Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ενα βημα πιο μακρια...

Τωρα εγω δηλαδη μεγαωσα..??.
Πως μπορει να καταλαβει καποιος οτι μεγαλωσε?..
Φωτογραφια?Ρυτιδα?Ασπρη τριχα?Απωλειες?...


Τι ειναι αυτο που μας κανει,να νιωθουμε μεγαλυτεροι?...
Τι αισθανεται καποιος την ημερα τον γενεθλιων του?..Δεν ξερω για αλλους αλλα για μενα φετος απο θεμα συναισθηματος ητανε...μετρια τα πραγματα..Μπορει καποιος να πει οτι σε θεμα σκεψης,ημουν περισσοτερο κυνικος στο θεμα ''ημερα γενεθλιων''...
Για μενα φετος ηταν εμφανης η διαφορα μεταξυ του πως γιορταζα τα γενεθλια μου...


Καπου εκει στα 6 με 12,το σπιτι γεμιζε συγγενεις...Ξαδερφια που ερχονταν αναγκαστικα,θειες που εφερναν τα νεα της γειτονιας τους,φιλοι των γονιων μου που καμια σχεση δεν ειχα με παιδια,φιλοι δικοι απο το δημοτικο που δεν τους ηξερα αλλα επρεπε να τους φωναξω,γιατι ετσι εκαναν ολοι..
Εκει στο γυμνασιο εγινα πιο επιλεκτικος..Κανονιζα ο ιδιος το ποιος θα ερθει και τι ωρα..Η μουσικη ηταν αναλογη με τις απαιτησεις των κοριτσιων και ντρεπομουνα οταν η μανα μου φορμα ερχοτανε μπροστα σε ολους και ελεγε οτι επρεπε να κοψουμε την τουρτα..
Μετα στο λυκειο επρεπε να ακολουθησω την επομενη κλιμακα..Ποια ειναι αυτη?..Μα φυσικα οτι το να συγκεντρωθεις στο σπιτι ειναι παιδιαστικο και ετσι επρεπε να βγαλεις καμια 10αρια ατομα για μουκαλι ή ποτο στο τελευταιο μαγαζι που η πολη σου μπορουσε να σου διαθεση..Αλλα και παλι εκει γινοτανε τζερτζελο και τα γεγονοτα της βραδιας ητανε θεμα συζητησης για την παρεα την επομενη βδομαδα..
Επειτα ηρθε η Αθηνα...Τα πρωτα γενεθλια ηταν με την μαμα και την νουνα..Κανεις δεν ξερει κανεναν αρα τι πιο λειτουργικο απο το σβησιμο των κεριων το μεσημερι,πριν πας στην σχολη..?!..Την δευτερη  χρονια..ολεθρος..Πρωτη χρονια που η μητερα μου δεν με συνοδεψε στο τραγουδι των γενεθλιων(τι χαστουκι??!!)και γενικα πρωτη χρονια που ημουν χωρις κανεαν,να νιωθω αδειος και ερημος...με αποκορυφωμα ουτε τουρτα,ουτε κερι να εχω να σβησω..Τ επομενα ηταν παλι λυτα αλλα οικογενειακα..Γονεις,τουρτα,Αθηνα κλπ..
Φτασαμε στο σημερα...
Μια μερα πριν τα γενεθλια,σκεφτομουνα οτι μεγαλωσα...Οτι τιποτα δεν εχει αλλαξει στη ζωη μου ωστε να μην μου θυμιζω το πως ημουν πριν κατι χρονια..Μπορει να εχει μεγαλωσει η cdθηκη και να ξερω τι παει να πει torrent αλλα ειμαι στασιμος..Συνηδητοποιω οτι καποια στιγμη πρεπει να προχωρησω..να ωριμασω..Αλλα ολα αυτα εχουν περασει οταν ξυπναω την αλλη μερα το πρωι,ημερα γενεθλιων,και δε θυμαμαι τι σκεφτομουνα παρα μονο οτι σημερα εχω γενεθλια..
Βλεπεις ομως κανεις δεν μπορει να ξερει την εξελιξη της ημερας..

Τουρτα-γελιο-allou fun park-ρακομελο στου ψυρρη και μολις εγινα....22..!
Ναι,πιστευω οτι απο θεμα διασκεδασης,τα φετινα γενεθλια ητανε...τελεια!..Εζησα μια μερα γεματη γελιο και χαρα..με τρεις ανθρωπους που σημαινουν πολλα για μενα..


Το βραδυ οταν αναλογιζουν την ημερα των γενεθλιων μου σκεφτομουνα...
''Σιγα,την διαφορα..Δηλαδη θα ηταν καλυτερα αν ολη την ημερα ημουν μες στο ανχος για το τραπεζι που εχω κλεισει στο ταδε club ή στο ταδε μπουζουκομαγαζο..να εχω την αγωνια αν θα ερθουν ολοι..Γιατι αν θα τους αρεσει εκει που θα εχω κλεισει μπουκαλι..Αν θα περασουν καλα κ τι θα σκεφτονται μετεπειτα για τις επιλογες οσο αφορα την διασκεδαση??..Μπα καλυτερα μια τετοια μερα να την διασκεδαζεις οσο μπορεις και ασ μην ειναι club..ας λεγεται ρακομελο..ας λεγεται allou fun park..Ας λεγεται αγαπη απο αυτους που ειναι διπλα σου και σου θυμιζουν οτι οσο μεγαλωνεις δεν χανεις κατι παρα μονο λιγα μαλλια απο το κεφαλι,αντε και καμια ασπρη τριχα!!
Ας εισαι αναμεσα σε φιλους και συγγενεις και ασε τους αλλους να τα σπανε στα πιο δυνατα ντεσιμπελ του μαγαζιου που επελεξαν να πανε!!...


Ας γιορταζω αυτη τη μερα καθε χρονο..και το πως το βρισκουμε φτανει να υπαρχει η μερα..και εγω!!
Ετσι δεν ειναι???

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…