Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στον δρομο της επιτυχιας...

Μερικες φορες καποια γεγονοτα,μεγαλα ή μικρα,μπορουν να σου χαλασουν την διαθεση...
Η διαθεση ειναι μια κατασταση που σε συγκεκριμενες στιγμες την προετοιμαζεις απο πριν.Για παραδειγμα,οταν πας θεατρο και το εχεις επιλεξει απο πριν,δηλ. ξερεις τι θα δεις και πας με μια προσμονη..ειναι ασχημο να σου χαλανε την διαθεση κατι μικρες μ***..Ας πουμε,το οτι πας με εισιτηριο ΟΓΑ και επειδη δεν πληρωνεις πρεπει να περιμενεις τελευταιος,μιας και αυτοι που πληρωνουν εχουν παντα προτεραιοτητα για την ταμια..Δεν φτανει μονο οτι πρεπει να περιμενεις να τελειωσει η ουρα αλλα βλεπεις ειναι αργοκινητη η ταμιας..Ολα αυτα μαζι σε κανουν να μπεις τελευταιος στην αιθουσα,ενω εχει αρχισει η παρασταση...Εκει,τα παιδια που σε βοηθουν για να βρεις την θεση σου,ειναι πανικοβλητοι γιατι πολυ απλα που να σε βαλουν στην πρωτη σειρα ενω πανω στην σκηνη ειναι ηδη οι ηθοποιοι...


Καπως ετσι εχασα τις πρωτες δυο ''σελιδες'' του εργου....Αρκετα ομως με την γκρινια..!


Ειναι παρηγορο και ελπιδοφορο,να βλεπεις νεα ελληνικα θεατρικα εργα που αντικατροπτιζουν την δικη μας πραγματικοτητα..Μπορει οι παλαιοτεροι να εκαναν καλη δουλεια αλλα πρεπει να παμε ενα βημα παραπερα..Ετσι,οποτε ακουω για νεο εργο του Ρεππα-Παπαθανασιου,ξερω οτι εχουν ''πατησει'' δουλεια...
Απο το ''Μπαμπαδες με ρουμι'' μεχρι τα ''Μωρα τα φερνει απο πελαργος'' και απο το ''Φουστα μπλουζα'' στο ''Συμπεθεροι απο τα Τιρανα'',πραγματικα δεν ξερεις ποιο να πρωτο-αγαπησεις..Εξαιρετικες κωμωδιες,με συχρονο γελιο και ατακα..Καταστασεις κωμικο-τραγικες γραμμενες απο ανθρωπους που ζουν σημερα...Ομως υπαρχει και αλλο ενα εργο...''Εβρος απεναντι''..Δεν ειναι τοσο κωμικο οσο τα παραπανω αλλα χτυπαει στο στομαχι του Ελληνα με ιδεες και αποψεις που μπορει καποιος διπλα μας να εχει σκεφτει αλλα ποτε δεν αναφερει δημοσια..Ετσι,εκει διπλα στο ''Εβρος απεναντι'' τοποθετω και το καινουργιο τους εργο.....''Αττικη Οδος''..


Πραγματικα ενα εργο τοσο σημερινο οσο κανενα αλλο...Καταστασεις και χαρακτηρες που υπαρχουν σε καθε ελληνικο σπιτι...Μυστικα και ερωτηματα,που καποια στιγμη στη ζωη μας αναρωτιομαστε και οι ιδιοι..Αληθειες που βγαινουν πολυ αργα απο μεσα μας γιατι πολυ απλα ο φοβος που περιτρυγιζει την επιλογη της αποκαλυψης ειναι τρομερα δυνατος..Καπως ετσι,αντιληφθηκαν οι συγγραφεις αυτοι την εποχη μας και την απεδωσαν με ειλικρινεια και καθολου φαντασια..(Δεν λεω οτι δεν εχουνε φαντασια αλλα πολυ απλα το εργο τους ειναι μονο αληθειες)..


Το εργο λογω χρονου(παιζεται παραλληλα με την ''Φουρκετα'') δεν εχει καποιο μεγαλο σκηνικο ευρημα(οπως στο ''Μπαμπαδες με ρουμι'',η αποκαλυψη του νεκροταφειου)..Ειναι απλο και λιτο αλλα μια χαρα λειτουργικο στα ματια του θεατη..Σε βοηθαει στην κατασταση του εργου πολυ ευκολα(ποσο μαλλον εγω που ειχα χασει και κανα 2 αραδες απο την αρχη)..


Οι ηθοποιοι πραγματικα δεν ξερω αν ειναι ενας κ ενας αλλα σιγουρα αν ελειπαν καποιοι,δεν θα μπορουσα να το φανταστω αλλιως...Εν τω μεταξυ πιστευω οτι ο Ρεππας-Παπαθανασιου γραφουν τα εργα τους πανω στα προσωπα τον ηθοποιον..Δηλ σκεφτονται ποιος ηθοποιος θα τουσ ταιριαζε σε καποιον χαρακτηρα και ετσι τον πλαθουν αναλογα κωμικα ή δραματικα..


