Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Pantheon....ερμηνείες!!


Θα ξεκινησω με αυτο..
''Εγω θελω να ακουσω την Βισση να τραγουδαει, οχι να χοροπηδαει και να λεει αυτα τα τραγουδια που δεν μου αρεσουν απο την δισκογραφια της''...αυτη ηταν η ''δηλωση'' μιας γνωστης μου, οταν σε μια χαλαρη στιγμη της καθημερινοτητας μου παρεα με φιλους, ειπα οτι ειδα την παρασταση που φιλοξενει φετος το ανανεωμενο ''Pantheon Theatre''.
Δεν χρειαζεται να πω τι επισημανσεις εκανα ή την συζητηση επειτα, αφου ολο το τραπεζι κατεληξε ( χωρις να εχει δει το προγραμμα ) οτι αν αυτο που τους ελεγα ισχυε, τοτε πολυ θα ηθελα να πανε και αυτοι να ακουσουν την συμπραξη Βισση - Ρεμου.

Εκτος των fan του καθε καλλιτεχνη, της μεριδας του θεατροφιλου κοινου που θα σηκωθει να δει μια διαφορετικη μουσικη παρασταση και ολους τους ''βαρια'' - αρσενικους που θα ακολουθησουν την κοπελα τους σε μια βραδια - στο χωρο που τραγουδα ο Αντωνης - υπαρχουν και ολοι οι αλλοι.
Αυτοι που δεν τρελαινονται με την Βισση ( και γενικα για την showbiz ), αυτοι που δεν εχουν ευαγγελιο τους τα τραγουδια του Ρεμου, εκεινοι που προτιμουν να βγαινουν σε μπαρ και clubs και αγνοουν παντελως τι γινεται στην νυχτα περα των μαγαζιων του Γκαζιου και περιχωρων.




Πως παρακινεις καποιον-ους που εχουν αποτιναξει απο πανω τους την ελληνικη δισκογραφια, να ενδιαφερθουν να δουν κατι το...διαφορετικο?.
Η απαντηση ειναι οτι δεν τους παρακινεις και τους αφηνεις στην ησυχια τους.
Γιατι αν μου διδαξε κατι η φετινη επαγγελματικη κινητης της Βισση, ειναι οτι δεν χρειαζεται να ανησυχεις για το ποιος θα σε ακουσει ή ερθει να σε δει, αυτος που πραγματικα θελει να δει κατι το διαφορετικο και που δεν θελει εξαρχης να σε κραξει γιατι πολυ απλα δεν μπορει να σκεφτει περα απο αυτα που εχει συνηθισει, θα το κανει απο μονος του.
Παντα πιστευα οτι τα μπουζουκια σαν μπουζουκια, ειναι παρεξηγημενα, παρωχημενα και μια ενδειξη την γνωστης φουσκας που εσπασε και μας οδηγησει στην κριση μαζι με οτι αλλο απελευθερωθηκε με την εκρηξη της.
Η Βισση για μενα επρεπε απο καιρο να ''απαρνηθει'' τροπον τεινα το καθεστως των μπουζουκιων.
Το οτι οι Ελληνες εχουν συνηθισει να πινουν, καπνιζουν, μεθουν, ξερνουν, αναπαραγονται μεσα σε μπουζουκια και στα στενα τριγυρω μεχρι τις 7 το πρωι, δεν χρειαζεται να αφορα ολους τους καλλιτεχνες.






 Απο καιρο ηθελα να δω παραστασεις οπως αυτες του Las Vegas ή οποιοδηποτε μεγαλων χωρων του εξωτερικου οπου ονοματα οπως Celine Dion, Bette Midler, Britney Spears κ.α κανονιζουν αριθμημενες παραστασεις και προσφερουν ενα θεαμα που αναλογει στην καριερα του καθενος.

Μεσα σε ενα τριωρο αντε τετραωρο, ο καλλιτεχνης χωρις να πολυ κουραζει την φωνη του αλλα και χωρις να τραγουδα υπο τον καπνο τσιγαρων παρουσιαζει το δικο του οραμα για το πως θελει να ακουστει η μουσικη του την εκασοτε περιοδο.
Πραγμα που φετος η Βισση ειχε την ωριμοτητα να επιλεξει να κανει παρεα, με την καλυτερη ισως συνεργασια της ever, με τον Αντωνη Ρεμο.

