Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To εντεχνο μου μεσα δλδ!

Τελειωσαν οι παραστασεις και ειπα σαν ανθρωπος και εγω να ξεφυγω απο την ρουτινα της πρωτευουσας και ολων αυτων που ζουσα κανα 4μηνο τωρα και να κατεβω στην πολη μου....το Αιγιο!

Ολα καλα ως εδω..!

Για να ξεφυγω απο καθε μικρο-ταλαιπωρια που τυχον μπορει ν εβρισκα στο δρομο της πρωτευουσας επελεξα να εμπιστευτω την μετακινηση μου σε αυτο το αξιοπιστο σε καιρους απεργιων κιτρινο αυτοκινητο.!
Ναι....τα ταξι!

Μπορω να πω οτι δεν δυσκολευτηκα πολυ για να βρω ταξι και αυτο με χαροποιησε,μιας και τα νευρα μου δεν κλονιστηκαν απο το περιμενε...!
Οπως παντα μεσα στο ταξι υπηρχε και καποιος αλλος που για καλη μου τυχη στα επομενα 5' κατεβαινε...
Ολα καλα ολα ανθηρα..

Ελα ομως που επεσε σε ταξιτζη πολυλογα..Οχι μονο πολυλογα,αλλα και απο αυτους που μιλανε ακαταπαυστα και δεν σε ακουνε κ ολας τι απαντας...
Αυτο ομως ας πουμε το προσπερνας...
Εκεινο ομως που πραγματικα με εβγαλε off,ητανε οτι ο ταξιτζης ητανε groupie του Μαλαμα...!
Ναι,σου λεω...

Και να σου να εχει βαλει τερμα το cd-player(γιατι ακουγαμε το live του θεου,οχι τιποτα αλλο)...και να σου να τραγουδαει Μαλαμα...λες και ηταν πρωτο τραπεζι στο Πλουταρχο μες στο καημο και στο πονο...και να αναγνωριζα κανα τραγουδι(?)..παλι καλα...αλλα δεν ηξερα την τυφλα μου...
Και να το δευτερο κομματι...και να σου το τριτο....
Ο ταξιτζης εκει...δεν εχανε ουτε στιχο...
Ε,...αυτο που περιμενα δεν αργησε...
Οι ερωτησεις του κατα ποσο μου αρεσει ο Μαλαμας και τι γνωμη εχω για αυτον....κ.λ.π
Δληδ...Τον Τακη μου μεσα....!...Που ειναι ο φανατικος οταν τον χρειαζεσαι..?
Τι να απαντησω εγω τωρα δλδ..?..
Ενα ναι...και ενα ετσι ειναι..ελεγα μπας και περασει η διαδρομη και φτασω στον προορισμο...

Ε,και καπου εκει αναλογιστηκα...οτι μεσα σε αυτους τους 4 μηνες ''εμπλεξα'' πολυ με την κουλτουρα!
Απο την μια η αξιογαπητη Α.Μπαμπαλη...που καλυτερο πλεον δεν εχω σε οτι αφορα το...εντεχνο..Ε,ειναι αλλιως οταν γνωριζεις και τον ανθρωπο πισω απο το μικροφωνο!
Μετα ολοι αυτοι που ηταν μαζι μου στην παρασταση που ειχαν τα μπουζουκια σαν το πρωτο σταδιο για το θανατο και ετσι ακουγαν οτιδηποτε δεν ειχε μεσα μπουζουκι και βασανο...Οχι,το βασανο βγαλτε το....Απο αυτο ειχανε..!
Ετσι, ακουγα κατι ονοματα που πραγματικα νομιζα οτι ζουσε σε παραλλιλο συμπαν...Για κατι μουσικες σκηνες που τα ονοματα τους και μονο μου θυμιζαν βιολογια 3 Γυμνασιου...
Ημουνα σαν τον Τζοι Τριμπιανι στα Φιλαρακια που οταν συζητουσαν κατι οι φιλοι περα απο πιτσα-γκομενα-σεξ,κοιτα σαν χαζο που μολις του ειχανε πει οτι η Βραζιλια ειναι χωρα και οχι πολη!

Και μετα μεσα σε ολο αυτο το συνοθυλευμα...ονοματων και τραγουδιων....ηρθε και κατσικωθηκε ενα ονομα...Μποφιλιου..!
Ποια ειναι αυτη ρε παιδια?
-Καλα,πλακα μας κανεις που δεν την ξερεις?
Οχι,πραγματικα συγγνωμη που δεν την ξερω και να κανω και δεκα μετανοιες αλλα....ποια ειναι?..
Εκει,ητανε που με κοιταγαν αυτοι σαν χανοι γιατι δεν μπορουσαν να καταλαβουν πως ενας ανθρωπος δεν ξερει την....Μποφιλιου!

Μεσα σε ολα...να σου που βρεθηκα να καθομαι σε διπλανο τραπεζι μαζι με αυτη την...Μποφιλιου!
Την φατσα της δεν την ειδα ποτε...Απλα ενα ξανθο μαλλι αγκαλια με ενα γνωστο παρουσιαστη της κοτσομπουλιστικης στηλης...
Ειδες που ακομα και η κουλτουρα θελει...το ''κιτρινο'' της..?

Ξαφνικα ,μεσα σε ολη αυτη την αναζητηση στην κουλτουρα και στα στενακια του εντεχνου τραγουδιου καταλαβα οτι εφτασα στον προορισμο μου...
Καταλαβα οτι αθελα μου ειχα κλεισει το ipod και δεν ακουγα τιποτα..
Γιατι μου φενοτανε οτι εκανα καποιο ειδος αμαρτιας που δεν ειχα Μαλαμα-Μποφιλιου στις επιλογες μου...
Εκει λοιπον στην εισοδο των Κ.Τ.Ε.Λ που εμεινα σαν στηλη αλατος,σκεφοτμενος οτι αυτα που λεω ειναι βλακειες και πρεπει να ξεπερασω τν πλυση εγκεφαλου που ειχα υποστει...ερχεται ενας μαυρος-πακιστανος(?)...και μου δειχνει cd....
Πανω-πανω....Μποφιλιου και Μαλαμας....Τι λες τωρα...?....
Αντε παρατα μας...
Καλη ειναι η Μπαμπαλη...Καλο ειναι και το ''Νησι'' αλλα ως εκει και μην παρεκει...

Αντε τωρα μην χασω και την μπουζουκικη μου ταυτοτητα...!!
Τον Τζον Τζον μου μεσα!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…