Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όθων και Ποθούλα....στη βροχή..!


Μπαίνουμε λοιπόν στην δεκάδα...
Αλλά δυο θεατρικά,στις θέσεις δέκα και εννιά.
Αυτό που είναι στο δέκα είναι μια σουρεαλιστική κωμωδία που σίγουρα όποιος την είδε μετά κάθισε και σκέφτηκε το όλο περιεχόμενο και η ένατη θέση αντιστοιχεί σε μια παράσταση που προβληματίζει, συγκινεί και σε κάνει κάπως πιο.... άνθρωπο.!

Δέκατη θέση για την παράσταση ''Όθων και Ποθούλα'' στο θέατρο ''Δημήτρης Χορν''.
Σε κείμενο του Α.Δήμου, σκηνοθετημένη από τον θεατράνθρωπο Σταμάτη Φασουλή αυτή η περίεργη κωμωδία προβληματίζει και σύγχρονος σατιρίζει όλα τα κακώς κείμενα που ζούμε. 



Ο Όθων (Σταμάτης Φασουλής) είναι ένας πρώην πλούσιος που με την κρίση  η μοίρα τον έφερε να μετακομίσει και να ζήσει σε ένα νεοκλασικό στο Κουκάκι.
Εκεί μαζί με την γυναίκα του Δωδώνη (Βέρα Κρούσκα) υποδέχονται το αγόρι της κόρης τους (Θανάσης Αλευράς και Σοφία Φαραζή).
Με όλα τα βάσανα στο κεφάλι του ο πρωταγωνιστής με κάποιο τρόπο (απόλυτα άρτιο σκηνικά) ζει σε ένα παράλληλο σύμπαν που οι μέρες του Βασιλιά Όθωνα ενώνονται με το '40.
Συνδετικός κρίκος σε αυτή την μετάβαση είναι η ηθοποιός Σοφία Φιλιππίδου που ερμηνεύει την Ποθούλα αλλά και εμφάνιση του Κωνσταντίνου Καρβέλη ως Περικλή Γεωργούλη και οχι μονο.
Φυσικά εκτός από τον Φασουλή όλη ερμηνεύουν έναν διπλό ρόλο για να κάνουν το ''όνειρο'' του πρωταγωνιστή πραγματικοτητα.



Η παράσταση είναι καλοστημένη  με έναν ρυθμό που μπορεί να φαίνεται ''κάπως'' αλλά δικαιολογείται από τις ερμηνείες των ηθοποιών.
Ο Σ.Φασουλής είναι ίσως το καλύτερο παράδειγμα πως ένας άνθρωπος μπορεί να κάνει κάποιον να γελάσει αλλά και να προβληματιστεί με μια του ατάκα  Τον είχα δει ακόμα μια φορά σαν Ζαζα στο ''Κλουβί με τις τρελές'' και δεν είχα καταλάβει, παρότι ξέρω την ιστορία του, πόσο επιθεωρησιακός είναι.!
Μοναδική και η Σοφία Φιλιππίδου, που πάρα τα γέλια που όλος ο θίασος ''βυθίστηκε'' κάποια στιγμή, ήξερε πότε να προβάλει μια ατάκα με την ανάλογη.. φωνή.
Ο αγαπημένος Θ.Αλευράς, που τον ακολουθώ και πραγματικά κάθε ρόλος είναι ξεχωριστός, εδώ υπάρχει με έναν ρόλο όχι τόσο αβανταδόρικο αλλά εξίσου κωμικό.



Δεν ήξερα τι παράσταση πήγαινα να δω και σίγουρα δεν μπορώ ακριβώς να την περιγράψω γιατί παρότι ηθοποιός έχω ακόμα να μάθω πολλά.
Αυτό που ξέρω είναι ότι ασκεί κριτική στην ιστορία αλλά και σε μας και ξέρει πότε να βάλει την συγκίνηση στο προσκήνιο.
Είμαι ευγνώμων που πρόλαβα και την είδα.
Επίσης το πρόγραμμα της παράστασης αλλά και το ίδιο το θέατρο είναι ότι καλύτερο είδα φέτος.

Στην ένατη θέση ένα γνωστό έργο από την κινηματογραφική του εκδοχή, το ''Rain Man'' ή αλλιώς ''Ο άνθρωπος της βροχής'' στο θέατρο Γκλόρια.



 Φυσικα ολοι θυμομαστε τον ρολο μεσα απο τις ερμηνειες του Tom Cruise αλλα πιο πολυ του Dustin Hoffman.
Τωρα στην μεταφορα του στο θεατρο στους αντιστοιχους ρολους ο Γιάννης Στάνκογλου αλλα και ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης.
Για οσους δεν ξερουν την υποθεση,ειναι η εξης:
Ο Τσάρλι (Στάνκογλου) ζει την ζωη του  και μπορει να το πεις και λαμογιο.
Εκει που προσπαθει να τα βγαλει περα μαθαινει οτι ο πατερας του πεθανε.Για αυτον ειναι περισσοτερο διαδικαστικο το θεμα μιας και με τον ''γερο'' του ειχαν να μιλησουν χρονια.
Κατα την διαρκεια της αναγνωσης της διαθηκης μαθαινει οτι υπαρχει και αλλος δικαιουχος.
Αυτη η αναποδια τον φερνει ενωπιο του μεγαλου του αδερφου, που ποτε δεν ηξερε οτι ειχε.
Ομως ο αδερφος του εχει αυτισμο, και οπως τον χαρακτηριζει ο γιατρος του ειναι ιδιοφυείς αυτιστικός.
Αν και αποφασιζει να τον ''απαγαγει'' απο την κλινικη για καθαρα εγωιστικους και οικονομικους λογους, η τριβη μαζι του αλλα και οι αληθειες τις οποιες θα μαθει δημιουργουν ενα δεσιμο που σβηνει οσα χρονια εχασαν αυτα τα δυο αδερφια.



Η σκηνοθεσια του Δ.Λιγναδη ειναι απλη και το σκηνικο σχεδον αφαιρετικο αλλα και ευχρηστο για τις αναγκες των αλλαγων που χρειαζεται καθε σκηνη.
Ο υπολοιπος θιασος περιστρεφεται γυρω απο το διδυμο Στανκογλου-Χατζηπαναγιωτη.
Ο μεν πρωτος ειναι αυτο που πρεπει να ειναι για τον ρολο αλλα δεν κανει καμια υπερβαση.
Ενω ο Χατζηπαναγιωτης δινει μια ερμηνεια που απλα για οποιον δει την παρασταση, θα του μεινει αξεχαστη.
Μπορει σε οσους δεν εχουν παει ακομα στην παρασταση να φαινεται ακατορθωτο καποιος να ''φτασει'' την ερμηνεια του Hoffman, αλλα ο Χατζηπαναγιωτης αποδεικνυει οτι υπαρχουν και στην Ελλαδα ηθοποιοι πανω απο το μεσο ορο.
Οι κινησεις,οι λεξεις αλλα πιο πολυ αυτα που δεν λεει, σε κανουν να πιστευεις οτι μπροστα σου εχεις εναν πραγματικα αυτιστικο χαρακτηρα.



Ιδιαιτερη παρασταση που μπορει να εχανε λιγο σε ρυθμο αλλα φαινοτανε οτι ολο το βαρος της παραστασης ηταν στις σκηνες του Χατζηπαναγιωτη.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...