Στο ανακαινισμενο και απολυτα πετυχημενο χωρο του πρωην Αθηνων Αρενα αλλα πλεον Pantheon Theatre, η μουσικη παρασταση της Βισσης και του Ρεμου βρηκε στεγη σε κατι που τους αναλογει και τους δυο.
Μεγαλη πλατεια, ανετα καθισματα, μεγαλη σκηνη αλλα οσο το δυνατον και πιο σύγχρονη βοηθαει στην αρτιοτητα του θεαματος που υπο τις σκηνοθετικες οδηγιες του Κακλεα, ενωνει το διδυμο Βισση-Ρεμο, για πρωτη φορα στην σκηνη.



 Η Βισση καθε χρονια ειναι και καλυτερη ( ναι παντα το ιδιο λεμε αλλα αυτη τη φορα ισχυει ).

Λες και εχει κανονισει με τον εαυτο της οτι μετα απο καθε μετρια χρονια, να επανερχεται με κατι διαφορετικο και ακρως πετυχημενο.
Το εκανε με το ''Fabulous Show'' και μετα ηρθε η-οχι-και-τοσο-δυναμικη συνεργασια με τον Σακη Ρουβα. Επειτα πηρε το αιμα της πισω με το μεγαλυτερο παρτυ της Αθηνας στην σκηνη του Ρεξ με την εμφανιση της στο show ''Δωδεκα''.
Επειτα ηρθε η συνεργασια με το μαγαζι Κεντρο Αθηνων οπου ηταν ετσι και ετσι για πολλους, φυσικα η επιτυχημενη ''Δαιμονες'' και τωρα αυτο..

Ο ποθος πολλων να ακουσουν την Βισση να τραγουδα, φετος γινεται πραγματικοτητα.
Σε μια σκηνοθεσια που ξεκινα με τους δυο τους επι σκηνης και εντυπωσιαζει με το αρχικο σκηνικο που ειναι λες και βγηκε μεσα απο το videoclip της Leona Lewis ''Bleeding Love'', η Βισση και ο Ρεμος τραγουδουν με φοντο διαφορετικες ιστοριες αγαπης και γυναικων που με την βοηθεια της χορογραφιας ξεσπουν τα νευρα τους για μια αγαπη που τελειωνει.
Ειδικη μνεια στο παλληκαρι που στο ενσταντανε με την Βισση, πρεπει πραγματικα να εχει παρει οδηγια να δειχνει την φραντζα του οσο το δυνατον πιο πολυ.
Τα τραγουδια διαδεχονται το ενα το αλλο, σκηνικα αλλαζουν, και ενα μπαλετο χορευτων και τραγουδιστων που απλα ειναι οτι πιο αρτιο εχω δει με εναν συγχρονισμο που θα τον ζηλευαν πολλοι επαγγελματιες. Απο τις εκπληξεις αλλα και τις ωραιες στιγμες της βραδιας ειναι οτι καποια τραγουδια τα τραγουδουν με ωραια σκηνοθεσια τραγουδιστες που αν ηταν ενα συνηθισμενο προγραμμα θα τους αποκαλουσαμε γλαστρες και που δεν θα τους ειχαμε δει γιατι θα εβγαιναν να τραγουδησουν οταν το μαγαζι θα ηταν αδειο.






Εκπληκτικη η εισοδος της Βισση αλλα και το σκηνικο του δασους που την ακολουθει μαζι με ενα μπαλαντα βγαλμενο μεσα απο τις ιστοριες του ''Αmerican Horror Story''.
H στιγμη που λατρεψα την Βισση φετος ( ειναι πολλες αλλα ειπα να επισημανω μια ) ειναι οταν ερμηνευει το ''Τραυμα'', σε μια πιο dark εναλλακτικη ενορχήστρωση που το κανει ακομα καλυτερο το ηδη λατρεμενο τραγουδι.
Η Αννα Βισση ειναι πλασμενη για να δει παραστασεις σαν αυτες που δινει στον Pantheon Theatre.
Μπορει ολοι οι αλλοι να μην ειναι προετοιμασμενοι να διασκεδασουν χωρις αλκοολ και το τσιγαρο αν χειρας, αλλα αυτο δεν αφαιρει απο την ερμηνευτρια την καλυτερη παρουσια της εδω και χρονια.
Φωνητικα, στυλιστικα, ερμηνευτικα, σκηνοθετικα η Βισση φετος κανει μια προταση που πολλοι συναδελφοι της απλα θα....''κλαινε'' που δεν το τολμησαν πριν απο αυτη.
Δεν εχει να αποδειξει τιποτα σε κανεναν πια και αυτο φαινεται απο το ρισκο ( για καποιους ) που πηρε φετος και δεν ακολουθησε την συνηθισμενη οδο.




