Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η νύχτα...με τις εκπλήξεις?


Ηρθε ξανα η μερα αυτη που οι star του Hollywood θα πρεπει να πεισουν τον εαυτο τους, να χειροκροτησουν με την επιτυχια των αλλων και οχι με την δικια τους. Εκτος αν σε λενε Meryl Streel, που δεν εχει θεμα σε τιποτα πια.


Σε δωδεκα ωρες ακριβως ( πανω κατω ), η απονομη των Oscar θα ειναι σε εξελιξη και η αγωνια καποιων στο κατακορυφο. Δεν εννοω μονο τους υποψηφιους αλλα και ολους εκεινους που εχουν παιξει γερα λεφτα σε στοιχηματα για να μπορεσουν...να κερδισουν και αυτοι απο κατι.
Η 86η Απονομη των Βραβειων της Ακαδημιας του Αμερικανικου Κινηματογραφου θα παρουσιασει για δευτερη φορα φετος η πετυχημενη τηλε-παρουσιαστρια Ellen Degeneres.
Η ιδια ειχει υπαρξει οικοδεσποινα των βραβειων πισω το 2007, ακριβως δεκα χρονια μετα την αποκαλυψη της οτι ειναι ομοφυλοφιλη.
Τοτε στον εναρκτηριο μονολογο της ειχε περασει απο..κοσκινο σχεδον ολους οσοι ηταν στα πρωτα καθισματα.
Δειτε εδω:


Ετσι, ο πήχης ειναι ιδιαιτερα ψηλα για εκεινη αφου για την παρουσιαση εκεινης της Απονομης ειχχε βραβευτει με EMMY.
Ακομπλεξαριστη , κωμικη και ετοιμολογη μαλλον ειναι οτι καλυτερο σαν επιλογη μετα απο το περσινο ημι-φιασκο.


 Ομως δεν θα ειναι μονη της επι σκηνης...
Φετος οι παραγωγοι του show εχουν καλεσει πανω στην σκηνη για να δωσουν βραβεια ηθοποιους οπως Angelina Jolie κ Brad Pitt, Robert De Niro, Penelope Cruz, Harrison Ford, Jessica Biel, Whoopi Goldberg, Jim Carey, Jon Travolta, Sidney Poitier, Charlize Theron, Emma Watson, Naomi Watts, Glenn Close, Goldie Hawn αλλα θα παρευρεθει και η Laiza Minelli αφου θα τιμησουν επι σκηνης την μητερα της Judy Garland και την ταινια-σταθμο ''The Wizard of Oz''.
Ετσι επι σκηνης η Minelli με τα αδερφια της θα παραστουν στα Oscar.
Οπως για πρωτη φορα θα τραγουδησει στα Oscar η εξαιρετικη Bette Midler και η Pink.
Μια βραδια με πολλες εκπληξεις αφου οι υπευθυνοι θελουν να κρατησουν το ενδιαφερον του δυναμικου κοινου στις μετρησεις θεαματικοτητας.


Ομως τα Oscar εχουν και μια...αλλη πλευρα.
Για παραδειγμα πολλοι αγνοουν το γεγονος οτι στην αιθουσα μεσα υπαρχουν 300 ατομα που δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με υποψηφιοτητες ή γενικα με την παραγωγη ταινιων.
Ειναι απλα κομπαρσοι ή καλυτερα ''seat fillers'', που υπαρχουν μονο και μονο για να γεμιζουν τις θεσεις.
Δεν πληρωνονται, δεν κερδιζουν κατι, μαλιστα πληρωνουν οτι φορεσουν και μοναδικο κερδος τους ειναι οτι θα βρεθουν μεσα στην αιθουσα. Δεν επιτρεπεται να μιλησουν στο διπλανο τους ακομα και αν  αυτος ειναι ο αγαπημενος τους star. Η μονο διαδρομη που επιτρεπεται να κανουν ειναι απο την θεση τους στην τουαλετα και παλι πισω. Στελνουν βιογραφικα αλλα και τι θα φορεσουν μερες πριν και εκεινη την ημερα ειναι και 15 ωρες πιο πριν απο την απονομη.
Ειναι εκει για να καλυψουν τις θεσεις οταν καποιος star ή καλεσμενος σηκωθει απο την θεση του ή φυγει.
Ετσι αποκαλυψε τουλαχιστον το ''Vanity Fair''.


