Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κινηματογραφο να χαμε...να λεγαμε!


Λιγα λογια για το τι πιστευω για την ελληνικη κινηματογραφικη παραγωγη:

Ειμαι ηθοποιος και οτι δεν βρισκω δουλεια,θελω να πιστευω οτι δεν με κανει πιο πικροχολο στο πως βλεπω τις δουλειες των αλλων ή την εικονα γενικοτερα.
Νομιζω οτι εχω την λογικη να καταλαβαινω ποτε το παρατραβαω και ποτε ακουγομαι παραλογος και με ενος ειδους αυτοελενγχο μπορω και σταματαω εκει που πρεπει.
Το κακο ομως με τον ελληνικο κινηματογραφο δεν λεει να διορθωθει και μια εξαιρεση σιγουρα δεν μπορει να φερει την ανοιξη.

Τα τελευταια χρονια και μπορει να το βαζω και σε βαθος εικοσαετιας οι ταινιες που υπηρξαν στον κινηματογραφο ηταν σεναρια που απλα δεν βρηκαν εδαφος για την τηλεοραση.
Δουλειες προχειρα φτιαγμενες για τον κινηματογραφο που μπορει στην τηλεοραση να ηταν καλυτερες.
Πως αλλιως να δικαιολογησεις την υπαρξει της νεας εκδοσης ''Ροδα,τσαντα και κοπανα'' που τοσο πολυ την προμοταρανε για μηνες αλλα πραγματα την επομενη μερα απο την προβολη,ολοι το βουλωσαν.
Μια κακη ταινια που απλα ειχε παρα πολλα πραγματα να δειξει (χωρις ουσια) και λιγο χρονο για να τα χωρεσει ολα.Το κακο ομως δεν σταματησε εκει.
Η καινουργια ''Λουφα'' που εβρισκε τους ηρωες που ειχαν κανει την μεγαλη επιτυχια με τις 'Σειρηνες στο Αιγιο'' τωρα ηθελαν να μας δειξουν πως ειναι....στο σημερα.
Προτοτυπο για τα ελληνικα δεδομενα να κανεις ενας ακριβες sequel μιας μεγαλης επιτυχια αλλα μια καταστροφικη πραγματοποιηση που σε εκανα να αναλογιστεις για πιο λογο το ειδες.
Το καπως προσφατο ''Μια φορα και ενα μωρο'' μια road movie ταινια με πρωταγωνιστη τον Φιλιππιδη και Μπουλα,ηταν μια ανοητη φαρσα που δεν σωζόταν απο πουθενα.
Αντιθετως η ταινια  του Φιλιππιδη ''Ηλιας του 16ου'' ηταν μια πολυ καλη προσπαθεια αναβιωσης της παλαιοτερης επιτυχιας του Χατζηχρηστου.


Φαινεται λες και ο κινηματογραφος δεν ειχε ταυτοτηα ή πολυ περισσοτερο επαγγελματιες αξιους να κανουν σοβαρες δουλειες.
Η εννοια σοβαρη,δεν εννοω να ειναι κουλτουρα ουτε να απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο.Πιστευα οτι οποιος κανει μια δουλεια αποσκοπει στο να αγαπηθει απο το κοινο αρα ειναι εμπορικη ειτε αυτη ειναι δραμα ειτε κωμωδια σαν την ""ΝΗ-SOS''.
Μας εχουν εγκλωβισει σε μια σοβαροφανεια ανευ προηγουμενου και πρεπει ο ελληνικος κινηματογραφος να ειναι προορισμενος για σινεφιλ και καταρτισμενους ανθρωπους στην ορολογια των πιο δυσνοητων εννοιων του παγκοσμιου κινηματογραφου.
Ο ''Κυνοδοντας'' που τοσο αγαπηθηκε απο τους κριτικους και το μεγαλυτερο μερος του κοινου ποτε δεν καταλαβα παρα το ειδε για να μην χαρακτηριστει ''χαζος'',δεν ηταν τιποτα αλλο απο μια ανεξαρτητη αμερικανικη φαντασιωση ενος οποιοδηποτε θριλερ που βγαινουν σωρηδόν στον τοσο ''χτυπημενο'' απο προσβολες κινηματογραφο της Αμερικης.
Για πιο λογο να ειναι τοσο δυσνοητο κατι?...Μονο ετσι μπορει να ειναι καλλιτεχνικο συναμα εμπορικο (λεμε τωρα) σινεμα.?

