Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δαιμονο-ποιηθηκα!


H πρώτη παράσταση ηταν τον Νοεμβριο του '91, ημουν τριων ετων.
Η δευτερη παρασταση εγινε 22 Μαρτιου '13, μια μερα πριν απο τα γενεθλια μου και ειμαι εικοσι-πεντε.
Την γυναικα που εμελλε να συντροφευει καθε πτυχη της ζωης μου με τα τραγουδια, την ειδα φετος για πρωτη φορα στο θεατρο, τον χωρο μου.
Ηξερα ποσο καλη, οχι αυτη η λεξη δεν φτανει, ποσο καθηλωτικη ειναι στις εμφανισεις της στους διαφορους χωρους που ερμηνευει-δεν τραγουδα απλα- κατα καιρους στην Αθηνα.
Η παρασταση ''Δαιμονες'' ειναι θρυλος αναμεσα στους fannatics, και ''ιστορικη'' για τον υπολοιπο θεατρικο κοσμο.
Πως ηταν ομως αυτη η εμπειρια και ποσο καλη μπορει να ειναι αυτη η γυναικα σε κατι τοσο απαιτητικο?




Παραταση στην παραταση η παρασταση αποδεικνυει οτι για ακομα μια φορα το κοινο αντάμειψε την επιστροφη της Βισση στο θεατρο, με καθηλωτικη επιτυχια.
Ενα Παλλας ασφυκτικα γεματο μετα απο σχεδον δυο μηνες παραστασεων.Ηλεκτρισμενο κοινο που δεν ξερει τι θα δει αλλα βλεπει τον τιτλο ''Δαιμονες'' να αιωρειται πανω απο την σκηνη, που προεικονομει οτι τουλαχιστον αυτο που θα δει ειναι αρτιο στην παραγωγη.
Σε μουσικη (και συμπληρωματικους στιχους) Νικου Καρβελα και στιχους-ιστορια Σταυρου Σιδερα, με σκηνικα του Μ.Παντελιδακη και κοστουμια της Βαχλιωτη και την υπογραφη του Γιαννη Κακλεα στην σκηνοθεσια, η ορχήστρα μπαινει και η παρασταση ξεκινα...





Η υποθεση του εργου μπορει στο συνολο της την δεκαετια του '90 και σε ενα κοινο που δεν ειχε συνηθισει σε πολλα πραγματα ακομα να ηταν κατι το ξεχωριστο αλλα μετα σημερινα δεδομενα απλα δινει μια ωθηση στο να συγκινηθεις με την ερμηνεια του εκαστοτε πανω στην σκηνη.
Αγαπη-καταρα-μισος και η εκπληρωση ολων αυτων σε μια αλλη ζωη, βασανισμενες ψυχες σε εναν κυκλο που δεν σταματα παρα μονο οταν καποια ψυχη ικανοποιηθει απο την εκδικηση που εχει παρει.
Ροζαννα-Λοα ή Βασιλισσα-Μαγισσα, δυο πλευρες που αντιπρωσοπευουν την αεναη μαχη μεταξη καλου και κακου,σωστου και λαθους,αγαπης και μισους...συμπονοιας και αρνησης.
Το τριγωνο ερχεται να συμπληρωσε ο Ντανιελ, ερμαιο αναμεσα στην διαμαχη δυο αντικρουόμενων πόλων.




Η παρασταση τα εχει ολα..
Σκηνικα και φωτισμους που σου κοβουν την ανασα, μεγαλειωδης μουσικη που δεν αφηνει περιθωρια σε κανεναν πια να αμφισβητησει τα ταλεντο του Καρβελα, στιγμες που θυμιζουν εντονα μιουζικαλ του Brodway αλλα και την μυηση με τον πιο ευκολο τροπο σε αυτο που λεγεται οπερα και μαλιστα στα ελληνικα.
Δεν εχω δει παρασταση στο εξωτερικο αλλα πιστευω οτι η παρασταση ''Δαιμονες'' δεν εχει να ζηλεψει τιποτα και σε κανενα σημειο παραγωγες οπως του West End ή Brodway.
Οι ''twinsfx'' πραγματικα με την βοηθεια του φωτισμου κανουν κατι μαγευτικο πανω στην σκηνη που αξιζει να εισαι μαρτυρας του.
Ερμηνειες?



