Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο θειος μου ο ΚΚΕΠΑΣΟΚΤΖΗΣ..



Ηθελα να γραψω καποια κειμενα,ακρως πολιτικα,και να που βρηκα χρονο τωρα το βραδυ λιγο πριν ξημερωσει και ανοιξουν οι καλπες.


Πριν απο τρεις εβδομαδες,ειχα μια ''γιορτινη'' συζητηση που εγινε διαλογος που ακολουθησε διαξιφισμος και κατεληξε σε ασυνεννοησια..!
Με αφορμη τις εκλογες που πραγματοποιουνται αυριο,πολλα ακουστηκαν πανω απο το γιορτινο τραπεζι αλλα επικεντρωθηκαε στο δυνατο πιστευω ενος θειου που ηθελε και μαλλον θελει ακομα να ωηφισει ΚΚΕ.
Ειναι δικαιωμα τους καθενος να ψηφισει οτι θελει και για αυτο αλλωστε αποκαλουμαι και αυτο που εχουμε δημοκρατια.Ομως θελω να πιστευω οτι μεσα απο το διαλογο πρεπει ο αλλος να σου δωσει επιχειρηματα γιατι ψηφιζει κατι ή αν απλα ειναι αβουλο ον που εχει μαθει να ψηφιζει χωρις να εχει κριση.
Γιατι αν ειναι ετσι,αν δηλαδη ψηφιζει απο συνηθεια ή κολλημενος σε παλιες αξιες,τωρα δεν συμφερει κανεναν μας.Δεν γινεται να παραμεριζεις την συλλογικη σκεψη και το γενικοτερο-λεμε τωρα- καλο για κατι που απλα αποτελει ''συνηθεια''..


Ετσι αυτος ο θειος μου ελεγε οτι μονο το ΚΚΕ,αξιζει.!
Τον ρωτησα λοιπον,γιατι το πιστευει αυτο.Η απαντηση του ηταν,γιατι ετσι ειναι!..
Συνεχιζω και του λεω:
''Τι εννοεις οτι ετσι ειναι?..Τι εχει πει το ΚΚΕ οτι θα κανει και ποια ειναι η λυση του??''
''Η λυση του'' μου λεει ''ειναι να ξεσηκωθει ο λαος και να παρει την μοιρα στα χερια του''..
''Ωραια'' του απανταω ''Η επομενη μερα που θα βρει,λεμε τωρα,το ΚΚΕ σε κυβερνητικο ποστο τι θα γινει''..
""Ελα τωρα,δεν θα γινει ποτε αυτο''...μου απανταει.
''Λεμε αν..''...συνεχισα..
''Δεν ξερεις''..μου λεει.


Εκει ειναι που συνειδητοποιησα οτι μιλαω με την καθαρη αντιληψη του ΚΚΕ ή οσων και καλα ειναι κοντα στο να ψηφισουν ΚΚΕ...
Ζητανε εκλογες,λενε για ξεσηκωμο,θελουν το λαο να τους ψηφισει για να παρουν τα ηνια αλλα δεν το πιστευουν και ετσι εθελοτυφλουν στο να πουν τι θα κανουν μετα.
Το μεγαλο ''εαν'' που ειναι τοσα χρονια πανω απο το κομμα τους,ειναι τροχοπεδι σε μια σκεψη για το αυριο.
Σε μια ερωτηση που εκανε ενας δημοσιογραφος στην Παπαρηγα για το τι θα κανει αν γινει πρωθυπουργος...αυτη απλα γελασε και αρνειτο να απαντησει γιατι οπως λεει ''Δεν πετανε τα μυαλα μας πανω απο τα συννεφα''..
Τι εννοειται κυρια Παπαρηγα?
Στις εκλογες δεν κατεβαινεται για να ειστε εν δυναμει κυβερνηση?..Πως μπορεις να απαιτεις την ψηφο αλλα και να λες οτι δεν υπαρχει περιπτωση να εισαι κυβερνηση?..


Μετα οταν η συζητηση με το θειο μου πηγε σε ολα αυτα τα οχι που λεει το ΚΚΕ,ο θειος μου απαντησε οτι καλα κανει.
''Δηλαδη σε τιποτα δεν μπορει να ειναι διαλλακτικο αυτο το κομμα'' του λεω.
''Οχι,γιατι εκφραζει το λαο και ο λαος θελει μια ανατροπη''..μου απανταει.
''Αρα θελετε να ειστε απομονωμένοι,αν ειναι ετσι πως θα ξερετε τι γινετε γυρω σας''...ρωταω..
''Το ΚΚε ξερει τι κανει''....μου ειπε..


Οποια ερωτηση και να εκανα,με καθαρα ερωτηματα που θα μπορουσαν να εχουν κανονικες λογικες απαντησεις ή θα επρεπε να παμε στο παρελθον να βγαουμε μια ακρη ή απλα θα ελεγε οχι και δεν χρειαζεται..
Αρα ο διαλογος δεν ειχε καμια ουσια...γιατι στα δυσκολα το σηκωμα του χεριου του και η κλασσικη ποια ατακα ''Δεν ξερεις εσυ'' ηταν η αμυνα για την αμαθεια και την ''τυφλωση'' που εχουν υποστει τα μυαλα μιας γενιας μεσα απο τα κομματα..
''Αν δεν ξερω εγω,τι μου γινεται τωρα και αν δεν πρεπει να μιλησω εγω τωρα που το μελλον το παιζουν στα ζαρια οι δικες σας επιλογες δεκαετιων ποιος θα μιλησει?'' ρωτησα..
Η αντιδραση...?..Απαξιωση,στροφη του κεφαλιου αλλου και η συνεχως επαναλβανομενη ατακα ''Δεν ξερεις εσυ''..
Πηγε να πει οτι και καλα εψαξαν και δεν βρηκαν καμια βιλα ή κατοικια που να δηλωνει οτι εχει λεφτα η Παπαρηγα στην Κεφαλλονια αλλα οταν γυρισα και του ειπα να μην τρεχει στο νησι αλλα να παει να δει το σπιτι της οπως το ειδα εγω στην Αθηνα..η απαντηση του ηταν..''Δεν το εχεις δει''.
''Τι εννοεις λεω?Δεν το εχω δει''...
''Ναι,ναι δεν ξερεις τι λες''...


Καπου εκει,οπου η αρνηση σε κατι που εχω δει ηταν μπροστα στα μουτρα μου και αμφισβητουσε ακομα και κατι χειροπιαστο...καταλαβα οτι δεν εχει νοημα.
Επειτα εμαθα οτι ο θειος ειναι απο αυτους που αλλα λεει και αλλα παει και κανει.
Λεει ΚΚΕ για να δειχνει οτι ειναι εκτος συνηθισμενων και προσπαθει να συρρικωνσει το δικομματισμο αλλα παντα ΠΑΣΟΚ...ηταν η επιλογη του..
Αρα δεν ξερω τι ειναι χειροτερο...το να ψηφιζεις ΚΚΕ χωρις να ξερεις για πιο λογο ή να επιμενεις οτι την λυση μετα απο ολα αυτα θα στην φερει το ΠΑΣΟΚ?...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…