Επισης ποιος ειπε οτι οι χαμενοι της βραδιας βγαινουν απο την αιθουσα με αδεια χερια?..
Για οσους οσοι σημερα χασουν την ευκαρια να κερδισουν το πολυποθητο χρυσο αγαλματιδιο, τους περιμενουν καλουδια που η συνολικη αξια φτανει φετος κοντα στα...80.000 δολαρια.
Οπως αναφερει το Us Weekly, αυτο το ''καλαθακι'' εμπεριεχει:
- Ανανεωση του κολπικου ιστου, διαδικασια που κοστιζει 2.700 δολαρια, και εντεινει την σεξουαλικη ανταποκριση και καταπολεμα την ακρατεια.
- Εμφυτευση μαλλιων για τους αντρες αξιας 16.000 δολαριων ( κριμα να μην ειναι υποψηφιος ή ο Travolta ή ο Cage ).
- Προιοντα διαιτης, την υιοθεσια μιας σφενταμιας που τους παρεχει maple syrup για μια ζωη, να διασχισουν την Ιαπωνια με το ποδια ταξιδι που κοστιζει 15.000 δολαρια, σαμπουαν αλογου για ανθρωπους και αλλα πολλα...

Αλλα ας μιλησουμε για τα σπουδαια της βραδιας.
Υποψηφιοι, κατηγοριες, πιθανοτητες και νικητες...

Α' Ανδρικος Ρολος:


Για μενα, οπως και για πολλους αλλους, το βραβειο παιζει αναμεσα σε αυτους τους δυο.
Προσωπικη επιλογη, θα ηθελα να το παρει ο Matthew McConaugh γιατι πολυ απλα ο ανθρωπος ξεπερναει κατα πολυ τον εαυτο του αλλα και την συνολικη παρουσια που εχει δειξει μεχρι στιγμης στην καριερα του.
Δεν ειναι οτι εχασα κιλα για τον ρολο αλλα που δεν παιζει ''φωναζοντας'' τον ρολο του και αφηνει τις ματιες αλλα και τις σιωπες να λενε αυτα που πρεπει για τον ρολο στους θεατες.
Ο Di Caprio, φυσικα και δεν ειναι κακος, μπορω να πω οτι ειναι απο τους ηθοποιους της γενιας του που δεν εχει κανει λαθος επιλογες, που οπως διαβασα παιρνει τα σεναρια πρωτος και που γενικοτερα μονο ανοδο εχει να δειξει στην καριερα του.
Αρα για μενα η Ακαδημια σε αυτη την κατηγορια εχει ενα διλημμα.
Βραβευεις αυτον που μεσα σε τρια χρονια ερμηνευει τον εναν ρολο καλυτερα απο τον αλλον και φετος εδωσε την καλυτερη του ερμηνεια ή βραβευεις εκεινον που εχει παραμελησει χρονια και που φετος τα εδινε ολα σε μια ταινια τριων ωρών?
Εγω επιλεγω τον Matthew....

Α' Γυναικειος Ρολος:


Eχει σαρωσει ολα τα βραβεια και ειναι λογικο σημερα να δικαιωθει για την ''ατυχια'' της Ακαδημιας πριν απο κατι χρονια που δεν της το εδωσε για τον ρολο της στο ''Elizabeth''.
Η Cate Blanchett δινει την πιο ολοκληρωμενη, μεγαλειωδης ερμηνεια της χρονιας. Απο την αρχη μεχρι το τελος της ταινιας ''Blue Jasmine'', δεν μπορεις να πιστεψεις πως μια ηθοποιος μπορει να ειναι τοσο καλη. 
Σε ενα εργο που σαφως θυμιζει το ''Λεοφωρειον ο Ποθος'' χωρις να ειναι αυτο, η Blanchett δινει μια ερμηνεια σαν μια αλλη Μπλανς Ντυμπουα.
Ομως η κατηγορια εχει και αλλες ερμηνειες που δυστυχως μενουν πισω οχι γιατι δεν το αξιζουν αλλα επειδη η χρονια ειναι της Cate Blanchett.
Η Sandra Bullock θα ηταν μεγαλυτερος ανταγωνισμος για την Cate αν δεν ειχε κερδισει το Oscar πριν απο κατι χρονια για εναν ρολο που οπως φαινεται τωρα αδικα το κερδισε σε συγκριση με το σημερα.
Το ιδιο για την μεγιστη Meryl Streep ( 18η υποψηφιοτητα ) που μπορει να ειναι κατοχος τριων Oscar και σωστα η Betty Davis ειχε πει οτι θα ειναι η εκδικηση της για την Katharine Hepburn, αλλα φετος δεν ειναι καν φαβορι. Δινει μια στιβαρη, εκρηκτικη, συγκινητικη ερμηνεια αλλα και αυτη κερδισε ενα Oscar πριν δυο χρονια για μια ταινια και ερμηνεια που σε συγκριση με φετος δεν αξιζε το ιδιο.
Αλλα και η Judi Dench δικαιουται φετος να κερδισει αφου εχει εναν ρολο διαμαντι. Κατοχος και αυτη οτι βραβειου υπαρχει αλλα ηδη εχει 7 υποψηφιοτητες για το χρυσο αγαλματιδιο και ειναι κατοχος ενος Oscar.
Αλλα και η Amy Adams, με πεντε υποψηφιοτητες ηδη για Oscar ειναι και αυτη αξια δικαιουχος μιας νικης αφου ηδη χαρακτηριζεται ως νεα Meryl Streep.
Ξερω οτι θα το παρει η Cate Blanchett αλλα θα ημουν ικανοποιημενος με οποιαδηποτε αλλη!!!

