Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν είναι κακό...να λες και το άσχημο.!


Αφού λοιπόν έγραψα για τους δυο μονολόγους (''Η πόρνη από πάνω ' και ''Σουέλ''), και αν έπρεπε να τους κατατάξω κάπου μέσα σε ένα top15, θα είχαν τις θέσεις έξι και οχτώ αντίστοιχα, προχωράω στα παρακάτω.

Στην θέση 15, τοποθετώ την θεατρική παράσταση που ήταν στο θέατρο Ακάδημος.
Μετά το ξαφνικό θάνατο του Τσιβιλίκα,οι οικογένεια Κράλιοβιτς έδωσε την καλλιτεχνική ευθύνη του θεάτρου στον Δημήτρη Πιατά.
Αυτός επέλεξε το θεατρικό έργο ''La Nonna'', δική του μεγάλη επιτυχία πριν από δεκατέσσερα χρόνια,  για την θεατρική περίοδο 2012-13.



Το ''La Nonna'' εξελίσσεται  στην Αργεντινή  την εποχή που το ΔΝΤ είχε φέρει την χώρα στο καθεστώς της χρεοκοπίας. Φυσικά οι συνειρμοί είναι απροκάλυπτα εμφανής με την δική μας χώρα.
Τι είναι όμως το ''La Nonna''?
Μια οικογένεια προσπαθεί να τα φέρει πέρα μέσα στο κλίμα της γενικότερης κοινωνικής και οικονομικής ανακατάταξης. Η οικογένεια είναι εξαμελής και μέσα σε αυτή υπάρχει και η υπεργερη μητέρα-γιαγιά που δεν καταλαβαίνει τίποτα άλλο παρά την πείνα της.
Η οικογένεια είναι ένα παράδειγμα μιας τυπικής, ας το πούμε, οικογένειας.
Υπάρχει ο άντρας του σπιτιού που με ζόρια κρατάει μια δουλειά,η γυναίκα του που υπομένει τα πάντα ο αδερφός του που είναι καλλιτέχνης και δεν λέει να δουλέψει για να προσφέρει στην οικογένεια η κόρη που παραστρατεί όπως κάθε κορίτσι που έχει μεγάλα όνειρα και θεία που από την καταπίεση της γιαγιάς έχει χάσει κάθε ευκαιρία στην ζωή της.



Η οικονομικη κατασταση αλλα και η απραξια ολων φερνουν τους παντες να κανουν πραγματα που δεν θελουν.Ο πατερας της οικογενειας με ηθικο αυτουργο τον αδερφο του σκορανει ενα σχεδιο ωστε να παντρεψουν την υπεργερη μητερα τους,η οποια ειναι ενα βασανο και κοντευει να τους τρελανει.
Αλλα απο να την ξεφορτωθουν εγκαθίσταται μεσα στο σπιτι και ο γαμπρος που ηθελε και εξαπατηθηκε οτι θα επαιρνε την μικρη κορη και οχι την γιαγια.
Ολοι μαζι σιγα σιγα χανουν τη δουλεια τους,τα λογικα τους και αυτη που μενει απαραλλαχτη ειναι η γιαγια με την αστειρευτη πεινα της.



Το έργο βέβαια είναι μια μαύρη κωμωδία πάνω στις αξίες αλλά και στο τι μπορεί να κάνει ο καθένας για τον εαυτό του.
Μεσα απο τον εκπορνισμο της κορης για βιοποριστικους λογους μεσα στο ιδιο της το σπιτι αλλα και την σκεψη να σκοτωσουν την γιαγια για να ζησουν λιγο παραπανω ολοι οι υπολοιποι, βλεπει κανεις τα διλημματα σε μικρο ή μεγαλο βαθμο που συνανταει κανεις στην κοινωνια μας αυτη την στιγμη.
Ομως το ασχημο θεατρο (υπογειο και απαρχαιωμενο) σε συνδυασμο με την νυσταλεα σχεδον απογοητευτικη σκηνοθεσια της παραστασης, μονο το ενδιαφερον το θεατη δεν μπορουν να κεντρισουν.
Ο μόνος που σώζεται είναι ο Πιατάς με τον ρόλο της αχόρταγης γιαγιάς και ο Σκουρολιάκος. Μεγαλύτερη χαμένη η ηθοποιός(?) Χρύσα Βεντούρη που ο ρολος της κόρης δεν την κολάκευε ούτε ηλικιακά αλλά και υποκριτικά
Επίσης πολύ καλό είναι το σκηνικό του Γ.Γαβαλά.

