Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σημερα...ολη η ζωη μας...Σημερα!!!

Μετα απο 2 μηνες μαθηματων σε αυτο που εχω επιλεξει,αναποφευκτα σημερα ειναι η πρωτη μερα που θα πρεπει να αποδειξω ενωπιον ολων οτι αξιζω που ειμαι εδω και δεν ειμαι ακομα ενα ''ψωνιο'' σε λαθος ''αγορα''...
Η αγωνια σιγουρα εχει φτασει στο ορια της..Χωμενος μεσα στο ''πληθος'',που λεγονται συμφοιτητες,κρυμμενος οσο το δυνατον πιο μεσα στις σειρες των καρεκλων..περιμενω αυτο που απεφευγα 2 μηνες...Την εκθεση μου στο ''κοινο''..Τρομερο συναισθημα και μεγαλο βημα στο να ξερεις τα ορια σου...
Η ωρα περναει..Κανεις δεν δειχνει τοσο ανχωμενος οσο εγω..Φυσικα αφου αυτοι εχουν σηκωθει και αλλη φορα στο μαθημα,μονο εγω ''κρυβομουνα'' και εχανα την στιγμη...Να,που τωρα θα πρεπει να κανω το βημα σε κατι πιο δυσκολο απο ενα απλο μαθημα...Τωρα θα πρεπει να πατησω πρωτα φορα στη σκηνη σε ενα....perfomance...!!
Η πορτα ανοιγει..Αργα βηματα και εντονο βλεμμα συνοδευει την ξανθια χαιτη που ''ντρεπομαι'' να αντικρισω...Γιατι ντρεπομαι..?..Μπορει να ειναι απο σεβασμο..Ισως απο φοβο στο οτι δεν ημουνα ενταξει απεναντι της ως τωρα...Παλι μπορει να ειναι το οτι την εχω πολυ ψηλα στην εκτιμηση μου και δεν θελω να αποτυχω μπροστα της...
Τσιγαρο...Καπνος...Τασακι που χτυπαει στην εδρα..Ενα αστειακι και μετα..πεντε ονοματα...
Η δικη μου ομαδα περνει πρωτη την κρυαδα και μαζι τις και εγω το βαπτισμα της σκηνης...
15λεπτα...Τοσο θα κρατησει το μαρτυριο!!...
Μπαινω στην κουινατα..Σκοταδι..Τοσο αποπνικτικα ειναι εδω μεσα??..Δεν ξερω που να παω..Καποιος με σπρωχνει,κολλαω στον τοιχο και νιωθω σαν μωρο στα πρωτα του βηματα..
Ακουω μουσικη και την πρωτη φωνη...Αφηγηση..Ποδια που χτυπανε στην σκηνη..Ωστε ξεκινησαμε...?
1..Ακομα δεν βλεπω τιποτα..2..Πω,το στομαχι...3..Ιδρωτας..Τωρα βρηκε..4..Στη επομενη ατακα μπαινω..5..Πως θα βρω την εξοδο ακομα δεν εχω καταλαβει πως πρεπει να βαδισω εδω μεσα..6..Δεν αντεχω..Ηδη νιωθω να καταρρεω..7..Ωπα σιωμη,μηπως αργησα..8..Τι εγινε?..Δεν νιωθω κατι..Λες,και εσπασε κατι μεσα μου..9..Βαθια ανασα και...10...ΦΩΣ.....!!

