Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αν εισαι θυμα, ωρα να μιλησεις..


Η σεξουαλικη παρενοχληση ή ο βιασμος δεν εχει υποκειμενικους ορους.
Μπορει να συμβει σε ανδρες ή γυναικες, μεγαλους ή μικρους, str8 ή gay/lesbian/trans, στον γειτονα αλλα ακομα ακομα και στον φιλο μας που ντρεπεται να το παραδεχτει..

Η σεξουαλικη κακοποιηση ζημιωνει οχι μονο το σωμα την στιγμη που γινεται αλλα και την ψυχη που κουβαλαει αυτο το βαρος μεχρι καποιος να προσπαθησει να το ξεπερασει.
Το ''Project Unbreakable'' ειναι μια προσπαθεια για να ενημερωθει ο κοσμος οτι δεν συμβαινει μονο σε αυτους και οτι πρεπει να πατησουν γερα στα ποδια τους και να καταγγείλουν οποια τετοια ενεργεια.
Μπορει να ειναι καποιος απο τους γονεις σου ή καποιος φιλος της μαμας ή του μπαμπας, μπορει να ενας συμφοιτητης ή καποιος/α που δουλευετε μαζι.
Δεν εχει σημασια αν εισαι αγορι ή κοπελα, γιατι βιασμοι γινονται και στα αγορια και ας ειναι ο βιαστης κοπελα. Το να μην θελεις να κανεις κατι και να σε αναγκαζουν να το κανεις, αποτελει κακοποιηση ετσι και αλλιως οτι φυλο και να εισαι.

Το ''Project Unbreakable'' ειναι απλο, μετα την δημιουργια του απο την Grace Brown το 2011, χιλιαδες αποτυπωνουν την εμπειρια τους με εναν απλο τροπο: εχοντας ενα κομματι χαρτι που πανω εχουν γραψει την εμπειρια ή αυτο που τους εμεινε απο κεινη την στιγμη, ετσι δηλωνουν το τι εχουν παθει αλλα δειχνουν και σε αλλους οτι δεν ειναι μονοι.
Για οτιδηποτε περισσοτερο, μπειτε εδω ..
Οι παρακατω φωτογραφιες ειναι σοκαριστικες, αποτελουν αποδειξεις οτι γυρω μας υπαρχουν πληγωμενες καρδιες και καλα θα κανουμε..να τις αφουγκραστουμε,:
                                                           ''Δεν νιωθεις...υπεροχα?''


''Μα..ειμαι αναμμενος αυτη την στιγμη.Ελα, απλα καντο και θα σε αφησω ησυχη''

''Γλυκια μου,ποιος σου ειπε οτι εχεις το δικαιωμα να μου πεις εμενα ''οχι''?
Ειμαι ενηλικας και εισαι απλα ενα...παιδι''

"Ειναι απλα ενα παιχνιδι,ολα τα αδερφια το κανουν αυτο''
Ημουν 7, τωρα ειμαι 20 και δεν το ειχα πει πουθενα.

''Δεν θυμαμαι τιποτα απο την χτεσινη βραδια''. Ο βιαστης.
''Ο δικηγορος του θα σε πει μια μεθυσμενη πουτανα. Δεν ειπες οχι, δεν αντισταθηκες, απλα εκανες οτι ηθελε'' Ο ειδκος αστυνομικος για υποθεσεις βιασμων''
Ειμαι σιγουρη οτι ειχα ναρκωθει.

''Ας υποκριθουμε οτι ειμαι λιονταρια.
Εσυ εισαι η μαμα-λιονταρι και εγω ο μπαμπας.Ειναι ο.κ, το θελεις''
Ημουν εξι και τωρα αυτος ειναι ο ετεροθαλης αδελφος μου

''Πρεπει εγω να κανω ολη την δουλεια'' ο πρωτος βιαστης
''Σοβαρα, αδερφε μου'' ο δευτερος.

''Σκασε, ο κοσμος θα νομιζει οτι σε βιαζομε.
Αμα ουρλιαξεις ξανα, θα σε πεταξω απο το παραθυρο''

''Αμα ειχες απλα δεχτει να σε γαμησω, δεν θα χρειαζοτανε να σου δωσω το rufie''

''Μην εισαι ντροπαλη, ξερω οτι αυτο ειναι που θελεις'' ημουν 15..
''Τι? αληθεια θες να σταματησω?'' ημουν 17..