Β' Γυναικειος Ρολος:


Εδω τα πραγματα ειναι καπως...δυσκολα.
Απο την μια εχουμε την αγαπημενη ηθοποιο της Ακαδημιας που ακομα δεν ειναι 25 και ηδη εχει τρεις υποψηφιοτητες για Oscar και μολις περσι κερδισε την δευτερη για τον ρολο της στην ταινια ''Οδηγος Αισιοδοξιας''.
Την θεωρουν την καινουργια Meryl Streep ( κριμα Amy Adams ) και αν συνεχισει ετσι στις υποψηφιοτητες για Oscar σε καμια 25αρια χρονια και πριν κλεισει τα πενηντα θα εχει καταρρίψει το ρεκο της Meryl Streep.
H Jennifer Lawrence λοιπον, με την τριτη της υποψηφιοτητα εχει πολλες πιθανοτητες να παρει στο σπιτι της το δευτερο χρυσο αγαλματιδιο και μαλιστα ακριβως μετα απο το περσινο.
Αυτη ομως που της παει κοντρα στα ισα ειναι η Lupita Nyongo.
Η νεαρη, πρωτοεμφανιζομενη ηθοποιος εκλεψε τις εντυπωσεις στην ταινια '' 12 χρονια σκλαβος'' και με την πρωτη της συμμετοχη σε ταινια ειναι ηδη υποψηφια για Oscar.
Λιγοτερες πιθανοτητες εχει η Julia Roberts, που μπορει να κανει ενα δυναμικο comeback αλλα δυσκολα θα επικρατησει σε αυτη την κατηγορια.
Τρεις ερμηνειες που κλεβουν τις εντυπωσεις αλλα μια μονο θα ειναι η νικητρια.
Προτιμω την Lawrence γιατι το να εχεις μια αισθησιακη, ομορφη κοπελα που τα κανει ολα σωστα ειναι σπανιο και ετσι το λιγοτερο που πρεπει να κανεις ειναι να της δινεις αυτο που αξιζει.
Κατανοω ομως οτι οποια αλλη κερδισει θα ειναι δικαιο αν μη τι αλλο.

Β' Ανδρικος Ρολος:


Δεν υπαρχει ανταγωνισμος για μενα σε αυτη την κατηγορια και αν γινει κατι αλλο περα απο το προφανες θα ειναι μια απο τις μεγαλυτερες αδικιες του θεσμου.
Ο Jared Leto, στο ρολο της transexual στην ταινια ''Dallas Buyers Club'' ειναι η επιτομη του ταλεντου.
Εμφανιση, ομιλια, στησιμο και υποκριτικη απλα ειναι ολα σε ενα ανωτερο επιπεδο που το σωστο και το δικαιο ειναι να βραβευτει χωρις καμια αμφιβολια και δισταγμο απο την Ακαδημια.
Αν βραβευτει θα ειναι ο πρωτος που κερδιζει Oscar για ερμηνεια σε ρολο transexual.
Ολοι οι αλλοι στην κατηγορια, οπως ο Jonah Hill, ειχαν την ατυχια να βρισκονται σε αυτη την απονομη, σε αυτη την πενταδα που δεν προκειται να δουν τον θειο Oscar απο κοντα.

Σκηνοθεσια...