Ο κοσμος μπορει να εστρεψε την πλατη του στον κινηματογραφο την δεκαετια του '80 αλλα εχει αποδειξει οτι σε κατι καλο και που δεν τον κοροιδευει...απλα τρεχει να το δει.
Η ταινια ''Αν..'' του Παπακαλιατη που βγηκες εχτες στις αιθουσες ενα το καλυτερο ανοιγμα στον κινηματογραφο γενικα για την Ελλαδα και τις ελληνικες ταινιες.
Για πιο λογο να νιωθει κανεις πιο ''χαζος'' επειδη παει και βλεπει τον κινηματογραφο του Παπακαλιατη και δεν στεκεται στην ουτα για μια ταινια του Κουνδουρου ή του Αγγελοπουλου?


Μια ταινια πρεπει να ειναι τιμια με τον εαυτο της.
Προ πάντων δεν πρεπει να ειναι προχειρη πια.Ολοι μας εχουμε προσβαση και επιτελους ενα αντικειμενικο κριτηριο το τι σημαινει μια καλη ταινια και πως πρεπει να ειναι.
Πως πρεπει να ειναι το σεναριο αλλα και οι ηθοποιοι για να πεις οτι αξιζουν τα λεφτα σου.
Δεν γινεται να εχεις μονο ενα ωραιο μοντελο οπως η Ζυγουλη στην ταινια ''Επικινδυνες Μαγειρικες'' για να πεις οτι εχεις μια καλη ταινια.
Ο ελληνικος κινηματογραφος χρειαζεται την δικη του απενοχοποίηση.Το κοινο πλεον βλεπει που θα διαθεσει τα λεφτα του.Δεν θελει υπερπαραγωγες αλλα ειλικρινεια,σεβασμο και μερακι.

Ετσι η ταινια του Χ.Παπακαλιατη ''Αν..'' ειναι η επανεκκινηση μιας ξεχασμενης διασκεδασης για τους Ελληνες.
Η υπενθυμιση οτι προσεκτικες,καλες και προ παντων απλες δουλειες γινονται και θα μπορεσουν να γινουν το μετρο συγκρισης για τις ακομα καλυτερες.
Οποιος πει αρνητικο σχολιο χωρις να εχει δει την ταινια ή απλα σταθει στο οτι κατι ξενο του θυμιζει η ταινια...να του επισημανω κατι...

Εισαι απροκαλυπτα ενοχικος και καταλαβαινεις οτι αυτο που δεν μπορεις να κανεις πρεπει να το ''κραζεις''.
Επισης ειναι η πρωτη φορα που βλεπω τους παντες να παιζουν ακομα και οταν η καμερα δεν τους κεντραρει.Φωτογραφια,μουσικη και ηχος ειναι στα πιο υψηλα στανταρ απο πολλες ταινιες που διατυμπανιζουν οτι εχουν δωσει το καλυτερο τους εαυτο διαφοροι σκηνοθετες και το επιτελειο τους.
Οι ερμηνεις ειναι ξεχωριστες και σιγουρα δεν συγκρινονται με ταινιες οπως ''Η κληρονομος''.
Ειναι εθιστικο να κατακρινεις τα παντα γιατι ετσι εχεις μαθει,θελει ομως κουραγιο να δεις οτι κατι αλλαζει.

Μεχρι τωρα αρνιομουν να δωσω τα λεφτα μου στον ελληνικο κινηματογραφο εκτος απο κατι ελαχιστες εξαιρεσεις.Σιγουρα απο τωρα και στο εξης θα δινω με ευκολια το αντιτιμο ενος εισιτηριο για δουλειες οπως του Παπακαλιατη.
Μακαρι.....  




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...