Στην θέση 14, είναι μια από τις παραστάσεις που ήταν παραγωγή της Ελληνικής Θεαμάτων.
Στο Θέατρο ''Πειραιώς 131'', θεατρικό στέκι εμπορικών παραστάσεων κατά κόρον, ξανά ανέβηκε η παράσταση-με αλλαγμένο τίτλο βέβαια- ''Βαλ'τον Υπουργό στην πρίζα''.


Οπως και η "La Nonna'', ετσι και αυτη η παρασταση πριν απο δεκαεξι με τιτλο ''Βγαλε τον Υπουργο απο την πριζα'' ειχε κανει αισθηση στα θεατρικα δρωμενα.
Τοτε στην επικαιροτητα ηταν το Ωνασειο αλλα και η περιπετειωδης διαδοχη του Ανδρεα Παπανδρεου απο τον Κωστα Σημιτη.
Ετσι λοιπον οι συγγραφεις του εργου Ρεππας-Παπαθανασιου επιστρεφουν με ενα εργο που ειναι γεματο απο αυθαιρεσια,ανευθυνοτητα,επιπολαιοτητα και απληστια απο μεριας των ανθρωπων που εχουν στα χερια τους την εξουσια.



Στο φετινο ανεβασμα της παραστασης,ολοι προσπαθουν να κρατησουν τον υπουργο στη ζωη για το δικο τους συμφερον.Απο την γυναικα μεχρι και τον πολιτικο του αντιπαλο αλλα και μελλοντικο του γαμπρο.
Η σατιρα στα κοινωνικα,πολιτικα και οχι μονο γεγονοτα της εποχης ειναι δυνατη και πολλες φορες ευστοχη.
Φυσικα οπως σε καθε εργο του διδυμου οι παρεξηγησεις,καυγαδες και ανατροπες κανουν το εργο ενα μπερδεμα που περιμενει το τελος για να φερει την καθαρση.
Αρα γιατι το βαζω τοσο χαμηλα στην καταταξη με τις παραστασεις που ειδα φετος.??



Μπορει να εφταιγε η μερα που πηγα εγω ή γενικοτερα η μερα παντως το εργο ''εχανε'' απο παντου.
Ερμηνειες βετερανων ηθοποιων που εδιναν στο κοινο να καταλαβει οτι βαριουνται που παιζουν,ρυθμος στο ναδιρ και απροκαλυπτο γελιο μεταξυ των ηθοποιων που απο ενα σημειο και μετα καταντουσε εκνευριστικο αφου τους εκανε να χανουν τον ειρμο της σκεψης τους αλλα και ατακες ολοκληρες.
Ξερω και εχω γινει θιασωτης πολλες φορες σε παραστασεις που καποια στιγμη οι ηθοποιοι δεν μπορουν και θελουν να γελασουν,οι συγκεκριμενοι ομως εδειχναν να μην εχουν σταματημο.
Μια παρασταση που πηγα με τις μεγαλυτερες προσδοκιες σε θεμα κωμωδιας και βγηκα γεματος νευρα γιατι προσπαθουσα να ακουσα και να κατανοησω το αστειο μεσα απο τα γελια των ιδιων των ηθοποιων.
Φυσικα απο ολο αυτο σωθηκε η ηθοποιος Σοφια Μουτιδου που με την φανταστικη περσονα της αντεξε και εκανε την κωμωδια υποφερτη.
Αντιθετως η Χρυσουλα Διαβατη και πιο πολυ ο Αλεξανδρος Αντωνοπουλος ''εριχναν τον ρυθμο στα Ταρταρα, σε σημειο που επρεπε να ιδρωσει ο συναδελφος για να μπορεσει να κανει κατι καλο.
Η Βασω Λασκαρακη σχεδόν νιαουριζε σε ολο τον ρολο πραγμα λογικο αφου επαιζε την χαζη ομορφη αλλα αυτο την εκανε αδιαφορη στα ματια μας.



 Οι δυο παραστασεις υστερουσαν σε κατι αλλα ειχαν κατι αλλο καλυτερο.
Παντα θελω να βλεπω αυτο που κανει την διαφορα αλλα καποιες φορες πρεπει να λες και αυτο που σε κανει να λες ''Ωχ,Παναγια μου''...!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...