Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ειπα καλοσυνη εγω..??

''Νομιζω οτι η Δεσποινα,κανει μια καινουργια αρχη''...ελεγε ο δημοσιογραφος στο πανελ της Μενεγακη.
''Τι εννοεις?''..ρωταει η Ελενη..
''Νιωθω,οτι η Δεσποινα με το καινουργιο τραγουδι κανει ενα νεο ξεκινημα.Σαν να θελει...''..
Μετα ο δημοσιογραφος ενω φαινοτανε οτι ηθελε να πει οτι η Δεσποινα εχει αρκετα προβληματα στην καριερα της δεν ολοκληρωσε την σκεψη του και η συζητηση πηγε αλλου...


Εχω πει την γνωμη μου,για την συνεργασια τριπτυχο στο Fever φετος...την υπενθυμιζω τωρα:
http://bourbouli8ras.blogspot.com/2011/09/blog-post.html..


Δηλωνω οτι η γνωμη δεν εχω αλλαξει και ας μην εχω δει ακομα το αποτελεσμα (αυριο η πρεμιερα ετσι κ αλλιως)..μην σου πω οτι ολο αυτο το καιρο,η γνωμη ισχυροποιειται και με πολυ υπομονη δεν εγραψα κατι ακομα περιμενοντας την επομενη κινηση της Βανδη!


Η επομενη κινηση εγινε...και ειναι μισο ματ...!
Πρωτα θα πω ομως κατι αλλο και μετα θα παω στην...καλοσυνη μου.
Θα πω οτι εχω βαρεθει τραγουδιστες που εχουν πασιφανεις αποτυχιες στην επαγγελματικη τους ζωη να συνεχιζουν να μας ριχνουν το ενα ψεμα μετα το αλλο,μη τολμωντας να μας πουν την αληθεια καταμουτρα,αφου ετσι και αλλιως την εχουμε δει απο μονοι μας..


Αρα οταν σε ρωτανε ''Μετα απο καιρο,ειστε ετοιμη παλι να τραγουδησετε και να διασκεδασετε το κοσμο που τοσο σας πεθυμησε?''..
Η απαντηση σου πρεπει να ειναι..''Μια μικρη διορθωση δεν ειναι πολυς ο καιρος.Απλα ειχα την ατυχια η προηγουμενη μου επιλογη στο πως να παρουσιασω την δουλεια στο κοσμο να μην ηταν αρκετα δημοφιλεις.Ειχα την ατυχια να διακοψω τις εμφανισεις μου λογω χαμηλης προσελευσης''..


και οχι....


''Ναι,ακριβως!Επελεξε ολο αυτον τον καιρο(πιο καιρο μωρηηηη,κατι μηνες ητανε)να αφοσιωθω στην οικογενεια μου,μιας και αυτος ο χρονος ειναι δυσκολος με την δουλειας μας.Αρα ευχαριστηθηκα οικογενειακες στιγμες με αυτους που αγαπω''...


Μου φενεται οτι αυτος ο χρονος για ''οικογενειακες εμπειριες'' γινεται ολο και πιο πολυ συχνός και δεν σε βλεπω να μπορεις να πλασαρεις αυτο το ψεμα για πολυ ακομα..


Σε οσους μου πουν οτι δεν γινεται να ομολογεις μια αποτυχια τοσο...φανερα,θα τους πω οτι ο Πλουταρχος το καλοκαιρι που μας περασε,δεν πηγαιναν καλα οι συναυλιες του και προτιμησε να το παραδεχτει και να τις διακοψει παρα να λεει οτι γεμιζει σταδια και αυτος να γεμιζε..400 ατομων μπουζουξιδικα ανα την επαρχια,λεμε τωρα...


Λεγοντας αυτο και ακομα εναντιως στην πολιτικη που ακολουθει για την προωθηση του ονοματος Βανδη ο στενος της κυκλος και οτι φερεφωνο υπαρχει ακομα γυτω της παω στο προκείμενο..


Το νεο τραγουδι...''Μου 'χεις περασει''..!


Σαφως το τραγουδι ειναι ενας δαιφορετικος,πιο ''μαλακος'' ηχος για την δισκογραφια της Βανδη.
Μπαλαντα με ροκ κατα μερους στοιχεια και μια βελουδινη τονικα πιπιλια..η Βανδη αλλαζει.
Δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο ΑΛΛΑ δεν ειναι κατι που λες και κακο..
Για μενα ειναι τραγουδι που το δινεις σε τραγουδιστριες που τωρα ξεκινανε και θελουν ενα κομματακι που θα μπορουν να το λενε παντα,κανει μεγαλη επιτυχια ή μικρη.
Μου θυμιζει στο πιο γρηγορο του (και δεν λεω οτι μοιαζει) 
το ντουετο Cher&Ramazzotti ''Piu' che puoi''



Aρα αν βαλουμε τα λεγομενα του δημοσιογραφου απο το πανελ της Μενεγακη και το σκεπτικο μου πανω στο που θα εδινα εγω αυτο το τραγουδι,εχω το εξης..συμπερασμα..:


Αν η Βανδη πραγματικα κανει μια επαννεκινηση στην καριερα της,με προσεκτικα βηματα πλεον στηριζομενη στην δικη της δυναμη χωρις ακουσματα απο αλλους και μιμησει που της δειχνουν οι αλλοι τι να κανει...
Αν οντως η ισχυει οτι ενα προιον εχει διαρκεια ζωης τρια ετη..και μετα απο αγραναπαυση και με καταλληλο σχεδιασμο εχει αλλα τρια και αν εχει ακομα γκελ εχει ακομα αλλα εντονα τρια...
Τοτε..
Η Βανδη με προσεκτικες κινησεις σε τραγουδια αλλα και εμφανισεις...παει για την τριτη τριετια φουλ δημοσιοτητας της επαγγεμλατικης καριερας..


Αλλα ειναι πολλα τα αν,αν,αν...ελπιζω ομως απλα ολη αυτη η μαυριλα του brand name Βανδη να ΄χει απλα..περασει!!







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...