτε φωτογραφια στο κοντινο μελλον.
''Ελα αγορι μου, η κυρια ειναι ηθοποιος. Την εχεις δει πολλες φορες στην τηλεοραση σε ταινιες''.
Το αγορι δεν ηξερε τι να πει.
Τοτε η ηθοποιος λεει '' Κυρια μου, ξερετε πως με λενε?''.
Παγωμαρα στην ομογυρη. Η μανα δεν ηξερε τι να πει, προσπαθουσε να βρει κατι αλλα ηταν ολοφανερο οτι δεν ηξερε το ονομα της ηθοποιου.
''Αφου δεν ξερετε το ονομα μου, πως θα με ξερει ο γιος σας? Δεν χρειαζεται να βγαλετε φωτογραφια μαζι μου, μονο και μονο για να λετε οτι εβγαλε φωτογραφια με αυτη την ηθοποιο και δεν ξερετε ποια ειμαι''.
Η συνεχεια ηταν μικρη γιατι επρεπε να μπουμε στην αιθουσα, δηλαδη η μητερα του αγοριου σωθηκε απο το κουδουνι που λενε και οι Αμερικανοι ( saved by the bell ).


Αλλα το θεμα ηταν οτι ουτε εγω ηξερα το ονομα της ηθοποιου.
Ειχα πεντακαθαρη την γνωριμη σκηνη απο την ελληνικη ταινια οπου ο Κωνσταντινου μαθαινει σε δυο τροτεζες αγγλικα για να υποδεχτουν τα ναυτακια στο ''Καλως ηλθε το δολλαριο'' αλλα το ονομα της γυναικας που εβλεπα ανα τακτα χρονικα διαστηματα στην τηλεοραση μου απο την παιδικη μου ηλικια μεχρι και την εφηβεια, δεν το ηξερα.
Αισθανθηκα ντροπη γιατι καταλαβα πως θα ενιωθα εγω σε λιγα χρονια, αν συνεβαινε σε εμενα αυτο.
Να ειμαι μερος ενος θεαματος που εχω υπηρετησει αλλα που για καποιους λογους ποτε δεν εγινε πρωτο ονομα και στην τριτη ηλικια ο κοσμος να μην ξερει καν το ονομα μου.
Ενιωσα ντροπη γιατι ειχα επιλεξει να γινει ηθοποιος με την λογικη του απλου κοσμου.
Σιγουρα θα πετυχω, σιγουρα θα εχω επιτυχια, σιγουρα θα με θυμουνται μετα απο χρονια.
Ομως το επαγγελμα μου το μονο που δεν εχει ειναι η σιγουρια.
Λαθος, το σιγουρο ειναι οτι πολυ δυσκολα θα γινεις ενας απο αυτους τους δεκα που απασχολει τον κοσμο για δεκαετιες και υστερα κλαινε κατα χιλιαδες οταν αυτος/η....''φυγει''.

Σημερα λοιπον η ηθοποιος Σασα Καστουρα κηδευεται στην Θεσσαλονικη.
''Εφυγε'' απο την ζωη στα 74 χρονια της.
Δεν θα κανω οτι ξερω την ιστορια της, δεν θα γραψω το βιογραφικο της σαν καποιος που ακολουθησε την καριερα της.
Οποιος θελει να μαθει κατι τετοιο, ας μπει εδω .




Εγω να ζητησω ενα συγγνώμη σε ολους εκεινους που εμαθαν στα φωτα και στο θαυμασμο αλλα η ψυχροτητα του κοινου, τους εχει παραγκωνισει στις ξεχασμενες σελιδες ενος κιντρινου αποκόμματος. 
Παντα θα θυμαμαι την ηλικιωμενη γυναικα, με την οχι και τοση περιποιημενη εμφανιση και την μπασα φωνη και το τσιγαρο στα χειλη να λεει '' Με ξερεις αγορακι μου? Ξερεις το ονομα μου''.
Οχι με μια δοση ειρωνειας και κακιας αλλα με την αληθεια οτι ο κοσμος γουσταρει να κοιταει λυσσαλέα καποιον ''γνωστο'', να βγαζει φωτογραφιες μαζι του ετσι γιατι τον γνωριζει χωρις να τον εκτιμα ή οχι.
Η ατακα ''Ξερεις αγορι μου ποια ειμαι?'', ειναι ενα μαθημα για να καταλαβαινω οτι πρεπει να γνωριζω αυτο που θαυμαζω ή να ξερω με τι θελω να καταπιαστω.

R.I.P. Καστουρα.. 





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…