Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Σάκης ήταν....Ο.Κ!!



Πολλες φορες στην αρχη του καλοκαιριου διαφορα αφιερωματα αναφερουν καποιες παραστασεις σαν το καλλιτεχνικο γεγονος της χρονιας - καλοκαιριου.
Μπορει να ειναι μια συνεργασια σε συναυλια ή σε ενα θεατρο. Καποιος μεγαλος ηθοποιος να συνεργαζεται με εναν καταξιωμενο σκηνοθετη.
Φετος για καποιους θεατροφιλους αλλα για ακομα πιο πολλους που δεν εχουν στα ενδιαφεροντα τους το θεατρο, αναρωτηθηκαν αν η αποφαση του Λιγναδη να συμπεριλαβει στο cast των Βακχων μια pop προσωπικοτητα οπως ο Σακης Ρουβας θα κανει καλο στην παρασταση ή κακο.

Η Ελλαδα εχει συνηθισει σε φουσκες και αυτη φανταζε σε μια απο τις πιο μεγαλες.
Ο ''απολυτος'' ποπ σταρ της Ελλαδας που οι μακροσυρτες προτασεις του και διαφορα ξεφωνητα συντροφευουν ολη του την καριερα μαζι με ξεσκισμενα μπλουζακια που φαινεται οτι δεν ειχαν ποτε ενα ξεκαθαρο σημειο v στην μπλουζα, θα αναμετριοταν με το αρχαιο θεατρο και μαλιστα με το τελευταιο εργο του Ευριπιδη.
Ο αποκαλουμενος ''θεος'' Σακης απο της θαυμαστριες του, για μια φορα στην ζωη του θα επρεπε να υποδυθει οτι ειναι στην πραγματικοτητα θεος πανω στην σκηνη...και μαλιστα να εκστασιαστει με την μορφη του Διονυσου.
Δεν αργησαν τα πρωτα πικροχολα σχολια και τα γελακια πισω απο την πλατη των συντελεστων οτι αυτο ειναι απλα ενα τεχνασμα ωστε η παρασταση να ειναι τουλαχιστον sold out και ας μην αξιζει καλλιτεχνικα...



Επρεπε να γινει μια ολοκληρη περιοδεια και να καταληξη η παρασταση στο Ηρωδειο, ωστε να παρευρεθω σαν θεατης στην τελευταια παρασταση των ''Βακχων'' του Ευριπιδη σε σκηνοθεσια Δ.Λιγναδη.

Ηταν η πρωτη φορα που εμπαινα σε αυτον τον χωρο και ενιωθα οτι μπορει να μην ειχα και τις καλυτερες αναμνησεις μετα το περας της παραστασεις.
Το θεατρο γεμισε σταδιακα και στο τελος δεν εβρισκες μαξιλαρακι να καθησεις.
Ελληνες αλλα και αρκετοι ξενοι, κυριες και δεσποινδιες με φορεματα που τονιζαν οτι αυτες που τα φορανε αρνουνται να παραδοθουν στο φθινοπωρο αλλα και στην διαδικασια να φορεσουν στηθοδεσμο.
Αλλα εκεινο που εκανε εντυπωση με την πρωτη ματια, ηταν οτι ελειπαν επι το πλειστον οι ασπρες ή απολυτως χωρις μαλλια κεφαλες. Το κοινο ειχε μεσο ωρα τα τριαντα χρονια και μπορει και λιγο πιο κατω.
Αρα ο Σακης εκανε ενα καλο στην ολη διαδικασια του θεατρου, εβαλε ατομα που δεν θα εβλεπαν ποτε θεατρο και ποσο μαλλον αρχαια τραγωδια στις θεσεις του Ηρωδείου.