3 Ιουνιου 2010


4χρονια μετα και το κενο στο στομαχι ειναι ακομα εκει..Με κλωτσαει και μου υπενθυμιζει οτι τιποτα δεν αλλαξε...Μεσα μου τουλαχιστον..Γιατι στο ''εξω'',ειμαι καπως αλλιως...
Η ξανθια χιατη δεν με φοβιζει πια αλλα εχει κερδισει κατι που λεγεται αγαπη...
Την σκηνη δεν την νιωθω αδεια και μεγαλη..Εκει που καποτε εβλεπα 45 βηματα..τωρα βλεπω 5..!
Η κουιντα ειναι απλα βαρετη..Οταν στεκεσαι εκει δεν βλεπεις το χρονο για να φυγεις και να βρεθεις μπροστα εκει...στο κοινο!
Παλι πισω πισω..Οχι λογο φοβιας αλλα σκηνοθεσιας..Λιγοτερο κοινο και οχι ολοι μαθητες..Σημερα ειναι οι διπλωματικες..!..Η ξανθια χαιτη μπαινει..με το τσιγαρο στο χερι αλλα με καπως αλλιωτικη διαθεση..Σημερα κατα καποιον τροπο ''εξεταζεται'' και αυτη..Στεκεται ορθια..Η εδρα ειναι αλλου σε αλλουνου τα χερια..που θελω να πιστευω δεν ειναι μαχαιρια!!..
Φως σβηνει..Φως αναβει..
Μαζι  η μουσικη δινει το συνθημα για κατι διαφορετικο..Κατι μαγικο..
Αυλαια off και εγω στο οn..1,2,3..και βημα,περπατημα,στεκομαι..Λεξεις και νευματα..Ομιλιες και διαφορες..Συναισθηματα και ενοχες..Ολα αυτα και μια κατασταση..Ολα αυτα σε μια επανασταση..
Στην δικη μου επανασταση..
Περναει η ωρα και μενει ακομα μια στιγμη..Ανχος,νευρα και ιδρωτας πολυς...
Μπαινω ξανα στα σκοταδια τα μυστικα..Για μαι στιγμη..Το ποιημα δεν ειναι τωρα στη σκηνη..?..
Το εχω ξαναζησει αυτο...!..Οπως ολα ξεκινησαν ετσι και τελειωνουν..Με ενα ποιημα σηκωθηκα και με ενα ποιημα αποχωρω...Τυχαιο?..Δεν νομιζω..
Μουσικη..Βηματα στην σκηνη..Λεξεις και ναι..σε λιγο θα μαι εκει!!
1.Το σκοταδι δεν ειναι πιο πηχτο..2..Ξερω τον καθε ελιγμο..3..Βαρεθηκα να μαι εδω..4..Αντε τελειωνε και εσυ..5..Σιγουρα εχω βαρεθει..6..Για στασου...7..Να και η μουσικη..8..Να,ο πονος στη κοιλια,εχω ανχος τελικα..9..Μια ανασα και..10..Φως..!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Ένας Καρβέλας δεν φέρνει την...Βίσση!

Σιωπηλά και χωρίς πολλά πολλά, η Βίσση κυριάρχησε φέτος σε ότι και εάν έκανε.
- Πριν πεις ''νταξει ακόμα ένα κείμενο που εκθειάζει την Α.Βίσση, τότε καλύτερα να διαβάσεις παρακάτω. -

Σιωπηλά γιατί η ίδια επέλεξε να μην δώσει καμία συνέντευξη σε έντυπο τουλάχιστον μέσο, αφού όπως είπε η ίδια ''Τα έχω πει όλα, φέτος ας μιλήσουν οι εμφανίσεις μου'' ή κάπως έτσι.
Ήταν μια από τις καλύτερες επιλογές της για την χρονιά που μας πέρασε και που συνεχίζεται έως και τώρα.
Μια ''σιωπηλή'' Αννα αλλά με την πιο εκκωφαντική παρουσία επί σκηνής.

Η ίδια επέλεξε να εμφανιστεί σε έναν νέο χώρο, μικρο χώρο.
Κάπου εκεί στο τελείωμα της Ερμού και λίγο πριν βγεις για το Γκάζι, θα δεις έναν διαφορετικό ξενοδοχείο, θα δεις το ''Hotel Ερμού''.
Η Βίσση εκεί επανέφερε τον εαυτό της σε στιγμές 90's, όταν η σκηνή απείχε παρά μόνο μια ανάσα από τον πρώτο θαμώνα και όπου οι μικροφωνικές δυνατότητες μπορεί και να ήταν ανούσιες.
Γιατί η ίδια απέδειξε ότι μια φωνή και…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...