Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Που πηγα χθες?


Αυτο το blog ξεκινησε με μια ''κριτικη'' για μια παρασταση και στην συνεχεια εγινε ενα τουρλουμπουκι διαφορων θεματων και αποψεων πανω σε πραγματα που γινονται γυρω μας.
Θα μου πεις,ποιον τον ενδιαφερει η γνωμη μου?...
Μαλλον οι 100.000 και πανω επισκεψεις χωρις καμια διαφημιση,δειχνουν οτι ολοι μπορουν να γινουν ειδημονες σημερα.

Δεν κανω τον σοφο απλα ειχα την αναγκη να γραφω αυτα που σκεφτομαι και η ιδεα του ημερολογιου ειναι πολυ ροζ για μενα.
Ετσι,φτασαμε στο σημερα.
Καποιες φορες δυσκολευομαι να γραψω αυτα που θελω γιατι η αντικειμενικότητα μου ειναι υπο αμφισβήτηση.
Θελεις γιατι μπορει να ξερω πιο πολλα απο το ιδιο το γεγονος ή γιατι το προσωπικο μου γουστο μπορει να επηρεασει στο τι θα προτεινω....ειναι δυσκολο,γενικα.
Το θεατρο ειναι προσωπική υποθεση του καθενος.
Τα κριτηρια για το ποτε μια παρασταση ειναι καλη πολλες φορες ξεφευγουν γιατι βαζουμε πρωτα την προσωπικη μας αισθητικη.
Ποσες φορες καποιος εχει προτεινει κατι σε μας που τελικα δεν μας ενδιεφερε καθολου?

Για αυτο το λογο το κειμενο θα ειναι σε δυο εκδοχες.Την αντικειμενική μου αποψη και την πιο..προσωπικη.
Αντε να ξεκινησουμε...

Version 1: Αντικειμενικοτητα πανω απο ολα...

Στο θεατρο Παραμυθιας,εκει στον Κεραμεικο, ανεβαίνουν οι παραστασεις η μια μετα την αλλη.Απο την Ε.Γερασιμιδου μεχρι παραστασεις για παιδια εχουν βρει την στεγη τους στην σκηνη αυτου του μικρου θεατρου.
Η νεοσύστατη θεατρικη ομαδα ''Σκηνή-Κορδόνι'' παρουσιαζει την παρασταση ''Που πηγα χθες?''.
Ενα κειμενο που βασικα εξιστορει την ζωη δυο γυναικων μεσα απο πολλα flashback στην κοινη ζωη τους αλλα και το πως ειναι τωρα.
Ολα τα προβληματα που μπορει να αντιμετωπισουν δυο φιλες μεσα απο το περασμα των δεκαετιών και την αλλαγη του κοσμου γυρω τους.
Μια κωμωδια που βαζει μεσα σε ενα μεγαλο τσουκαλι ολα τα συστατικα της επιθεωρησης και του δραματος και προσπαθει να διασκεδασει παραλληλα με το δακρυ που εχει ξεμεινει απο την πρηγουμενη σκηνη. 
Το κειμενο ειναι του νεου ηθοποιου Γ.Μπουκουβαλα και μπορεις να πεις οτι περναει την βαση.Εχει την ατακα,εχει την συγκινηση αλλα εχει και το υποτυπώδες στορυ για να μπορεσει ο θεατης να παρακολουθησει κατι χωρις να αναλογιστει ''τι βλεπω τωρα?''.Δεν ειναι τιποτα βαρυγδουπο απλα μια ιστορια.Δεν εχει εκπληξεις και σιγουρα δεν υπαρχει παρθενογένεση αλλα τα καταφερνει μια χαρα.
Η επιρροη της Ε.Πανοπουλου,η οποια υπογραφει και την σκηνοθεσια, ειναι κατι παραπανω απο φανερη.
Δικα της παιδια ειναι αλλωστε τοσο ο Μπουκουβαλας Γιωργος αλλα και οι ηθοποιοι της παραστασης Χρυσα Δημοπουλου,Χριστινα Μουσσά.Κατερινα Παπασιδερη και Μαρινα Σαμαρκου.
Ηθοποιοι που γαλουχήθηκαν μεσα απο την εμπειρια της κωμικου και που τωρα δοκιμαζονται στην δικη τους ευκαιρια..στο ονειρο.
Η Μ.Σαμαρκου εχει την δικη της ευκαιρια να σας γοητευσει με τον μονολογο της στο τελος της παραστασης και η Κ.Παπασιδερη μπορει να αποδείξει περιτρανα πως καποια εχει την ικανοτητα να ''σηκωσει'' μια παρασταση στις πλατες της εστω και αν ειναι ακομα στο ξεκινημα.
Η μουσικη επιμελεια με γνωριμα τραγουδια καπως καλα παντρεμενα μεταξυ τους.