Αννα Βισση...
Ολοι την ξερουμε και ολοι την εχουμε μαθει μεσα απο τα ξενυχτια,την δισκογραφια και ολα τα εκκεντρικα ή μη που μας εχει δωσει μεσα απο την καριερα της.
Το θεατρο ομως ειναι αλλιως..
Ειναι μια μυσταγωγια που αν δεν την ενστερνιστεις, η σκηνη δεν σε σηκωνει.
Η Αννα Βισση ομως γεννηθηκε για αυτη την σκηνη πιο πολυ και απο τα μπουζουκια και τις συναυλιες.
Σε μια αλλη ζωη, με μια αλλη διαδρομη και καριερα η Βισση θα μπορουσε να ηταν εκει εξω, στην Νεα Υορκη μια πιο ωριμη εκδοχη της Reachel απο το ''Glee'' πραγματοποιωντας παραστασεις σε μεγαλυτερο θεατρο του κοσμου και αποσπωντας το χειροκροτημα απο κει που εκτιμουν την δουλεια και το ταλεντο καποιου.
Η Βισση ειναι η Bette Midler της Ελλαδας, τραγουδαει αλλα και παιζει σε ενα σκαλοπατι πιο πανω απο το μεσο ορο.
Οχι δεν ξερω αν ειναι υποκριτικα Meryl Streep ή αξιζει Oscar αλλα για μια αφορα ας ανοιξουμε τα ματια μας και να παραδεχτουμε οτι υπαρχει και αυτο το κατι αλλο.
Υπαρχει το ταλεντο που μπορει να παιζει αλλα και να τραγουδα, να εχει δισκογραφια αλλα να γεμιζει και θεατρα.




Δεν κανω χωρις λογο την συγκριση με την Bette Midler αφου και εκεινη οπως και η Βισση ξερει τι ειναι θεαμα και πως να μαγευει το κοινο.
Να ενας δρομος που μπορει να ακολουθησει η Βισση απο δω και περα...
Μιουζικαλ,θεατρο και ξεχωριστες εμφανισεις με προζα αλλα και τα τραγουδια της.
Οχι διασκεδαζψ στα μπουζουκια και δεν θελω να εκλειψει το ονομα Βισση απο την μαρκιζα μεγαλων μαγαζιων αλλα μια φωνη σαν την Αννα θα πηγαινε στο επομενο επιπεδο αν εκανε pure θεαμα.
Αν καποιος δει προσεκτικα την παρασταση εκτος απο την λυρικοτητα και την μεγαλοπρεπεια, θα παρατηρησει οτι Βισση ειναι καλη και στα κομματια που θυμιζουν εντονα μιουζικαλ οπως ειναι το τραγουδι ''Συγχαρητηρια'' ή ''Βγηκαν οι εφημεριδες''.
Η Βισση στην παρασταση εχει την φωνη αλλα και το στραριλικι που της αναλογει ωστε να κλεβει τις ματιες των θεατων, για αυτο και περνει το χειροκροτημα με το που εμφανιζεται στην σκηνη σαν κλασσικη σταρ που εχουμε δει σε τοσες ταινιες...





Η παρασταση ομως δεν ειναι μονο Βισση...
Εχει και την-blow my mind-Εβελινα Παπουλια.
Αν καποιος/α εντυπωσιαζει απο το πρωτο λεπτο και δεν πιστευεις οτι διαθετει αυτη την φωνη, τοτε αυτος ο καποιος/α ειναι η Παπουλια.
Δεν ειχε τραγουδησει ξανα οπερα αλλα φαινεται οτι το κατειχε ή παλεψε πολυ και τα καταφερε.
Φωνη και ερμηνεια υπερβαινει καθε αναμενομενο και απλα δηλωνεις σεβασμο για αυτο που εχει καταφερει και κανει.
Ο ''δαιμονισμος'' της ειναι οσο πιο φυσικος θα μπορουσε να ειναι και απλα κλεβει τις εντυπωσεις.
Δεν χρειαζεται να πουμε κατι για την κινηση απλα ειναι κριμα που ακομα υπαρχει κοσμος που την θυμαται για τους ''Δυο Ξενους'' και οχι για το ποια ειναι σημερα.