Εν αρχη ειναι η Τζενη Ρουσσεα...Ειναι μια κυρια κλασης Rendgrave..Νομιζεις οτι το αριστοκρατικο στοιχειο του θεατρου δεν χαθηκε ακομα..και σιγουρα η κ.Ρουσσεα ειναι η ιερεια του..Εχει εναν αερα μια αλλης εποχης που δεν ωστοσο παλιομοδιτικος..Αντιθετως ειναι σαγηνευτικος και αποστομωτικος..Την βαζει στην ιδια ''γραμμη'' με την Κ.Χελμη και την Ν.Μεντη(η καθε μια στην πιο προσφατη παρασταση της)..Σου λειπει οταν δεν ειναι στην σκηνη και δεν την χορταινεις οταν ειναι..!...Πραγματικα δεν ξερω πως να εκφραστω για την τελευταια της σκηνη..ή για την σιωπη της οταν το φως μισοσβηνει και ακουγεται η Ν.Μουσχουρη στο πικ-απ..Παντως ανεξιτηλη στην μνημη μου θα μεινει η στιγμη του τελους που ανοιγει η πορτα και βαδιζει στο ασπρο φως με ηχητικη υποκρουση ενα τραγουδι της Ν.Μουσχουρη...Ευχαριστω!!


Η Δαφνη Λαμπρογιαννη ειναι για μενα παθος...Την λατρεψα απο το ''Εισαι το ταιρι μου'' οταν τραγουδουσε Πουλοπουλο-Βοσκοπουλο σε ακαταλληλη...σκηνη και υποκλιθηκα στις σιωπες της στο ''Φουστα-Μπλουζα''..Εδω,πραγματικα κενταει για μενα...Ειναι πραγματικα οτι καλυτερο εχω δει απο νεα ηθοποιο φετος..Μια παρουσια που ειναι ατακαδορισσα στην κωμωδια εχει μια καταπληκτικη αντιδραση οταν νιωθει το κενο της αδυναμιας και οτι δεν μπορει να κανει τιποτα για να το γεμισει,καμια επιλογη της δεν θα φερει την ισορροπια στην αδυναμη ψυχη της..Νιωθεις οτι ζει την καθε στιγμη...και οι επιλογες που πρεπει να παρει ο ρολος της ειναι επιλογες δικες της..Στην μνημη μου εχει μεινει ο σπαραγμος στην στιγμη που αντιλαμβανεται οτι δεν μπορει να κανει..τιποτα για την ιδια της την ζωη...


Ο Σταυρος Ζαλμας και ο Σταυρος Καραγιαννης ειναι αντρικες παρουσιες που φερνουν μια ισορροπια..Αξιολογοι και αντικειμενικα πολυ καλοι στο ρολο τους...Για τον Ζαλμα ποτε δεν ημουν υπερ αλλα ειναι ο δευτερος ηθοποιος που μεσα σε αυτη τη χρονια τουλαχιστον θεατρικα μου αλλαξαν την γνωμη...Ο Καραγιαννης ειναι νεος και σιγουρα ο νεος ζεν..


Ο Τσιμιτσελης μου φανηκε ''λιγος''...Ναι,σιγουρα τα κοριτσακια πανω στην σκηνη θα βλεπουν μονο αυτον αλλα αν δεν εχεις αυτη τη μανια,πραγματικα δεν εντυπωσιαζεσαι...Ο.κ η κοπελα που ητανε διπλα μου στο ταμειο ηταν ετοιμη να λιποθυμησει μονο και μονο στη σκεψη οτι θα τον εβλεπε αλλα δεν ξερω αν τελικα ικανοποιηθηκε..Ο ρολος του μπορει να ειναι απλα ο.κ αλλα δεν δινει κατι παραπανω οπως ολοι οι αλλοι..Μην με πειτε κακο ακομα..και εγω αν επαιζα αυτον τον ρολο θα ηθελα να ειχα...Απλα δεν ειναι και οτι κανει την διαφορα..

