Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ζωης μας..η παρουσια της!!


Η πρωτη μου φορα...ηταν σε επιθεωρηση.
Παρατηρησα το αψεγαδιαστο ποδι...αλλα και ενα καταμαυρο,μακρυ μαλλι...
Η δευτερη φορα ηταν θεατης στην ιδια παρασταση που ημουν και εγω..Ντυμενη ζεστα το μονο που εβλεπες απο αυτην ηταν το προσωπο της,που εδειχνε καθαρα την ηλικια της..


Επειτα την ειδα σε κανα δυο ακομα εκδηλωσεις ποτε αυτη πανω στο παλκο,ποτε θεατης...
Ποτε δεν ειχα παρευρεθει σε καποια δικη της δουλεια...
Λογω οικονομικων αλλα και εγκεφαλικων(ετσι λεγεται η μαλακυνση στη γλωσσα μου) εχασα την περσινη της επιτυχια στο ''ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ''...Εκει που ολοι μου ελεγαν οτι ειναι μαγευτικη και αποπνεει μια αλλη..εποχη!


Ηρθε ο καιρος ομως και μπορεσα και πηγα χτες σε μια ακομα της δουλεια..
''Η ζωη μου...θεατρο''...
Ετσι τιτλοφορείτο η μουσικο-θεατρικη παρασταση στο variete χωρο του Badminton που μεχρι πρωταγωνιστουσε η αλλοτε βασιλισσα της νυχτας,Ζωζω Σαπουντζακη..!


Ναι,η αειθαλης πρωτη-κατα-τα-λεγομενα της show-woman,απο την Νοεμβριο χαριζε το αθανατο σκερτσο της σε οποιον ειχε την ευχαριστησει να αναρωτηθει...τι καινουργιο εχει να δωσει η Ζωζω?


Μα,εκεινη ειναι το θεμα δεν χρειαζεται κατι καινουργιο αλλα μια διαφορετικη ματια στα παλια..
Να μαθουμε τι ειναι αυτα που ξεχωρισαν στο παρελθον και να ανακαλυψουμε ποσο μας ενδιαφερουν αλλα και κατα ποσο μενουν αναλλοιωτα στο χρονο..


Σιγουρα αυτο που μενει στασιμο στο περασμα του χρονου,ειναι η ματια της Σαπουντζακη οταν κοιταει τους προβολεις απο το παλκο και αισθανεται το κοινο απο κατω.
Ειναι η ματια του παλιου θεατρινου που τιποτα δεν τον ικανοποιει απο το να παιζει-χορευει-τραγουδαει για αυτον αλλα πανω απο ολα για μας..
Βλεπεις στα ματια της οτι καταλαβαινει οτι ο χρονος περναει,αλλα η ιδια ζει με ολη της την ψυχη καθε στιγμη..
Αυτο μπορω να πω ειναι το κερδος μου απο αυτη την παρασταση..το πως θα πρεπει να αντιλαμβανομαι την δουλεια...
Γιατι ειναι σπανιο να βλεπεις μονο στην ματια του αλλου το παθους του για το ειδος που υπηρετει.


Η φωνη εγινε πιο μπασα..η κινηση ειναι ιδια οπως και τοτε(οπως εχω δει απο τις ταινιες),τα κολπα και τα φορεματα τα ιδια..αλλα μετα μετρας απωλειες..




Μετρας το οτι αυτη η γυναικα οσες φορες και αν αυτοσαρκαζεται,δεν σου μενει αυτο αλλα το οτι κατω απο αυτο,βλεπεις οτι αυτοθαυμαζεται και θελει να σου φωναξει ποσο καλη και υπεροχη ειναι...Πραγμα που για τον τομεα της ειναι δεδομενο αλλα που αυτη ακομα θελει την δικη σου επιβεβαιωση,λες και καποιος ακομα την κατακρινει..


Μετρας οτι η παραγωγη,η σκεψη και το ολο στησιμο δεν φτιαχτηκε με γνωμονα και την προστασια αυτης της περσονας..
Ξερω οτι μετα την υστερια της επιτυχιας της μιουζικαλε παρασταση ζωης της Μαρινελλα,ολες οι μεγαλες(ηλικιακα και οχι μονο) θελουν να τις δαφνες τους και την υστεροφημια τους σε πρωτο χερι...να το ζησουν..
Να δουν το κοινο να χειροκροτα την παρουσια τους ενω αυτες ειναι...παρουσες.
Ομως παραγωγες σαν και τις Μαρινελλας δεν γινονται καθε μερα...
Ετσι η προσπαθεια της Σαπουντζακη ηταν λιγο φαουλ..
Το γηρας φερνει και απωλεια μνημης και αυτο ειναι καλο αν δεν το αντιλαμβανεσαι εσυ,να το προοικονομησουν οι ανθρωποι γυρω σου και να σε προφυλαξουν...
Δηλαδη ενω παλαια κειμενα και τραγουδια η Ζωζω τα επαιζε στα δαχτυλα,της ''ξεφευγαν'' οι διασυνδεσεις μεταξυ τους αλλα και λιγη απο την τωρινη προζα.


Οχι,δεν κατηγορω την πρωταγωνιστρια αλλα ολους τους αλλους..Υπηρχαν πολλοι ευκολοι τροποι να την βοηθησουν παρα να φερνει μια αμηχανια στο κοινο πανω σε αυτη της,την θολουρα..
Γιατι για μενα,μου προκαλει μεγαλη αμηχανια να βλεπω ενα καταξιωμενο ηθοποιο να χανει λογια χωρις να βοηθιέται εμπρακτα απο τους γυρω του παρα καποιον που εχει ακομα χρονια να διανυσει στο σανιδι..


Αρα αν η Ζωζω τραγουδουσε και η σκηνοθεσια ειχε εναν πιο γλυκο τροπο να παρουσιασει την ζωη της μεσα απο το θεατρο.η παρασταση θα ηταν τουλαχιστον ικανοποιητικη..


Στο πλευρο της βασιλισσας ηταν δυο αγορια..ο ενας ηταν συμφοιτητης μου στη σχολη..Δ.Γαλανης..ο ρολος του πιο πολυ διακπεραιωτικος αλλα...μεσα στο υφος τουλαχιστον της εποχης..


Αν προσεχουμε τις παραγωγες που κανουμε,το αποτελεσμα δεν θα ειναι να φευγει ο θεατης προβληματισμενος αν αυτο που ειδε πρεπει να το θυμαται και να το μνημονευει σαν εμπειρια μιας θεατρινας που εκανε αυτο το ''κατι''...καποτε!


Y.Γ.Νομιζω οτι πολλα απο την φετινη παρασταση τα ειχε και στην περσινη της(απο της φωτο το λεω)...Δν ξερω παντως μια στιγμη που σιγουρα θα μεινει αξεχαστη ειναι η παρακατω..:



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...