Η παρασταση ξεκιναει με μοιρολοι απο την Γιωτα Βεη. Μια εκπληκτικη φωνη που η αγαπη της για το δημοτικο τραγουδι εχει ταξιδεψει και βραβευτει σε πανω απο 36 χωρες...
Επειτα ενας ανδρας ανεβαινει σε μια κολωνια της ΔΕΗ ( προταση της σκηνογραφου για το πως βλεπει τους θεους απο ψηλα, αυτους που δινουν το φως) και λεει ''Ετσι εγινε αυτη η ιστορια''...
Τα μουρμουρητα εχουν ηδη ξεκινησει και καταλαβαινεις οτι αυτος που προσπαθει να καλυψει το προσωπο  του ενος συγχρονως μονολογει ειναι ο...Ρουβας.
Η φωνη του, η σταση του υποδηλωνουν εναν ανθρωπο που εχει δουλεψει, εχει παρει σοβαρα αυτο που προκειται να κανει και διαφερει κατα πολυ απο διαφορους συναδελφους του που κανουν περασματα απλα και μονο για τα λεφτα.
Στην συνεχεια ερχονται οι Βακχες ( ο σκηνοθετης Λιγναδης της εχει σκεφτει σαν ηρωιδες απο ταινια τρομου μεταξυ ''Eξορκιστη'' και ολων των ταινιων με ζομπι, ντυμενες με νυφικα) οι οποιες αποκαλυπτουν τον Σακη Ρουβα σαν Διονυσο αφαιροντας του ολα τα ρουχα εκτος απο τα απαραιτητα.
Τειρεσιας ( Ρουλα Πατερακη), Καδμος ( Γιαννης Καρατζογιαννης), Πενθεας ( Δημητρης Πασσας), Θεραπων ( Στεφανος Μουαγκε), Δημητρης Λιγναδης και Μιχαλης Αφολαγιαν ( Αγγελιοφοροι) και Αγαυη ( Μαρια Κιτσου) περνουν την σκυταλη ο ενας μετα τον αλλων μεχρι το τελος της παραστασης.


 Η Ρουλα Πατερακη ηταν η αυτη που αντιπροσωπευε την εμπειρια του θεατρου επι σκηνης, δεν μπορεις να πεις οτι ηταν κακη αλλα η φωνη της ηταν αυτη που καποιες κυριες θα ειχαν την αφορμη να αναρωτηθουν ''Μα καλα τι λεει?'', πραγμα που εκαναν καποιες μπροστα μου.
Ο Γιαννης Καρατζογιαννης, στην πρωτη του εμφανιση σαν Καδμος ηταν ενα κραμα του ρολου και μιμησης του Θαναση Βεγγου που φαινοταν τελειως ακυρη αλλα που αυτη την ξεχνουσες με την δευτερη - μεγαλη - εμφανιση του στο τελος του εργου και στην λυση του μυστηριου μπροστα στην κορη του Αγαυη.
Ο ηθοποιος που ηταν ο Πενθεας ηταν αυτος που συγκεντρωσε το εμγαλυτερο χειροκροτημα μετα απο αυτο του Ρουβα. Ο Δημητρης Πασσας, ειναι αποφοιτος του Εθνικου και απο το 2007 που εχει αποφοτησει εχει διαρκη παρουσια στο θεατρο και λιγοτερο στην τηλεοραση ( ''Γ4''). Η ερμηνεια του μαζι με την σκηνοθετικη ματια που τον παρουσιαζε σαν μια καρικατουρα του Χιτλερ ή και του Μιχαλολιακου ηταν ενα συν της ολης παραστασης. Ειδικα η σκηνη που βακχευεται απο τον Διονυσο.
Ο Α' Αγγελιοφορος ( Στεφανος Μουαγκε) αλλα και ο Θεραπων ( Μιχαλης Αφολαγιαν ) ειχαν μια διαφορετικη οπτικη οπως παρουσιαζαν τους μονολογους τους αφου η σκηνη που εξιστορει ο αγγελιοφορος τι ειδε οταν κατασκοπευε τις Βακχες ειναι μεσα απο την μουσικη της ραπ με μουσικη απο πισω που θυμιζε ανατολη αλλα και κατι πιο συγχρονο.
Ο Λιγναδης αφησε για τον εαυτο του μια λιτη, κλασσικη, αναμενομενη ''αναγνωση'' του μονολογου του Β' Αγγελιοφορου που χωρις ακροτητες μπορεσε και απεσπασε το χειροκροτημα του κοινου.
Η Αγαυη απο την ερμηνεια της Μαριας Κιτσου, ηταν καλη αλλα καπου εχανε σκηνοθετικα (τουλαχιστον στον πρωτο μονολογο)...