Τωρα μπορειτε να με πειτε κακο...Γιατι πραγματικα αυτο που θα πω δεν ξερω αν ειναι δηλητηριο αλλα σιγουρα δεν ειναι μονο δικη μου αποψη..Η Κ.Τσαβαλου ειναι ενα αδυνατο κοριτσι που σου βγαζει μια...''ερωτικη προστυχια''...Δεν ξερω πως ειναι στη ζωη της αλλα πανω στη σκηνη το φερει και μαλιστα πολυ...Θα μου πεις ειναι ο ρολος της...ναι,αλλα ποσες φορες ειναι τελικα ο ρολος της??...Καθε φορα που την βλεπω τον ιδιο ρολο με παραλλαγες παιζει..Αρχη γινομενης απο το ''Hardcore'',μια ταινια τοσο ακραια που την εκανε ομως ''αστερακι''...Ηταν τοσο καλη που οπως η ιδια εχει πει στο δρομο της εχει τυχει να την πλησιασει καποιος με καθολου ''καλους'' σκοπους...Μια σαφως μικροτερη κλιμακα αυτου ρολου παιζει εδω..Μια κοπελα στα 18-20 που αυτο που ξερει καλα ειναι να ζει στα ορια...Δεν ξερω ειναι καλη η τυποποιηση..Σιγουρα σου φερνει λεφτα αν θες να μεινεις μονο εκει..Γιατι οταν θα θελουν εναν συγκεκριμενο χαρακτηρα εσενα θα σκεφτονται...Αλλα ενας ηθοποιος οταν θελει να ειναι ηθοποιος δεν μπορει να παιζει ενα πραγμα μια ζωη..Ποιος θα την σκεφτει ποτε την Τσαβαλου να παιξει ενα συντηρητικο ανεβασμα του ΄΄Βυσσινοκηπου''?...Δεν λεω οτι δεν μπορει να γινει ή οτι δεν εχει γινει απλα ποιο ευκολα θα την δεχτει ο θεατης(και μιλαω και για μενα)...στα ''Κοκκινα Φαναρια''...Η σκηνη που παιζουν πολλες..χειρονομιες και ''κουβεντες'' σιγουρα θα μου μεινει....!



Τωρα σε μια πραγματικα ιδιαιτερη για μενα περιπτωση..Εγω αυτη την παρασταση την πρωτο-ακουσα,απο ατομα που μου ειπανε οτι η Δασκαλα μας φετος θα ειναι στο θεατρο..Ποια Δασκαλα??..
Ελενη Γερασιμιδου!...Ναι,την εχω ζησει μεσα στο μαθημα και ξερω οτι καποιους ρολους σαν και αυτους ειναι 'αμαρτια'' να την χανεις οταν τους..ζωντανευει σκηνικα..Ομως επεσα ατυχος..Δεν προλαβα να την δω,γιατι πολυ απλα αποχωρησε απο την παρασταση..Το λογο δεν το ξερω αλλα σιγουρα με απογοητευσε..Ομως κατα ποσο ημουν ατυχος δεν ξερω..γιατι λογο αυτης της ανατροπης μου δοθηκε η ευκαιρια να δω μια αλλη ηθοποιο στο ρολο της..Μια πραγματικα θαυμασια καρατεριστα..Δεν εχω παρακολουθησει δουλεια της,το μονο που ξερω ειναι οτι ειμαστε ''φιλοι'' στο facebook..Αρα,εγω την ανακαλυψα εκει...!..Ειναι πραγματικα αθλος να μπορεις να κανεις δικο σου εναν ρολο που στα ματια καποιου εχει εντυπωθει με αλλη παρουσια..Θα μου πεις οτι δεν προλαβες να δεις την Γερασιμιδου,τοτε πως ξερεις οτι ειναι καλη?...Πολυ απλα καποιες φορες το μυαλο προτρεχει και ξερει και φανταζεται πως θα ητανε αυτος ο ρολος σε εναν ανθρωπο που εχει τον ζησει..Ο Γερασιμιδου εναν ''ιδιο''(με αποκλισεις) ρολο επαιζε στο ''Μπαμπα να μην ξαναπεθανεις Παρασκευη'' αλλα και στο ''Μπαμπαδες με ρουμι''....Εδω ομως η Μαρια Αντουλινακη εχει δωσει τον δικο της προσωπικο στιγμα και ειναι αξιο ''προσκυνηματος''...Οι πιο πολλες σκηνες ειναι δικες της...Απο την αποκαλυψη στο γιο της που βρηκε τα λεφτα μεχρι την σκηνη που με την σιωπη της καταλαβαινει οτι ο ρολος της Ρουσσεα τα ξερει ολα...και τελος η τελευταια σκηνη η πιο ειλικρινης,συναισθηματικη σκηνη μοιραζεται εξιζου στην ιδια και στην κ. Ρουσσεα..
Ειναι κριμα που η παραγωγη δεν εκανε καινουργια φωτογραφιση ολοκληρη ή ιδιωτικη για να προσθεσουν την παρουσια της,στην διαφημιση του θεατρικου εργου...




Ενα εργο πραγματικο,ρεαλιστικο,εντιμο,συναισθηματικο,απολογητικο,με μνημες που καθηλωνουν και μουσικη που σε κανει να ονειρευεσαι..


Την ευχαριστηθηκα οσο δεν παει!!!!


''Με ασπρα πουλια και σημερα...τον ουρανο θα ντυσω....''

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…