Μια παρασταση που αν εισαι απενοχοποιημενος και οχι ''δυσκοίλιος'',μπορεις να βρεις κατι που θα σε κανει να περασεις...καλα.

Version 2.: Ειπαμε εχουμε και την αλλη πλευρα.

Ειναι δυσκολο να μην επισημανεις,αυτα που εσυ ο ιδιος εχει ζησει και μαθει τοσα χρονια σε μια σχολη.
Κειμενα φτιαγμενα ετσι ωστε να προκαλουν γελιο αλλα να εχουν και την πιο...δραματικη πλευρα ετοιμη να σου κλεψει το χαμογελο απο τα χειλη.
Στιγμες που σου θυμιζουν οτι εισαι ανθρωπος και οτι η ζωη περναει και χανεται...χανεται(Γ.Παριος).
Το κειμενο της παραστασης λοιπον ειναι τοσο οσο για να μπορεσεις να βρεις και εσυ αυτο που σου προκαλει το γελιο.Ο Γ.Μπουκουβαλας εκανε καλη δουλεια αν σκεφτεις οτι ειναι η πρωτη του προσπαθεια.
Αλλα αυτο που εχει γραψει εχει χαθει και εκμηδενιστει μπροστα στην σκηνοθεσια και την εμπνευση της δασκαλας Πανοπουλου.Η επαφη με το κοινο,οι ατακες,οι δυνατες φωνες και το ακομα πιο εξωστρεφες κλαμα ειναι...χαρτια που εχουν ολες οι δουλειες της κωμικου.
Μονόλογοι που δεν ξεφευγουν απο τις ανατριχιαστικες επιθεωρησιακές λεπτομερειες που χρειαζονται το γελιο του κοινου για να μην φανουν περιττές αλλιως δεν δενει το γλυκο.
Ταλεντο υπαρχει στους ηθοποιους της παραστασης και κανουν τα παντα για να περασεις καλα.
Ομως ειναι αυτο που εμενα με εκανε και ενιωθα οτι εβλεπα μια ''οικογενειακη'' παρασταση.Τι καθομουνα στο θεατρο αυτο ή στο θεατρο της σχολης μου,το ιδιο και αυτο.
Ενιωθα σαν να μην ειχε περασει ο χρονος και οτι παρακολουθουσα ακομα μια παρασταση-perfomance στην σχολη.Αλλα αυτο ειναι αυστηρα για αυτους που ξερουν γιατι μιλαω.


Το σημαντικο ειναι οτι ο καθενας επιλεγει αυτο που θελει να δει.
Σε μια Αθηνα που εχει πανω απο 400 παραστασεις,ποιος ειπε οτι αυτη η παρασταση δεν αξιζει την προσοχη σας?Ειναι καλη ή κακη,αυτο το κρινεται εσεις.
Μην ψαχνεις το σπουδαιο απλα κανε την δικη σου επιλογη σπουδαια.Μην ξεκινας να δεις κατι με αρνητισμο απλα επελεξε αυτο που νομιζεις οτι σε γεμιζει πιο πολυ.

Καλα θα ειναι την επομενη μερα να αναρωτιεσαι οχι ''Που πηγα χθες?'' 
αλλα ''Που πηγα χθες!!''...





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...