Και αναφέρομαι πιο πολυ στην Βισση, γιατι δεν πιστευω να πηγαινε ποτε ο νους του Ρεμου να προσπαθησε κατι τετοιο με καποιον αλλον.
Απλα ακολουθησε και εκτελεσε με τον καλυτερο τροπο οτι πιο δυσκολο ο ιδιος εχει κανει στην καριερα του.
Γιατι οταν εχεις συνηθισει τοσα χρονια να τραγουδας και να βλεπεις τον αλλον απο κατω να χορευει ή να εκφραζεται οπως θελει, χρειαζεται υπομονη και σθενος για να συνηθισεις τον θεατη που καθεται στην θεση του και σε ακουει απλα.
Ο Ρεμος ειναι αδιαμφισβητητα στην καλυτερη του στιγμη αφου πλεον φετος ακους την φωνη του και καταλαβαινεις ποσα πολλα χανεις οταν γυρω σου φωναζουν, φιλιουνται, μεθουν και οτι αλλο κανουν στα κλασσικα μπουζουκια.





Θεωρω ακομα καλυτερη την ιδεα που στο τελευταιο μερος της παραστασης, υπαρχει αυτη η χαλαροτητα και μπορει ο αλλος να βγει απο τον συγκεκριμενο χωρο πιστευοντας οτι τα εσπασε και αποψε και ας ειναι ακομα δυο ή τρεις το πρωι.
Αν υπαρχει μια παραφωνια σε ολο το προγραμμα, για μενα ειναι η υπαρξη του τραγουδιου ''Instagram'' οπου προσωπικα εχω βαρεθει να ακουω τραγουδια του Καρβελα που με καποιον αλλον στιχο θα ηταν εξισου καλα με οτι αλλο εχει κυκλοφορησει αυτος ή η Βισση. Δεν χρειαζεται το ωραιο νοημα που θελει να περασει το τραγουδι, να εχει στιχους που αρχικα σε καποιον που δεν ειναι fan τον ''τσιγκλανε'' αρνητικα.




Για οσους βγηκαν και ειπαν ''Σιγα, δεν γεμιζει'' ή ''Τι μαλακια και αυτη να μην πινεις ποτο'' ή ''Τι θα πληρωσω εισιτηριο αλλα δεν θα πιω'' και οτι αλλο εχει ακουστει που συνεπαγεται στην συνηθεια βγαινω-τυφλα-απο-μπουζουκια-και-την-πληρωνει-ο-ταξιτζης, εχω να πω αυτο:

Αν δεν θες, δεν πας. Δεν εισαι υποχρεωμενος απο κανεναν να παραστεις πουθενα που δεν σου αρεσει ή ευχαριστει. 
Επισης δεν χρειαζεται να φτασει εξι το πρωι για να πεις οτι περασες καλα και οτι αξιζε αυτο που πληρωσες. Το ιδιο καλο ειναι κατι που διαρκεσει 4 ωρες και θα ειναι τοσο συμμαζεμενο που δεν θα εχει ελλατωματα για καποιον που του αρεσει αυτο που παει να δει.
Το ποτο και το τσιγαρο ( που ολοι εχουν λυσσαξει ) δεν ειναι παρα η συνηθεια αλλα και η διαμαχη ολων αυτων των καρτελ που εκμεταλεευονται την ασυδοσία των Ελληνων στο να μην υπακουν σε κανονες.
Μπορεις και χωρις ποτο και χωρις τσιγαρο, οπως παρακολουθεις μια παρασταση του Παριου στο Μεγαρο ετσι ειναι και εδω.
Αλλα και παλι αν δεν θες, δεν πας.
Βεβαια αν θες να κραξεις, θα πεις οτι ναναι.
Μια συμβουλη ομως ( απο καποιον που κραζει αρκετα συχνα ), δες πρωτα αυτο που θες να θαψεις και μετα μιλα. 

Ευχαριστω ολους τους fannatics που εβγαλαν φωτογραφιες ( οσο και να μην επιτρεπεται οπως αρμοζει στα μεγαλα θεαματα ) απο το προγραμμα.
Το οτι οι καλλιτεχνες εκαναν αυτο φετος, δεν παει να πει οτι σε ενα μην απο τωρα δεν θα ξανατραγουδησουν σε μπουζουκια. Αλλο το ενα και αλλο το αλλο.
Το θεμα ειναι αυτο που παρουσιαζουν να ειναι αξιολογο και οσο το δυνατον πιο καλυτερο απο το προηγουμενο.





Η Αννα για μενα φετος εκανε οτι καλυτερο...πραγματικα το χαρηκα.Ετσι, fannatics?

( Γιατι πολλα ακουσα απο φερεφωνα αλλων καλλιτεχνων που δεν μπορεσαν/μπορουν να κανουν αυτο που θελουν γιατι φοβουνται ).


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…