Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πηρε την ζωη στα χερια της



Πρωτη φορα στην παρασταση του Λακη Λαζοπουλου ''Βιοπαλαιστης στη στεγη''..
Δευτερη φορα σε σκηνοθεσια της κ.Ρουγγερη ''Δωδεκα αθλοι του Ηρακλη''...
Δυο φορες πηγα και δεν ειχα καταλαβαει οτι κατω απο την μεγαλη αιθουσα που γινονταν αυτες οι μεγαλες παραστασεις,υπηρχε αλλη μια μικροτερη.
Κυριολεκτικα κατω απο τις θεσεις της κεντρικης σκηνης του ''Ελληνικου Κοσμου'',ειναι η δευτερη σκηνη του.


Εκει στην β'σκηνη,ειδα την παρασταση που επαιζαν οι ηθοποιοι Ηρω Μανε,Νικος Αρβανιτης,Μαρια Σολωμου,Δημητρης Αλεξανδρης.
Σε ενα εργο του θεατρικου συγγραφεα Βασιλη Κατσικονουρη,δημιουργου της επιτυχιας σε σκηνη και πανι ''Το γαλα''.
Το εργο ''Πηρε την ζωη στα χερια της'',οπως λεει ο δημιουργος ειναι το κλεισιμο μιας τριλογιας που ανοιξε με το ''Γαλα'',συνεχιστηκε με τους ''Αγνοουμενους'' και ολο αυτο ειχε την ονομασια ''Η τριλογια των αγνοουμενων''...
Μεσα απο αυτα τα εργα,με κεντρικους ηρωες  στο ''Γαλα'' τον Λευτερη,την Δεσποινα στους ''Αγνοουμενους'' και με την Φωτεινη σε αυτο,δινει το βημα και την φωνη σε ανθρωπους που οπως λεει ''εφαγαν πολυ Θεο και τωρα οι συναθρωποι τους τους κοιταζουν περιεργα''.
Ειναι αυτοι,που κινουνται γυρω μας που δυσκολα δεχομαστε γιατι ειναι διαφορετικοι.Μας φαινεται οτι ζουν σε αλλο κοσμο και αρνουμαστε να δουμε την δικη τους αληθεια.Φοβομαστε εμεις αυτους αλλα και εκεινοι νιωθουν ανασφαλεια απεναντι μας.




Σε αυτο το εργο την φωνη και το χρονο που της αναλογει,παιρνει η Φωτεινη.Μεσα απο την ερμηνεια της Ηρω Μανε βλεπουμε μια γυναικα που δεν ξερει να διαχειριζεται τιποτα εκτος απο την φαντασια και τις αναμνησεις της.Προτιμαει να ζει με την αναμνηση που μπορει και την ελενχει και τις δινει οποια ερμηνεια θελει παρα να προσπαθει για κατι αλλο στο παρον.


Γυρω της και μεσα απο την διαφανεια του χαρακτηρα της διαγραφονται αλλοι τρεις.Τρεις προσωπικοτητες που την περιτριγυρίζουν,ενας ψυχοθεραπευτης(Νικος Αρβανιτης) ως εκπροσωπος της επιστημης,ενας θεατρικος συγγραφεας (Δημητρης Αλεξανδρης) ως εκπροσωπος της Τεχνης και μια διαφημιστρια (Μαρια Σολωμου) ως εκπρόσωπος της Επικοινωνιας.
Οι κωμικοτραγικες συγκρουσεις τους,τα υπαρξιακα τους τρυκ,το παιχνιδι του φαινεσθαι και του ειναι ολα φαινονται μεσα απο το πως αντιμετωπιζουν ο καθενας για τον δικο του λογο την Φωτεινη(Ηρω Μανε).
Ολοι της θα μπορεσουν στο τελος να δημιουργησουν το δικο τους ψεμα,την ψευτικη αληθεια τους.Μονο που απεναντι τους θα μεινει το μονο αληθινο ''ψεμμα'',αυτο της Φωτεινης που ειναι παντα διαφανες αλλα και ανυπερασπιστο.




Η Ηρω Μανε δινει τελεια της εικονα μιας γυναικας που κρυβει το παθος της για ζωη μεσα στο φοβο της στο να ζησει.Προτιμαει να ακουει τον αλλον και να φανταζεται το τι θα μπορουσε να συμβει στο μυαλο της παρα να το ζει ή να ζησει την απορριψει αυτης της φαντασιωσης.Βαζει ολη της την επιθυμια της για ζωη σε ενα φανταστικο καραβι.Στο τελος αυτο το καραβι το καλει,να ''φυγει'' να ''ταξιδεψει''....
Συγκλονιστικες στιγμες ειναι αυτες που μεσα σε ενα γυαλινο ''κλουβι'' αρτια σκηνοθετημενο απο τονΓιωργο Παλουμπη,μας δινεται η ευκαιρια να ζουμε την φαντασια της Φωτεινης.Να δουμε την ηρωιδα πισω απο ενα ''τζαμι'' που εχει επιλεξει να ζει και να βλεπει τον κοσμο υπεροχο.Χωρις υποκρισιες και προσωπικα συμφεροντα.




Στο αντιποδα αλλα εξισου συγκινητικοί μεσα απο τους ρολους και οι αλλοι τρεις ηθοποιοι.
Ο Νικος Αρβανιτης που παιζει τον ψυχοθεραπευτη που ενω καταλαβαινει το δεσιμο που δημιουργει η ασθενης του με αυτον προτιμαει να το δει κατω απο το φασμα της επιστημης και να δημιουργησει την ''αληθεια'' οτι δεν θα παθει κανεις κανενα κακο και ολα πρεπει να γινονται για το συμφερον της Επιστημης.
Ο Δημητρης Αλεξανδρης που ερμηνευοντας τον θεατρικο συγγραφεα που εχει ''ερωτα'' με την δημιουργια και την κοινωνικη καταξιωση και το ''εγω'',οταν πεφτει σε συγγραφικο κενο δεν δισταζει να χρησιμοποιησει την ζωη της Φωτεινης ως αξονα για την επομενη του δουλεια.Δημιουργει την δικη του αληθεια,οτι εκθετοντας στο κοσμο την ιδιαιτερη ζωη της Φωτεινης,κερδισμενη βγαινει η Τεχνη και τιποτα κακο δεν θα συμβει στην Φωτεινη.
Τελος,η Μαρια Σολωμου συγγενης της ηρωιδας Φωτεινης και διαφημιστρια που εκγλωβιζεται στο να ζει στην ''αληθεια΄΄ οτι το επαγγελμα της δεν προκαλει κανενα κακο σε κανεναν.Ετσι,προσπαθει να βρει την ηρεμια στη ψυχη της και χανεται μεσα σε πρεπει αλλων και επιθυμιες που φαινονται οτι ειναι δικες της αλλα μπορει και οχι.



Εξαιρετικες ερμηνειες,ικανοι ηθοποιοι αλλα και ενα εργο που μιλαει παλι για αυτα που καποιος συνανταει γυρω του.
Το εργο μας αφηνει με μια απορια...
Ενας δικος μου ανθρωπος χανει,κατα την γνωμη μου,τα λογικα του.Απο τοτε ομως ζει απολυτα ευτυχισμενος.Εγω ανακαλυπτω το χαπι που τον θεραπευει.Του το δινω...??


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…