Προσωπικη μου επιλογη ειναι ο Alfonso Cuaron.
Ξερω οτι στην ιστορια των βραβειων, οι σκηνοθετες που δεν εχουν κερδισει τα βραβεια ειναι σχεδον καλυτεροι απο αυτους που τα εχουν παρει σπιτι τους.
Χρειαστηκαν δεκαετιες και μια οχι τοσο αριστουργηματικη ταινια του Scorsese για να βραβευτει ο ιδιος.
Αλλα αυτο που εκανε ο Cuaron, το κατορθωμα του αλλα και το επιτευγμα του στα ειδικα εφε που ειχαν σαν αποτελεσμα την ταινια ''Gravity'', απλα αξιζει ολα τα βραβεια του κοσμου.
Καταλαβαινω οτι ταινιες οπως το ''12 Χρονια Σκλαβος'' εχουν πιο δραματικα και εντονα θεματα που κερδιζουν αμεσως τον θεατη αλλα ποιος σινεφιλ μενει ασυγκίνητος στην ταινια που με τοση μαεστρια εχει φτιαξει ο Cuaron.?
Για εμενα δεν υπαρχει αλλος νικητης και ας ξερω ποιοι αλλοι τον ανταγωνιζονται και για ποιες ταινιες.

Οσο για την καλυτερη ταινια...


Συγκινηθηκα και θυμωσα με το ''12 Χρονια Σκλαβος'', λατρεψα το ''Philomena'', θεωρω το ''Captain Phillips'' καλη ταινια οπως και το ''Her'' αλλα και το ''Nebraska''.
Με κερδισε απο την πρωτη στιγμη το ''Gravity'' και το ''Dallas Buyers Club''. Δεν πιστευα οτι θα μου αρεσε το ''Wolf of Wall Street'' αλλα και οτι θα με κεντρισει το ''American Hustle''.
Ποια ομως απο αυτες ειναι ταινιατης χρονιας?
Για μενα το ''Gravity'' γιατι φερνει το κατι καινουργιο στο πως γυριζονται οι ταινιες τεχνολογικα και αν βραβευτει καπως δικαιωνονται οι ταινιες επιστημονικης φαντασιας αφου καμια δεν εχει ποτε κερδισει αναλογο Oscar και ας υπηρχαν μεγαθηρια οπως το ''2001: Οδυσσεια του Διαστηματος''.
Αλλα καταλαβαινω οτι ταινιες σαν το ''12 Χρονια Σκλαβος'' και ''American Hustle'', αφορουν πιο πολυ την Αμερικη απο οποιαδηποτε αλλη.

Η μερα εφτασε λοιπον...
Αδικιες οπως η μη υποψηφιοτητα του Robert Redford στα φετινα βραβεια περνανε στην ιστορια αλλα και οτι Bruce Dern ειναι ξανα υποψηφιος μετα απο 35 χρονια και την πρωτη υποψηφιοτητα το 1978 οπου τοτε ηταν για πρωτη φορα υποψηφια και η Meryl Streep με την ταινια ''Ελαφροκυνηγος''.
Ο ''Οδηγος Διαπλοκης'' ειναι η 15η ταινια που εχει υποψηφιους σε ολες τις κατηγοριες ερμηνειες και μαλιστα ο σκηνοθετης το καταφερε αυτο και με την περσινη του ταινια τον ''Οδηγο Αισιοδοξιας''.

Αντε και του χρονου!!!






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Followers....ηδονοβλεψίας!

Η ιδέα του Marco Onofri είναι απλή.
Με την συλλογή φωτογραφιών και το τίτλο ''Followers''/''Οπαδοί'', επικεντρωνεται στην ιντερνετικη λαγνεία μέσα από 14 φωτογραφίες όπου άνθρωποι ποσταρουν τις ζωές τους online 
( προσωπικές τους στιγμές ) χωρίς να γνωρίζουν ποιος τους παρακολουθεί.

Στις φωτογραφίες κλήθηκαν οι πραγματικοί followers των μοντέλων και τα ίδια τα μοντέλα κλήθηκαν να πάρουν την στάση της τελευταίας ανάρτησης του στο facebook.
Το αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικο και προκαλεί να σκεφτεί κανείς πως οι ζωές μας έχουν καταλήξει να είναι σε ένα γυάλινο δωμάτιο που ο καθένας μπορεί να δει ότι θέλει.
Δείτε τις φωτογραφίες και απλά...σκεφτείτε: