Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κινητο-εμμηνοπαυση!




Παντα ημουν προετοιμασμενος.
Ηξερα τι ηθελα και σε αυτο στοχευα.
Δεν μου αλλαζε κανεις γνωμη και ηξερα οτι αυτο που ηθελα,ητανε οτι καλυτερο εκεινη την περιοδο κυκλοφορουσε στην αγορα.
Αλλα...αυτος καπως ''εσβησε'' μεσα μου.


Η αγορα κινητου ειναι για πολλους ενας τροπος επιδειξης πλουτου αλλα και γενικου image!
Aυτο ητανε και για μενα τα προηγουμενα χρονια...αλλα οχι πια!
Δεν ξερω τι αλλαξε!
Αυτο που ξερω ειναι οτι παρατηρησα κατι στον εαυτο μου.
Εχω εμμονες...
Ναι,και μαλιστα πολλες!
Κρατανε συγκεκριμενο χρονο..καποιες τις τροφοδοτω εγω χωρις να το ξερω και αλλες σιγα σιγα....σβηνουν!
Καπως ετσι σκεφτομαι και την εμμονη με το κινητο..


Πριν κανα δυο χρονια αν με ρωτουσες τι κινητο ηθελα,θα ημουν ετοιμος να σου απαντησω μαρκα,μοντελο ακομα και χαρακτηριστικα που θα με εκαναν να νιωθω πιο χαρουμενος..πιο μεσα στα πραγματα...
Ηθελα το ταδε κινητο γιατι ειχε αυτο...γιατι το ειχε εκεινος...γιατι βγηκε τοτε...γιατι εκανε αυτο!!!
Εβλεπα ολους γυρω μου να αλλαζουν κινητα καθε χρονο μπορει και εξαμηνο για να μπορουν να προλαβαινουν τις εξελιξεις..
Σε ολα αυτα ημουν μεσα και εγω...μεχρι πριν απο δυο χρονια..
Τοτε ηρθε η....κινητο-εμμηνοπαυση μου...
Ναι...σταματησα σε ενα μοντελο και απο τοτε σιγα σιγα η ρυθμοι επεσαν...
Δεν ασχολιομουνα τοσο με το κινητο ως αξεσουαρ οσο σαν συσκευη...!
Ηθελα απλα να εχω ενα κινητο που να λειτουργει σαν καμερα(φωτογραφικη) και αντε να εχω και μια καποια επικοινωνια με τον εξω κοσμο..
Σιγα σιγα βαρεθηκα και αυτη την επικοινωνια..
Με φενεται ανουσιο πια να απασχολουμαι τοσο πολυ με τα μηνυματα και γενικα να ''μιλαω'' με τις ωρες στο τηλεφωνο..
Ειναι απλα μια αναφορα του που ειμαι πλεον για αυτους που με ξερουν το κινητο..
Δεν χρειαζεται να σπαταλαω χρονο στο να λεω πραγματα που θα μπορουσα να πω..προσωπο με προσωπο!


Ετσι...το ενδιαφερον για τα κινητα χαθηκε...μαλλον ακομα μια εμμονη...τελειωσε..!
Το καταλαβα τωρα...
Εμεινα χωρις κινητο και αναγκαστηκα να βγω στην αγορα για ενα καινουργιο..
Δεν ηξερα που να στριψω...Οχι,επειδη η τεχνολογια εχει φυγει μακρια και δεν την προλαβαινω απλα γιατι κοιτουσα μοντελα και ολα μου φαινονταν ιδια..


Εκει..με χτυπησε!
Τελειωσε η μανια μου να εχω το καλυτερο για να ανταγωνιστω τους αλλους!
Αυτη η βλακεια που εχουμε στο μυαλο να δειξουμε ποιοι ειμαστε μεσω του κινητου ειχε..χαθει παντελως!


Απλα αυτο που με ενδιεφερε ηταν να καλυπτει την αναγκη να εχω μια σεβαστη επικοινωνια με τους αλλους και οχι να ψαχνω τις επαφες σε ενα απαρχαιωμενο συστημα του '90 και να μπορω να βγαζω φωτογραφιες σε καλη αναλυση...
Ετσι αφεθηκα στα χερια τριτων και βαδιζω τυφλα σε μια επιλογη που ειναι αλλων για τις δικες μου αναγκες..
Αυτο ειναι το ελαχιστο θα μου πεις..Εδω ζεις με τις επιλογες που κανουν αλλοι για σενα...το τι κινητο θα εχεις ειναι ενα...τιποτα!


Συμφωνω...
Για αυτο,αλλο ειναι αυτο που κραταω...
Κραταω την συνειδητοποιήσει οτι εχω εμμονες..και μαλιστα πολλες!
Σιγα σιγα πρεπει ομως να τις καταπολεμαω εγω και οχι να με αφηνουν αυτες...


Απο δω και περα,θα κανω εναν καταλογο απο αυτες τις εμμονες..που μπορει να μου εχουν στοιχισει πιο πολλα πραγματα απο οσα πιστευω οτι μου εχουν στοιχισει!


Αρα..εμμονη πρωτη...
Το κινητο ειναι για να μας υπηρετει..οχι για να μας τρωει την ζωη!
Ο χρονος ειναι το μονο που δεν ερχεται πισω σε μας οσο και να το θελουμε.
Αρα το να μλας ωρες στο κινητο,να τσακωνεσαι,αναλωνεσαι σε συναισθηματα και προσωπικη στιγμες μακριες ο ενας απο τον αλλον...ειναι κακο!
Αυτη ειναι η πραγματικη αμαρτια και οχι ολες οι αλλες..!
Αμαρτια ειναι να χρησιμοποειες κατι τοσο μικρο..σε τοσο μεγαλο μερος της ζωης σου..
Αν θες να πεις κατι που ειναι σημαντικο,χτυπα την πορτα αυτουνου που θες να το πεις...και μιλα!
Μην τρως την ωρα σου εκει..
Αν σου περισσευουν χρηματα..επελεξε το κινητο που πληρη της αναγκες σου και οχι το προσωπικου γοητρο!
Μην γινεσαι δουλος ενος αντικειμενου που καποιοι αλλοι θελουν να εισαι ωστε να εξαρτασε λαθος απο αυτο!
Στηλε το μηνυμα...μιλα στο τηλεφωνο αλλα με μετρο!
''Τραβηξε΄΄ την φωτογραφια..αλλα μην εισαι συνεχεια πανω απο μια οθονη απο την στιγμη που εισαι σε μια παρεα!.,,Αν δεν σου αρεσει η παρεα,φυγε αλλα μην δικαιολογησε οτι εχεις πολλα να κανεις κ για αυτο εισαι κολλημενος στο κινητο..
Μπορει το iphone να ειναι ο Μεσσιας της κινητης τηλεφωνιας αλλα...ακομα και αυτος ειχε ενα Τελος...!
Μην γραφεις το δικο σου τελος...σε στυλ sms...!


Εμμονη κινητο-θελω-και-τωρα-το-θελω......delete!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...