Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λάσκαρη και...Με δύναμη από την Κηφισιά.!





 Στις θεσεις 12 και 11, εχω δυο παραστασεις διαφορετικες αλλα σαν κυριο αξονα τους εχουν την γυναικα.
Η μεν πρωτη παρασταση εχει να κανει με μια παρεα γυναικων και οι αποφασεις που περνουν στην ζωη τους και η αλλη ειναι μια εξομολογηση μεσα απο τα βιωματα μιας γυναικας που εζησε δυσκολα και σχεδον μοναχικα.


Δεκαοχτω χρονια μετα στο θεατρο ''Ροες'' παρουσιαστηκε η παραστασηα ''Με Δυναμη απο την Κηφισια''.
Στην δωδεκατη θεση τις δικης μου καταταξης για φετος ειναι η ιστορια μια γυναικοπαρεας και των ζωών τους μεσα απο τον ερωτα αλλα και τον φοβο μηπως και τον χασουν.
Η Αλεκα,Μαρω,Φωτεινη και Ηλεκτρα ειναι τεσσερις γυναικες της εποχη μας, αγαπημενες φιλες, συναντωνται στα σπιτι της μιας και συζητουν για τα προβληματα που εχουν με τους αντρες.
Ενα μελλοντικο ταξιδι στην Ταυλανδη, που θα σημανει το ξεκινημα μιας νεας ζωης απελευθερωμενης απο τα δεσμα του παρελθοντος, γινεται ο αξονας των μικροσυγκρουσεων αναμεσα στις τεσσερις γυναικες.Η ημερομηνια που μετατιθεται αναλογα με τις ανομολογητες ερωτικες και συναισθηματικες προσδοκιες της καθεμιας.


Η παρασταση εχει κειμενο, που αυτο τα λεει ολα.Καταλαβαινεις ποσο πολυ ''μιλαει'' στο κοινο οταν καποιες γυναικες κρυφογελουν ή μελαγχολουν αναλογα αν αυτο που λεγεται εκεινη την στιγμη ειναι και δικο τους βιωμα.
Το σκηνικο ηταν εξαιρετικο καλο σε αντιθεση με το θεατρο που αν και ειναι μοντερνο και καλογουστο εχει σοβαρο προβλημα κλιματισμου σε σημειο που ενω εξω εκανε κρυο μεσα να νιωθαμε οτι ειμαστε μέσα Αυγουστου.
Αν καποιος κουραζεται απο το πολυ μπλα-μπλα και την χωρις εντονη δραση σκηνικη παρουσια αυτο το θεατρο δεν θα ηταν το αγαπημενο του.Ειναι μια παρασταση ισορροπιων και υποκριτικων δυνατοτητων.
Απο τις τεσσερις κυριες ξεχωριζει η Τζίνα Θλιβέρη που στο ρολο της Φωτεινής εντυπωσιαζει και προκαλει περισσοτερο γελιο παρα προβληματισμο.Σιγουρα η πρωτοεμφανιζόμενη Νάντια Μαργαρίτη ειχε την τύχη να ειναι σε μια καλη παρασταση.

Σιγουρα αυτη η παρασταση θα αποτελεσει ψυχοθεραπεια για πολλες γυναικες που ετυχε να την δουν και να συνειδητοποιήσουν οτι ζουν και αυτες κατι παρομοιο με τις πρωταγωνιστριες.



 Στην εντεκατη θεση ειναι μια παρασταση που φετος παιχτηκε μονο για τρεις μερες.
Ηταν περσινη επιτυχια(?) και μετα απο μια περιοδεια στην Θεσσαλονικη, βρηκε ξανα στεγη στο πολυχωρο ''Αθηναΐς''.
Ενας μονολογος που καποτε τον ειχε ερμηνευσει η Αντιγονη Βαλακου, τωρα βρηκε σαρκα και οστα μεσα απο την ψυχη της Ζωης Λασκαρη.


Η ξανθια πρωταγωνιστρια των μιουζικαλ και η ηθοποιος του ''Κατηφορου'', εδωσε μια παρασταση για αυτους που την αγαπουν και σεβονται.Πολλα εχουν ακουστει για την Λασκαρη αλλα εγω ποτε μεχρι τωρα δεν ειχα την ευκαιρια να δω με τα ματια την υποκριτικη της δεινοτητα πανω στο σανιδι.
Φυσικα, το θεατρο της γεματο απο φωτογραφιες ειναι ενα διαμαντι στην θεατρικη πιατσα της Αθήνας.
Το μικρο θεατρο με τις κινηματογραφικες θεσεις και την υπεροχη σκηνη σε βαζουν ευκολα στο κλιμα της παραστασης.
Ολη η σκηνη ειναι γεματη με κατι που θυμιζει σταχτη και συντομα καταλαβαινεις οτι εναρμονιζεται με την αφηγηση της πρωταγωνιστριας.


Η ιστορια της Ροουζ διατρέχει σχεδον ολη την ιστορια του 20ο αιωνα.Μια εβραια που εζησε τα παντα και εμεινε στην ζωη ωστε να δει την νεα τυπου γενια Εβραιων να της συμπεριφερεται λες και δεν ηταν παρων στα γεγονοτα.
Απο τα στρατοπεδα συγκεντρωσεως των Ναζι μεχρι και την ζωη της στην Αμερικη,η μαρτυρια της Ροουζ ειναι συγκινητικη και απολυτα πιστευτη.
Η ερμηνεια της Λασκαρη σε συνδυασμο με την σκηνοθεσια του Adolf Shapiro,δεν περασε απαρατηρητη.


Η Λασκαρη ειναι επιβλητικη απο την αρχη μεχρι το τελος.
Η φωνη της,που ειχα αμφιβολιες αν ειναι αδυναμη ή ετσι ειναι η σκηνοθετικη οδηγια, σχεδον σε μεθαει στην αναποληση μιας ολοκληρης ζωης.
Βεβαια νιωθεις την ενεργεια του κοινου που εχει ερθει με το σκεπτικο να δει αν η Λασκαρη ακομα τα καταφερνει και οντως μπορει.
Αν δεν ειχε την ομολογούμενη κακη αισθητικη επεμβαση στο προσωπο θα μπορουσες να ταυτιστεις ακομα πιο πολυ με την ηρωιδα και να πεις οτι οντως ειδες μια ερμηνεια καλη.
Η εξωπραγματικη εξωτερικη οψη που εχει αυτες τις μερες η Λασκαρη σε συνδυασμο με το σωμα της που παρα τα χρονια της ειναι ευκινητο,σε μπερδευει.

Βεβαια αν την δεις απο κοντα στο καμαρινι,η κατασταση του προσωπου της δεν ειναι τοσο κακη και σε κερδιζει με την απλοτητα της αλλα και με τον αερα μιας αλλης εποχης που αναδυει ολο της το ειναι.
Η παρασταση ομως ηταν μεθυστικη με τις αναλογες στην μουσικη και στα βιντεο να σε πηγαινο φερνουν σε εποχες που σε μας φαινονται μακρινες αλλα καποιοι της εζησαν και τωρα τις αναπολουν.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…