Και φυσικα εχουμε τον....





Ο Σακης Ρουβας ηταν ο μπαλαντερ της παραστασης. Ενα χαρτι που ειτε θα εκανε την παρασταση ξεχωριστη ή ειτε θα την εκανε να χαθει μεσα σε γελια και αμηχανα βλεμματα.
Πραγμα που δεν εγινε..γιατι ο συγκεκριμενος ανθρωπος εχει αστρο σε οτι και να κανει.
Μπορει να ειναι τραγουδιστης ποπ επιτυχιων για εικοσι πλεον χρονια, να εχει υπαρξει το προσωπο πολλων καταναλωτικων αγαθων, να εχει δημιουργησει δικα του ρουχα αλλα και να εχει παιξει ως τωρα σε δυο κινηματογραφικες παραγωγες αλλα ποτε ως τωρα δεν τον ειχαμε δει πρωταγωνιστη στο θεατρο.



 Μπορεσε και ξεπερασει την εικονα του. Αν τα πρωτα δευτερολεπτα ολοι περιμεναν να δουν κατι απο αυτον: οι μεν γυναικες τους κοιλιακους, οι δε αντρες ποσο εχει μεγαλωσει και γιατι ακομα μιλανε οι κοπελες τους για αυτον...ολοι ομως ξεχνουσαν το σκοπο και εμεναν στο γεγονος.

Το γεγονος ηταν οτι ο Σακης ηταν ο καλυτερος ολων...
Φυσικα μιλαμε με ολες τις παραμετρους. Δεν εχει εμπειρια στο θεατρο και ποσο μαλλον στην αρχαια τραγωδια, εχει ολες τις προκαταληψεις που συνοδευουν το ονομα του αλλα μπορεσε και τα ξεπερασε ολα αυτα.
Ηταν σοβαρος, ''τσαλακωθηκε'' με οποιον τροπο του ζητηθηκε και η φωνη του ηταν αρκετη για να ακουστει καθε του λεξη αλλα και να μην χασει καθολου το οποιο συναισθημα επι σκηνης ειχε.
Σιγουρα υπηρχαν κανα δυο στιγμες που η φωνη του ή η κινηση του θυμιζε κατι απο τον Σακη του ''S Club'' αλλα αυτο ηταν απειροελαχιστον μπροστα σε ενα απαιτητικο ρολο που τον ηθελε δυο ωρες πανω στην σκηνη, να εκτιθεται στον θεατη οπως κανενας αλλος...




Η σκηνοθεσια μπορει να ειχε καποια σημεια που να ξινιζαν το κοινο που βλεπει θεατρο αλλα οχι τις τασεις του σημερα...
Οπως οτι ο χορος ηταν ενα μειγμα απο οποιαδηποτε ταινια θριλερ εχει βγει τωρα τελευταια στις κινηματογραφικες αιθουσες. Ενα σκοτεινο σκηνικο, μια μουσικηα που παρέπεμπε οτι βλεπεις ταινια τρομου στο δωματιο σου και οπου να ναι θα γυρισει το κεφαλι της πρωταγωνιστριας 360 μοιρες πριν πει ακαταλαβιστικα λογια στον πρωταγωνιστη.
Η χρηση του ραπ στοιχειου ή η σαφης υποδειξη οτι ζουμε σε εναν κοσμο που οι μειονοτητα φοβαται την εξουσια μπορει σε καποιους να μην αρεσε.
Δεν ηταν κακη η ματια του Λιγναδη πανω στις Βακχες, μπορω να πω οτι ηταν πολυ καλυτερη απο μια παρασταση που ειχα δει στην Επιδαυρο το 2005 σε σκηνοθεσια Σ.Χατζακη.




 Φυσικα απο τον χορο ξεχωρισε η φωνη της Α.Ψυχραμη αλλα αξιζει να σημειωθει οτι η παραγωγη ηταν της Α.Υψηλαντη και της παραγωγης της ''Αργω''.




Μπραβο στον Σακη...και δεν θελω κουβεντα απο οσους τον κρινουν χωρις ποτε να τον εχουν δει!..

( εκπληκτικη δουλεια και στο trailer της παραστασης...)





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…