Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ναι Μαρια μου ναι...





Ναι Μαρια μου,ναι...
Εχεις νευρα?..Και γω παιδι μου...πολλα!Προλαβαινεις να μιλησεις?Οχι...Θες να αντιδρασεις?Σε τι?..
Καταλαβαινεις με το τι πρεπει να μιλησεις,να διαφωνησεις..?
Ολα ειναι γρηγορα αλλα και αργα...Γρηγορα παιρνουν τις αποφασεις οταν τους τραβανε το αυτι...αργα τις εφαρμοζουν με αποτελεσμα...φτου και απο την αρχη..
Σε τι να φωναξω,σε τι να εκνευριστω?


Ναι Μαρια μου,ναι...
Ειπαν ''Συμφωνησαμε σε ολα εκτος απο ενα θεμα''....
Τοσο απλα,τοσο ''αθωα''.Λες και δεν κρεμονται απο αυτες τις αποφασεις ολοι οι Ελληνες.
Σαν και να μην ακουει κανεις.Λειτουργουν λες και ξερουν οτι και παλι απο πισω τους θα τρεχουμε.
Τι και αν μειωσαν τον κατωτατο μισθο...τι και αν συμφωνησαν σε απολυσεις βιαιες σε θεματα που ηδη επρεπε ν ειχαν γινει χρονια...αυτοι ''συμφωνησαν σε ολα εκτος απο ενα θεμα''..
Οχι οτι αυτο θα το αφησουν στην μοιρα του..οχι.
Αφησαν τον πρωθυπουργο φερεφωνο στο ποδι τους να κανει αυτος την πραγματικη διαπραγματευση.
Και ποια ειναι αυτη?...Οτι θα ανακοινωθει οτι συμφωνησαν και στις συνταξεις μετα απο δεωδεκα ωρες και οχι την προηγουμενη μερα...Ετσι για να φανει οτι...χτυπησαν το χερι στο γραφειο απο βελανιδια.


Ναι Μαρια μου,ναι..
Το ακουσα και αυτο...
Εδω καιγομαστε και ο Καρατζαφερης επιμενει να αποχωρει,ο Σαμαρας να οραματιζεται την καρεκλα(τη καρεκλα θα ναι αυτη χωρις ποστο δεν ξερω)..και τον Παπανδρεου πραγματικα να δινει ρεσιταλ συνομωσιας ακομα και τωρα...γιατι ποιος αλλος απο την κακη την μπεμπε-ΝΔ που πηγε ακομα μια φορα να τα τιναξει ολα στον αερα.
Μαχαιριες οχι πιο πισωπλατες και θεατρινισμοι σε ενα υπο καταρρευση συστημα που σαν ενα ακομα σκυλι που ξερει οτι πεθαινει..καυγιζει..μπας και του δωσει κανενας σημασια..
Μονο που στην πραγματικοτητα τα σκυλια,βρισκουν την τρυπα τους και πεθαινουν ησυχα εκει που ξερουν οτι καποια στιγμη καποιος θα ενδιαφερθει...Αυτοι,σε πιο εργο ειδαν οτι πρεπει να φωναζεις λιγο πριν την κατηφορα?


Ναι Μαρια μου,ναι..
Ανεργος και γω,σε ενα συστημα που ποτε μα ποτε οχι θα ενδιαφερθει για μενα..αλλα να δει την ιδια του την καταντια.
Να δει ποσο ψεμμα εχει στην πλατη του και πως κανεις δεν το αντεχει αλλο..
Σε ενα κοσμο που ο Γαβαλας με την LAK στα μαλλια γινεται σουσουρο ενος ''δικαιου'' συστηματος,ενω ο Κωστοπουλος και η ΙΜΑΚΟ περναει στα ψιλα η δικια του η κριση...
Που ανακαλυπτουμε οτι κανανε επιτροπες για να το ποιος θα εφερνε το πρωινο στο αστυνομικο τμημα αλλα δεν ακουγεται κανεις να μειωνει στα 300 ευρω οποιαδηποτε αποδοχη οποιουδηποτε πολιτικου..