Ειναι δυσκολο να παιξεις τον δαιμονισμενο,ποσο μαλλον οταν ο χαρακτηρα σου δεν ειναι απο την αρχη ετσι οσο της Παπουλια.
Ο Π.Πετρακης προσπαθει να αντεπεξελθει σε εναν ρολο που ερμηνευτικα ακροβατει στο αστειο αλλα και στο σοβαρο.
Η κατηχηση του στην σκηνη της εκκλησιας σιγουρα δειχνει την δουλεια που εχει ''ριξει'' στο ρολο και οποιος γελασει ή πει κακια απλα ειναι σιγουρο οτι θα φανει ανεπαρκης αν προσπαθησει να κανει το ιδιο.
Φυσικα δεν μπορω να ξεχασω τον ψηλο της παρεας.Νικολαος Καραγκιαουρης, και δεν ειμαι καλα.Απλα αψογος.!
Υπαρχουν ομως αλλα εικοσι ατομα που μπαινοβγαινουν σε ρολους και εκφραζουν το κλιμα καθε σκηνης στο μεγιστο βαθμο.
Θα μεινω στον Αρη Πλασκασοβιτη που ακολουθω την πορεια του και που μεχρι τωρα δεν με εχει διαψευσει οταν ειχα γραψει οτι του αξιζει ενα μελλον που θα περιεχει μιουζικαλ και τετοιους ειδους εμφανισεις.Το ταλεντο του δεν ειναι για τα δισκογραφικα σταθμα της Ελλαδας και θα ηταν καλυτερο να μεινει εκει που ειναι τωρα...
Απλα δειτε τον πανω στην σκηνη και θυμηθειτε με...



Η αναμονη για την στιγμη που ακουστει το τραγουδι ''Δαιμονες'', ειναι μεγαλη.
Μονο αν εισαι στο εσωτερικο του θεατρο μπορεις να κατανοησεις την ανατριχιλα σε ολο σου το σωμα, αφου προκειται να ακουσεις ενα τραγουδι που χαρακτηριζει ολη την παρασταση αλλα και που εικοσιδυο χρονια ''εφερε'' παντου το αρωμα της...

Λατρεμενη και αγαπημενη σκηνη, καθε φορα που η Βισση ερμηνευει το ''Κλεινω τα ματια'' (τραγουδι που θα εκανε σιγουρα επιτυχια στο ραδιοφωνο) αφου εκει μετουσιωνεται ολο αυτο που καιρο λεγαμε οτι η Βισση ''ζει'' καθε τραγουδι.
Τωρα ηρθε η στιγμη να δειτε γιατι η Βισση ειναι τοσο καλη σε μπαλαντες...
Αν δεν κλαψετε,δηλωστε στο ΙΚΑ την αναισθησια σας σαν συμπτωμα σκληρης καρδιας.!!

- ''Το σκυλι ολοι το ειδαμε,ε?....''


''Παρε με''....''Καφτε την''....''Πλαι μου να σαι...οπουδηποτε και αν πας''.....







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Followers....ηδονοβλεψίας!

Η ιδέα του Marco Onofri είναι απλή.
Με την συλλογή φωτογραφιών και το τίτλο ''Followers''/''Οπαδοί'', επικεντρωνεται στην ιντερνετικη λαγνεία μέσα από 14 φωτογραφίες όπου άνθρωποι ποσταρουν τις ζωές τους online 
( προσωπικές τους στιγμές ) χωρίς να γνωρίζουν ποιος τους παρακολουθεί.

Στις φωτογραφίες κλήθηκαν οι πραγματικοί followers των μοντέλων και τα ίδια τα μοντέλα κλήθηκαν να πάρουν την στάση της τελευταίας ανάρτησης του στο facebook.
Το αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικο και προκαλεί να σκεφτεί κανείς πως οι ζωές μας έχουν καταλήξει να είναι σε ένα γυάλινο δωμάτιο που ο καθένας μπορεί να δει ότι θέλει.
Δείτε τις φωτογραφίες και απλά...σκεφτείτε: