Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Sicky-freaky-ness

Να παει και να μην ξαναρθει...
Να παει και να μην ξαναερθει Χριστε μου,αυτο το δευτερο 6μηνο αυτου του κολασμενου ετους..
Που θα βλεπω 2011 και θα μουντζωνω και μετα τα δυο χερια προς καθε κατευθυνση σαν τους τρελους που μουντζωνουν οταν ακουνε τη λεξη...Βουλη...\


Τι κακο ηταν αυτο...τι ματιασμα...τι καταρες πρεπει να περασα...Πως επεζησα Παναγια μου?
(εχω γραψει μονο 5αραδες και ηδη εχω επικαλεστει τα πιο ισχυρα χαρτια της θρησκειας μας)


Απο πυρετο...σε δοντι..και απο πρηξιμο σε συναχι ημουν..
Ποια με καταραστηκε..στη ζωη μου ετσι να,,,τυραννιεμαι!!


Αν θυμαστε καλα απο τον Αυγουστο ειχα τρεχαματα με το δοντι μου(http://bourbouli8ras.blogspot.com/2011/09/blog-post_30.html)..που ολο το βασανο αυτο ολοκληρωθηκε καπου εκει κοντα στις αρχες του δεκατου μηνα...


Δεν λεει ομως να περασει αυτο και να σου ξαφνικα ενα σαββατοβραδο νιωθω μια κρυαδα,κατι βρε αδερφε...και την επομενη μερα να σου κλεισμενος ο λαιμος,να σου τα 38,8 και τα 39,9..
Τεσσερις μερες στο κρεβατι αλλη μια χαμενη εβδομαδα με μενα γεματο μικροβια..!
Αφου σου λεει την ειχαν ψιλιαστει τα γραφεια τουρισμου μικροβιων ανα την Ελλαδα και καναν προσφορες για ηλιολουστες μερες στο δασος ''Χρηστος'' και απιστευτο ηλιοβασιλεμα στο ''ΜατιαBar'' του ιδιου ατομου..


Να σου τα παυσιπονα..να σου τα αντιπυρετικα...πεφτει ο πυρετος..μενουν οι ερεθισμενοι αδενες...!
Περνανε και αυτοι και λεω αντε ειδαμε το φως το αληθινο....
Αλλα οχι..
Ποιος εισαι εσυ κυριε μου,που θα αποτρεψεις τα αξιαγαπητα μικροβια να κανουν διακοπες στο σωμα-στομα σου?..


Ετσι,ξυπναω ενα πρωι ακριβως 15μερες μετα τον πυρετο και να σου πω το θεμα..
Ξερο το στομα,κατι ειχα στο λαιμο που δεν μπορουσα να καταπιω..και ξαφνικα δεν ελεγα το ''ρ'' και το ''χ''...
Παω στο μπανιο..και αρχιζω...''φτου και φτου''...αλλα τιποτα αυτη η μαζα ηταν καρφωμενη στο λαιμο μου..την ενιωθα να κανει σλαλομ στην γλωσσα μου λιγο πριν πηδηξει στο κενο εξω απο το στομα μου ή στην πισινα ''ΑγριαΑπολαυση''....που ειναι το οξεα στο στομαχι μου...
Ομως εκεινη ανενδοτη σαν τα μικρα παιδια που καθυστερουν την ουρα στα νεροτσουληθρες..
Κοιταω στον καθρεφτη και τη να δω...
Η σταφυλι ειχε γινει σαν σακο του μποξ και ακουμπουσε πανω στην γλωσσα..
Σαν να επαιζα σε ταινια τρομου..σε αργη κινηση βαζω τ χερι να την πιασω..και πεταγομαι ορθιος γιατι την αγγιξα με ευκολια..
Να σου η τρεμουλα,να σου το θανατικο...ξερω,ειμαι σιγουρος,οι ωρες μου ειναι μετρημενες...
Πανικος...''Μπορω να παρω αναπνοη?''...''Μπορω..αλλα μου φτανει?Οχι''...
Να σου τα τηλεφωνα..να σου να τρεχω με την τσιμπλα στο ματι στο γιατρο και γιατρο να μην βρισκω..
Εναν βρηκα τυχαια...καλος ητανε και μου λεει ''Εκανες σωστη διαγνωση''....ελα τι μας λες..


-Ηπιες κρυα μπυρα?
-Οχι..
-Μαλιστα...τοτε δυο ειναι τα ενδεχομενα...ή αναπνεεις απο το στομα το βραδυ ή πινεις κρυα..
-Πινω κρυα εδω και...καιρο και οντως εδω και χρονια αναπνεω απο το στομα..τωρα με πειραξε?
-Ναι..αλλα μην ανησυχεις...ενα σπρευ..κατι χαπια και ολα καλα...α,τα χαπια εχουν κορτιζονη..
-Αμαν....
-Λιγο προσοχη σε αλατι και ζαχαρη και θα σαι ο.κ


Δλδ και να εχω κατι να κρεμεται στην γλωσσα μου αλλα και κορτιζονη...
Α,ναι και ξεχασα εχω ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ αμυγδαλες...δηλαδη αν πρηστουν...θα κλεισει ο λαιμος...


''Ολα ειναι ωραια..ολα ειναι ενταξει..ολα πανε καλα..και γω στην εντατικη θα μαι καλυτερααα''..


Τι αλλο?..
Ειπαμε...ειχαν προσφορες και ειπαν να ρθουν ολα τα κακα πανω μου..
Ξενοδοειο ο ''Χρηστος'' εκει που τα παντα ειναι υποδιαλυση...


Να φυγει,Παναγια μου,το 2011...και να μην ξαναρθει...!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...