Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελα στον Μακρυγιαννη και ας μην σε λενε Γιαννη!!

Εγω το ελεγα...Δεν θα προλαβω τον καινουργιο σεφ με τιποτα!..


Ηρθε και εγινε!...Μπορει να μου πηρε κατι μηνες,μπορει να ειδαν τα ματια μου αλλαγες και αλλαγες..αλλα τελικα ειδα και εγω την πορτα της εξοδου...οικειοθελως!..


Ναι,παραιτηθηκα απο ενα μαγαζι που τους επομενους μηνες θα γινει must στν νυχτερινη καλλιτεχνικη ζωη της Αθηνας..
Θα μου πεις σε τετοιους καιρους,χαλεπους οπως τους λενε,αφηνεις το σιγουρο παραδακι καθε εβδομαδα και πας στο πελαγο με σημαια την ελπιδα..?..


Οχι,σε κανενα πελαγο ουτε καμια σημαια εχω πανω απο το κεφαλι μου να ανεμιζει..
Απλα για πρωτη και οχι τελευταια φορα στη ζωη μου ξεκαθαριζω απο την αρχη αυτο που θελω και το πως θελω οι αλλοι να με αντιμετωπιζουν και να με υπολογιζουν!

Οσο μεγαλωνω αντιλαμβανω πια πραγματα δεν ανεχομαι και μεχρι πιο σημειο μπορω να ''τραβηξω '' καποια πραγματα ωστε να δω στο τι θα επακολουθησει..


Δεν εκανα καμια ''τρελη'' δουλεια..Ημουν βοηθος σερβιτορου με ενιοτε ολες τις αρμοδιοτητες πανω στους ωμους,ετσι για να μην παει στραφει το ταλεντο και η γρηγοραδα μου..Μπορει να πληρωνομουνα λιγοτερο απο καποιους αλλους αλλα εκανα διπλη δουλεια γιατι πολυ απλα...ετρεχα!..
Μπορει στο τελος της ημερας καποιοι πελατες να ελεγαν..''Μπραβο ρε συ'',''Ευχαριστουμε'',''Ο Χρησταρας πολυ καλο παιδι'' αλλα και πλαι δεν ειναι αυτος ο λογος που εφυγα απο το...μαγαζι!
Δεν ειναι τα λεφτα,ουτε η παραπανω ωρα που μου επαιρνε καποια φορα μεχρι να ''αποχαιρετισω'' καποια παρεα απο το κατωφλι του μαγαζιου ωστε να παω και γω σπιτι μου..
Σιγουρα δεν ειναι τα ατομα που συμπαθησα αλλα γρηγορα η ζωη τους πηρε αλλη ροτα και εφυγαν με γρηγορα πηδηματακια προς αλλους..γαλαξιες..!

Ειναι απλα οτι δεν ανεχομαι να συνεργαζομαι με ατομα που εχουν δειξει ποσο κατωτερα μου ειναι σε θεμα δουλειας και προσωπικοτητας και αυτα τα ατομα να υπολογιζονται πιο πολυ απο μενα μονο και μονο επειδη υπαρχει μια ...υποχρεωση που πρεπει να αποσαφηνιστει!..



Πριν κανα μηνα λοιπον στο μαγαζι ηρθε ενα γκαρσονι που εν τελει ηταν επαγγελματιας..που εγινε υπευθυνος στησιματος του μαγαζιυ που κατεληξε να τα γραψει ολα στα παλια του τα υποδηματα και που εν τελει επανηλθε με διευρημενες αρμοδιοτητες και με μια θηλια στο χερι για να μας κανει ολους...υποτελεις του.!


Δεν ειναι οτι χανω την ελευθερια μου,την οποιο ελευθερια μου,στο μερος που δουλευω..
Ειναι οτι ενα ατομο που φερθηκε σκαρτα στο μαγαζι και στα αφεντικα γενικοτερα..ειναι τωρα υπευθυνος επι παντως επισθετου και μεις πρεπει να απλα να τον υπακουμε..
Ακομα ακομα,δεν ειναι οτι πρεπει να περνω εντολες απο τον χαλιφη στη θεση του χαλιφη ειναι οτι ο τροπος του δειχνει ποσο κομπλεξικο και απολιτιστο ατομο ειναι...


Π.χ...Οταν εχεις εναν καινουργιο στη δουλεια που σου λεει..''Παμε να πιουμε ενα ποτο εκει που δουλευει η κοπελα μου''...Εσυ πας και ακους την ατακα..''Ξερεις η κοπελα μου εχει φυγει απο εδς αρκετο καιρο μωρε απλα ηθελα να μιλησουμε''....και ολοι την ωρα να καθεται και να σε παιδευει για να μαθει κουτσομπολια για το μαγαζι ωστε να εχει κατι να ''μαρτυρησει'' σε εναν απο τους συνεταιρους...ε τοτε βλεπεις με τι ανθρωπο εχεις να κανεις...


Δεν μπορω να εξακολουθω να πηγαινω στο χωρο εργασιας μου, που εν γεννεσει παω με βαρια καρδια γιατι δεν ειναι αυτο που αποζητω στη ζωη μου απλα το ανεχομαι, για να εχω στην τσεπη μου μερικα ευρω παραπανω..να αντικριζω καποιον που δεν ειναι ουτε καν αφεντικο μου,ουτε καν συνεταιρος στο μαγαζι,απλα ειναι ενα κατωτερο δειγμα ανθρωπινης οντοτητας,με εκρηξεις μεγαλομανιας και με εναν φανταστικο κοσμο οπου εκει αυτος εχει δουλεψει στα καλυτερα μαγαζια της Μυκονου αλλα οχι σε κατι ψαρο-ταβερνες οπως ειναι η πραγματικοτητα.Να τον εχω με αυτο το υφος ουρακοταγκου να προσπαθει να αναπνευσει πανω απο τους πελατες με αυτη την ανασα του λαχανιασμενου σκυλου και να μην ξερεις αν ειναι ετοιμο να παρει την παραγγελια ή να σωριαστει στο τραπεζι λογω ελλειψη οξυγονου που με τοσο δυσκολια περνει σε καθε ανασα..


Μπορει η παραπανω παραγραφος να ειναι ρατσιστικη αλλα ειναι η απολυτη αληθεια..Μπορειτε και μονη σας να το δειτε αν πατε μια βολτα στο Παγκρατι..σε ενα ιστορικο πρωην καφενειο που τωρα ευελπιστει με την συνδρομη πεντε συνεταιρων και ενος αφανους να γινει το νεο hot spot στην κοσμικη και...πεινασμενη Αθηνα...




Αρα ο λογος που φευγω ειναι για να διατηρησω τα ηδη καταπιεσμενα νευρα σε μια κατατονια πριν ''σπασουν'' οπως οι χορδες στο μανιασμενο παιξιμο ενος κιθαριστα,και τα κανω ολα αιδοιο καπελο...!!


Απλα τραγουδω....Just walk away...from makrugiannis..i wish u go well...but something it's gonna end..of course i'm o.k..i;m wishing the same for u..but it isn't all true...Just i'm walkinh away..!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…