Ναι Μαρια μου,ναι
Ολοι ασχολουνται με το cup-cakes της Νομικου αλλα κανεις με το δραμα του Νομικου
Το μπακαλη στην κατω γωνια που αλλα του ταξανε και πιστευε αυτος πριν δεκα χρονια και να που τωρα βαζει σε προσφαρα φασολι το φασολι..
Σε αυτον που προσπερνα την Ερμου λες και τρεχει μαραθωνιο,μην το δεις κανεις απο τους παλιους καταστηματαρχες που ηταν πελατες και τωρα μετρανε αραχνες αντι..για πελατες..


Ναι Μαρια μου,ναι
Ο Χατζηνικολαου εδινε 3.000 ευρω με την εφημεριδα του και ολοι ετρεξαν να βρουν το μαγικο χαρτακι σαν αλλο εισιτηριο για το Σοκολατενιο Εργοστασιο του Willy Wonka..
Σε μια τηλεοραση που ολη μερα φωναζει ''ξερουμε περναμε ολοι δυσκολα αλλα ειμαστε εδω για να σας φτιαξουμε το κεφι''....
Οχι φιλε μου δεν θελω το κεφι μου...Θελω 24ωρες/24ωρο να ακουω ποσο χαλια ειναι οι πολιτικοι και ποσο μανταρα τα καναμε και τα εκαναν...Να βλεπω οτι ολοι τους κραζουν και να ακουστω και γω ο ανθρωπος που νιωθω οτι πνιγομαι..πνιγομαι..πνιγομαι


Ναι Μαρια μου,ναι
Πνιγομαι οταν μου λενε ολοι οτι τα πραγματα ειναι χαλια αλλα δεν βρισκω πουθενα αυτο το κατι για αλλαγη.
Πνιγομαι οταν ψαχνω για δουλεια και δεν βρισκω ή βρισκω αλλα θελουν προυπηρεσια..Που να την βρω χριστιανε μου την προυπηρεσια??
Πνιγομαι Μαρια μου ναι...γιατι καποιοι ζουν ακομα στο πως θα κοψουν το μαλλι και τι θα παρει  ο κωλος τους και δεν βλεπουν την ψωρο-Κωσταινα με την ριζα μεχρι τα αφτια που ταιζει τον αστεγο στην γωνια του διπλανου τετραγωνου..
Πνιγομαι Μαρια μου,πνιγομαι γιατι ολα αυτα ερχονται επανω σαν τον κατακλυσμο και νιωθω οτι ακουω εκεινους τους ηχους της Αποκαλυψης..
Ναι Μαρια μου,ναι...να ρθει η Αποκαλυψη μπας και παρει κανεναν απο δω και ησυχασω απο το ντριν ντριν της τραπεζας που εκλιπαρει αυτη να δωσω κατι..για το χρεος των κομμα'των..


Ναι Μαρια μου,ναι
Σε σενα μιλαω την Μπακοδημου...και οποιαδηποτε Μπακο-Δημου ειναι εκει εξω και κανει αυτο το ''φριιιιν'' απο τους ατμους που βγαζουν τα νευρα της...


Γιατι ναι Μαρια μου,ναι...εχω νευρα!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Followers....ηδονοβλεψίας!

Η ιδέα του Marco Onofri είναι απλή.
Με την συλλογή φωτογραφιών και το τίτλο ''Followers''/''Οπαδοί'', επικεντρωνεται στην ιντερνετικη λαγνεία μέσα από 14 φωτογραφίες όπου άνθρωποι ποσταρουν τις ζωές τους online 
( προσωπικές τους στιγμές ) χωρίς να γνωρίζουν ποιος τους παρακολουθεί.

Στις φωτογραφίες κλήθηκαν οι πραγματικοί followers των μοντέλων και τα ίδια τα μοντέλα κλήθηκαν να πάρουν την στάση της τελευταίας ανάρτησης του στο facebook.
Το αποτέλεσμα είναι ανατριχιαστικο και προκαλεί να σκεφτεί κανείς πως οι ζωές μας έχουν καταλήξει να είναι σε ένα γυάλινο δωμάτιο που ο καθένας μπορεί να δει ότι θέλει.
Δείτε τις φωτογραφίες και απλά...σκεφτείτε: