Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Του i-φανουριου μεσα δλδ!!!

Ποσοι απο εσας χαρηκανε οταν μπηκε το 2011..?..
Ενας?Δυο?....Ολοι?.....Μπα,παναθεμα σας...!..
Μα τι χρονια ειναι αυτη!...Δεν ξερω να την χαρακτηρισω ζωδιακα,αυτο το αφηνω στην Γερμανου και στην Μενεγακη....
Μα τι ταλαιπωρια ειναι αυτη...τι κακος χαμος..
Τι τεχνολογικο πολεμο τραβαω θεε μου...

Ας τα παρω ομως απο την αρχη..
Ειχα πει οτι θα γραφω πιο συχνα σωστα...?..Ναι!
Ειχα πει οτι θα προσπαθησω να περασω την blogiki κλιμακτηριο που με βαρεσε και το προσπαθησα...αλλα οχι..!..Να μην με αφησει ο Παναγαθος να ευχαριστηθω κατι...!..

Με την αυγη της Νεας Χρονιας να σου το πρωτο εγκεφαλικο...
Αυτο δεν ητανε εγκεφαλικο..ηταν το Millenium καθυστερημενο..(μαλλον με την συγκοινωνια της Αθηνας,θα ηρθε)
Πεφτει και ''ταρακουνιεται'' το μυαλο του εξωτερικου δισκου μου..!
Τι ειχα μεσα...ταινιες(εμ,νομιμες!!)μουσικη(ε και αυτες νομιμες)...και πανω απο ολα φωτογραφιες!.
Οτι επρεπε να ειχα σε album αν ειμασταν στην δεκαετια του '90 το ειχα εγω στον δισκο..
ΤΙ φωτογραφιες απο την παλαι ποτε παρεα μου,τι videakia και φωτογραφιες απο την σχολη αλλα και παραστασεις μεσα σε αυτη την...τι εξοδους...τι,τι,τι,..!!!!!
Λεω δεν γινεται,κατι θα μπορει να γινει...
Τον παω τον δισκο στον τεχνικο που μου τον ειχε σωσει την προηγουμενη φορα απο την υπερφορτωση της ΔΕΗ(ναι ειχε γινει και αυτο αλλα last year)..μπας και κανει κατι..αλλα τζιφος μου λεει!..
'Εσυ παιδακι μου πρεπει να κανεις ασφαλαεια στον δισκο σου.Τον χαλας μια σου δινω δισκο με ασφαλεια ως προς το ρευμα.Που να ηξερα οτι τωρα τα πηγαινε απο πεσιμο??-
Εγω του ειπα οτι ηξερα οτι οι γεροι πανε απο πεσιμο και χεσ@@@...οχι και οι δισκοι!..
Μου λεει....ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...
Αππαπαπα...τι μαυριλα,τι σκοτοδινη ηταν αυτη....Πηγα και γυρισα..!!

Αλλα τι να κανω..Ισιωνω το τσaγουλι,ξεπερναω  το εγκεφαλικο και ανηφοριζω για πρωτη φορα το 2011 στην Αθηνα..!..(ηθελε και διακοπες στη μανα-γη)
Πρωτη,δευτερη μερα..να σου και το αλλο...
Εκει που ημουν χαλαρος στο δωματιο μου...με τηλεοραση και pc σε λειτουργια...Τσαφ...Πεφτει ο γενικος...Μικρο το κακο θα πεις...
Ελα ομως που δεν ειναι μονο ο γενικος..Να σου να ''ανεβαζω'' την ασφαλεια,τιποτα αυτη..Αντε αλλη μια τιποτα..Ολο ''τσαφ-τσαφ'' ητανε...Πηγαινω με το φως του κινητου κοντα στην πριζα...Τι να δω..?...
Μαυρη σαν την πανουκλα η πριζα παζι και το πολυπριζο...
Ε,ρε τι καντηλια επεσαν εκεινη την ωρα...Ουτε ο Χριστοδουλος εν ζωη δεν τα ειχε δει..!
Αντε να παρω τον πατερα μου τηλ. που ειναι κ ηλεκτρολογος να μου πει τι θα κανω...
'Γιατι παιδι μου εγινε αυτο..?Τι ειχες βαλει πανω στο πολυπριζο?..
''Τιποτα,τον υπολογιστη και ολα τα συμπαραμαρντουντα...α...και το αεροθερμο που ειναι 1x1''
''Μα πας καλα...εβαλες ολα αυτα πανω σε ενα κοινο πολυπριζο?''
''Ε,ναι αφου κρυωνα''
''Παρε τωρα ενα βραχυκυκλωμα και μεινει παγακι''
Ε,ρε την ατυχια μου μεσα...
Να σου την αλλη μερα..αλλη πριζα..αλλη τοποθετηση..και ειδαμε το φως το αληθινο...!

Λεω δεν μπορει τελειωσαμε για φετος...
Οχι...!!
Τι νομιζες οτι μονο οι ανθρωποι τρωνε εγκεφαλικα..?..
Οχι...εφαγε και η προσωπικοτητα μου στο FB...ετσι για να εχουμε να λεμε!!
Kαι να σου να εχει κολλησει στην κατασταση της Τεταρτης και η ημερα να ειναι Παρασκευη..
Να σου,να μου δειχνει με ποιον μιλαγα τοτε αλλα να εχει ''στραβωσει'' το chat και να μην με αφηνει να  σταυρωσω λεξη με κανεναν αλλον...
Να σου αλλη φωτογραφια να εχω βαλει εγω και αλλη φωτογραφια να μου δειχνει στο γενικο...
Να βλεπεις οτι ανεβαζω νεες φωτογραφιες και να μην μπορει κανεις να τις βρει...
Ρε τον Mark πως-στο-διαολο-τον-λενε μεσα...αυτον απο το Social-λεμε-τωρα-Network!!!

3 μερες ημουν διαδικτυακα παραλυτος...και τα νευρα οχι κροσια..μακαρονια και μαλιστα Misko!
Ομως με υπομονη που δεν ειχα..περασε και αυτο..
Καναμε την δεηση...κανε με και τον κυκλο στην προβα..επιστρεψαμε οτι πηραμε στην μανα γη και να σου το ξεπερεσαμε...

Οχι πειτε μου..ηταν αυτος μηνας που περασα...Του i pod ου μεσα....!
Που οποιος i ειναι εκει πανω να κατεβει να μου δωσει φώτιση...γιατι ουτε ο i-fanourios δεν φανερωθηκε να μου δειξει την λυση...

Το '11 μου μεσα!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...