Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυλη των Θαυματων...σημερα!

Τελευταια παρασταση που ειχα δει στο Εθνικο ηταν το ''Τριτο Στεφανι''.
Μια απο τις καλυτερες εκεινης της χρονιας και μια απο τις καλυτερες γενικοτερα που εχω δει.


Με αφορμη την βοηθεια που παρεχω στην σκηνοθεσια στο λυκειο μου,να ανεβασει την παρασταση ''Αυλη των θαυματων'' παρακολουθουσα μαζι με τα παιδια την αντιστοιχη παρασταση στο κεντρικο θεατρο του Τσιλλερ,στο Εθνικο θεατρο δλδ..!




Ολα καλα και ολα ωραια...
Τα παιδια ειχαν ενθουσιαστει απο το κτιριο και απο την αναμονη της ιδιας της παραστασης.
Η πλατεια του θεατρου εμβληματικη και ακρως αντιπροσωπευτικη του τι ειναι το Εθνικο!..
Το σκηνικο αν και ενθουσιασε για ακομα μια φορα τα παιδια,εμενα μου εδωσε να καταλαβω οτι προκειται για την μεταφορα του εργου στο σημερα.
Ενα σκηνικο που θυμιζει αλανα και οχι την καθαρη τυπικη αυλη...Μια ματια περισσοτερο σε μια επαρχια της αμερικης,με το τροχοσπιτο και καποια χαμοσπιτα διπλα σε πυλωνες ρευματος και υδραγωγεια..!




Δεν μπορω να μιλησω ειδικα για καθε σκηνη,για αυτο θα μιλησω γενικα.!
Γενικα το εργο για μενα εκανε καποιες ανωμαλες παρεμβασεις στο σημερα που δεν χρειαζονταν.Δεν χρειαζοτανε αυτη η υπερκινητικοτητα,ο θυμος σε καποια σημεια που και καλα εδειχνε τον θυμο των Ελληνων σημερα,τα ΜΑΤ και η βια που επιφερουν σε σχεση με τον αστυνομικο της γειτονιας στο κανονικο ανεβασμα του εργου.
Το ιδιο το εργο ''κρατουσε'' πισω την αισθηση που ο σκηνοθετης Κακλεας ηθελε να δειξει και να περασει στο κοινο.Το κειμενο απο μονο του δειχνει οτι ειναι διαχρονικο σε σημειο που δεν πιστευεις.
Σε ενα σημειο του ολου εργου ενας ρολος λεει ''Για πιο λογο να φυγουμε απο δω?..Εγω εδω θελω να ζησω,δουλεψω,παντρευτω,κανω παιδια,πεθαινω.Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να φυγω''.
Τι πιο σημερινο?
Γιατι πρεπει να το διανθίσεις με πιο σημερινα λογια και πραξεις?




Οσο για τους χαρακτηρες...και εκει για μενα υπηρχαν παρεκτροπες.
Ενω υπαρχει ενας χαρακτηρας ενζενι που δεν ξερει απο αντρες και τους εμπιστευεται και την πληγωνουν,που ζει σε ροζ συννεφακι και πιστευει οτι ολοι ειναι εκει για να την βοηθησουν και οχι για να την πληγωσουν...ο σκηνοθετης σε αυτη την παρασταση την εβγαζε πιο σεξουαλικη,πιο ''ψαγμενη''...πολυ του σημερα.!
Ο ρολος της Αννετω,ενω ειναι η τυπικη ''κωλοτουμπα'' καρακαξα της γειτονιας που ολα τα γνωριζει και σε ολα μπελεκεται...εδω την εβγαλε και πιο ερωτικη...!




Γενικα υποκριτικα δεν ηταν κακη παρασταση...με τον Κουρη και τον Ψαρρα να κλεβουν τα φωτα ο καθενας τους για διαφορετικους λογους...
Με εναν εκπληκτικο μονολογο απο την Μινα Αδαμακη(και που αυτη ηταν που σαρωσε την παρασταση)...
Δεν θα υπηρχε παραρασταση χωρις τον Θοδωρη Κατσαφάδο...!




Μια παρασταση που σιγουρα ηταν μετρια για μενα,γιατι δεν ημουν λατρης της σκηνοθεσιας!..









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...