''Εισαι πολυ ομορφη για να εισαι λεσβια''

''Γυρνα απο την αλλη...ελπιζω να σου αρεσει απο..πισω''

''Υποτιθεται οτι πρεπει να πονας''
''Δεν μπορω να το ευχαριστηθω αν συνεχισεις να κλαις''
Οι βιαστες μου...

''Απλα δεν ειπες το ''οχι'' αρκετα καλα''
''Εισαι παρθενα?''
''Μην κοιτας''..

''Ειναι τριχωτο?''
Οταν αρνηθηκα να απαντησω, αποφασισε να το ανακαλυψει μονος του.
Ημουν 11..
''Αμα το πεις στος γονεις σου, θα σε σκοτωσουμε''
Οι δυο καλυτεροι μου φιλοι στην ηλικια των 8

''Προσποιησε οτι εισαι...ανθρωπος''

''Ερχομαι σε ενα λεπτο'' 
στον αδερφο μου που ηταν στο τελος του διαδρομου

''Εισαι αντρας. Δεν μπορεις να πεις οχι σε μια κοπελα σαν εμενα''

''Πως μπορει μια κοπελα να σε βιασει'' η αντιδραση οταν το ειπα στους φιλους μου
''Γινε αντρας'' ειπε η κοπελα μου οταν ειδε την αντιδραση μου, 
οταν πρωτο ειδα την βιαση μου πρωτη φορα απο κοντα

''Θα εισαι πιο γλυκια, οταν θα πνιγεσαι με το καυλι μου''

''Δεν ειναι βιασμος. Ησουν τοσο πολυ..προκλητικη''

(γελια)'' Φαινεσαι γελοια με τα χυσια μου επανω σου''

''Θα σου αποδειξω οτι εισαι κανονικη-str8''

''Φυγε αμεσως απο δω, πριν λερωσεις το δωματιο μου''
Ενω με ειχε βιασει και κοψη με ξυραφακι

''Νομιζα οτι σου αρεσε αυτο''
Το αγορι μου ενω με ειχε χτυπησει και δειρει ενω εβαζε το κεφαλι μου στο μαξιλαρι
για να μην ακουγομαι.

''Ημουν 20, δεν ειχα αποφασισει ακομα να κανω αλλαγη φυλου.Ηταν 26...
Με καλεσε στο σπτι του, οπου εβαλε κατι στο ποτο και ενω με βιαζε οι φιλοι του το βιντεοσκοπουσαν''
''Απλα επειδη δεν θυμασαι, δεν σημαινει οτι δεν το απολαυσες''
''Αμα το πεις πουθενα, σε σκοτωσα''

''Σ'αγαπω''

''Σου αρεσει αυτο ετσι''
Ενω αυτος και οι συγκατοικοι του με βιαζαν

''Δεν μπορω να περιμενω μεχρι το μ**κι της αδερφης σο ειναι ετοιμο για βιασμο''
Ημουν 7,αυτη 2 και εκεινος 28.

''Mην γινεις ενας..αγνωστος''



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Followers....ηδονοβλεψίας!

Η ιδέα του Marco Onofri είναι απλή.
Με την συλλογή φωτογραφιών και το τίτλο ''Followers''/''Οπαδοί'', επικεντρωνεται στην ιντερνετικη λαγνεία μέσα από 14 φωτογραφίες όπου άνθρωποι ποσταρουν τις ζωές τους online 
( προσωπικές τους στιγμές ) χωρίς να γνωρίζουν ποιος τους παρακολουθεί.

Στις φωτογραφίες κλήθηκαν οι πραγματικοί followers των μοντέλων και τα ίδια τα μοντέλα κλήθηκαν να πάρουν την στάση της τελευταίας ανάρτησης του στο facebook.
Το αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικο και προκαλεί να σκεφτεί κανείς πως οι ζωές μας έχουν καταλήξει να είναι σε ένα γυάλινο δωμάτιο που ο καθένας μπορεί να δει ότι θέλει.
Δείτε τις φωτογραφίες και απλά...σκεφτείτε: