Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια δεκαετια ''εκλεισε''.....τωρα τι???


Εκανα καιρο στο να αποφασισω να γραψω αυτο το κειμενο..Ειναι το πρωτο για το 2010..Ειναι το πρωτο στην νεα δεκαετια..Αλλα ειναι και ενα κειμενο που ειναι ενα ειδος ''close up'' για την δεκαετια που εφυγε..


Ετρεμα στην ιδεα αυτου του κειμενου γιατι δν ξερω που θα ταξιδεψει το μυαλο μου και τι αναμνησεις θα φερει απο αυτη τη ''χαμενη'' δεκαετια.


Αυτη η δεκαετια ειναι η πρωτη που ''εζησα''..Στα τελη '80,ημουν μολςσ δυο χρονων και στα '90 πηγαινα δημοτικο..Αρα εκει που ηξερα τι εκανα και ειχα τισ πρωτες μου επιλογες ηταν στην δεκαετια του '00..
Μια δεκαετια γεματοι σκαμπανεβασματα,ατυχιες,συγκινησεις,ονειρα και πολλες πολλες στιγμες που νομιζα οτι ετσι θα ηταν η ζωη μου απο εκει και περα...Ελα ομως που επεσα εξω..
Εκει που λες οτι εισαι καλα,εκει που νομιζεις οτι δεν θα αλλαξει τιποτα..συνειδητοποιεις οτι εισαι πολυ μικρος για να λες μεγαλες κουβεντες.Ερωτες που την στιγμη που τους ζουσες σου φαινονταν αιωνιοι,τωρα δεν ειναι παρα μια κουκιδα στο παρελθον..Μια γκριζα ή μια πολυχρωμη κουκιδα αναλογα με το ποσο καλη ή κακη ητανε αυτοι οι ερωτες..
Σε αυτη την δεκαετια γνωρισα την πραγματικη αποθεωση στο τομεα της φιλιας..αλλα παλι ητανε η ιδια δεκαετια που με βρηκε αποδεκατισμενο και παραλιγο μονο στο τελειωμα της...
Ποσες φορες μεσα σε αυτη την δεακετια ειπα οτι δν ξερω πως μπορω να συνεχισω να ζω απο τι στιγμη που ολοι οσοι με αγαπουσαν(κοινωνικα) ειχαν πλεον απομακρυνθει?...Ποσες φορες αναλογιστηκα αν αλλαξα τοσο εγω και απλα τους κανω ολουσ να τρεχουν μακρυα..?


Ναι,εκανα λαθη πολλα σε αυτη τη δεκαετια...Παρα πολλα...Καποια συνχωρεθηκαν και καποια αλλα δεν εχουν βρει ακομα το δρομο της εξιλεωσης...


Πλεον δν γινεται να περιμενω για αυτη την ''αφεση'' αμαρτιων...Καταλαβα οτι αυτος που θελει να στη δωσει,θα στη δωσει απο το πρωτο λεπτο και θα στην ξαναδωσει οσες φορες χρειαστει,φτανει να καταλαβαινεις οτι η εκμεταλευση συναισθηματων εχει ενα οριο...
Ετσι...δν ζηταω πλεον τιποτα,ουτε προσμενο...Ζω με τα λαθη μου αλλα δεν τα ''φοραω '' πια...Συνεχεια θα ειναι μεσα μου αλλα θα ειναι μονο μια θυμηση οτι τιποτα στη ζωη δεν ειναι ευκολο...Ολα περνανε μεσα απο δυσκολιες...Μπορει τη μια στιγμη να εισαι το κεντρο και να νιωθεις οτι εισαι τα παντα για πολλους και την αλλη να γκρεμιζονται ολα και να νιωθεις οσο το δυνατον πιο πολυ τη μοναξια..


Πανω σε αυτο...Μια υποσχεση στο μονο ανθρωπο που η ευκαιρια που μου εδωσε αντιστοιχει με ''αδελφικη'' αγαπη...Μου εδωσες αυτο που ηθελα σε καιρους χαλεπους για μενα...ησουν εκει και ας ακουγες απο παντου οτι δν αξιζει..Μου εδωσες να καταλαβω οτι μετραω και καταλαβα οτι δεν ειμαι τοσο σκατα οσο νομιζα...Σε σενα και μονο σε σενα οφειλω την ισορροπια που εχω τωρα στη ζωη μου και το μονο που μπορω να πω ειναι οτι εισαι ο ''αδελφος''  μου και ας μην εχουμε το ιδιο αιμα...για μενα ειναι το ιδιο και το αυτο..


Καταλαβα οτι εκανα λαθη..Το παρελθον δεν διορθωνεται...Αλλα το μελλον δοκιμαζεται..και αυτη την ευκαιρια δν την ειχα..Εκανα λαθος σε πολλα αλλα εμαθα πλεον και δεν ζητω ''βερεσε''...Ξερω οτι ολα θα ειναι δυσκολα αλλα σιγουρα θα ειναι πιο αληθινα...Εμαθα...και ας μην μαθανε μαζι μοθ...Εζησα και ας μην εζησαν μαζι μου..Μεγαλωσα και ας ημουνα μαζι σας..


Αυτη η δεκαετια ηταν το ξεκινημα μου στη ζωη μου...Ειχα βαθμο κατω απο τη βαση..Αλλα ειναι μονο η αρχη...


Εζησα πολλα και διασκεδασα..ακουσα πολλα και μου υποσχεθηκαν..ζητησαν πολλα αλλα και πηραν...


Πλεον ξερω ιη θελω και πως το θελω...


Ρισκο...απο εδω και μπρος μονο αυτο...Δεν δινω χωρο σε τιποτα παλιο...για μενα ειμαι εγω.


Ολες οι εμπειριες κλειστηκαν σε ενα κουτι και τωρα σειρα της μνημης να λησμονει...Δεν θελω πια να χαθω απλα θελω να μαθω να ξαναζω...


Ειμαι εδω,..και ακολουθω...καθε στιγμη που θα βγει..μακαρι να ζω για να το δω...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν έχεις κώλο...διάβαινε!

Update:
Φαινεται οτι η Naya ηρθε για να μεινει και καποιος απο πισω...χωνει γερα λεφτα για την προωθηση του νεου ταλεντου.
Μεχρι και τραγουδι με τον Φοιβο αναμενετε να ηχογραφησει.
Οπως και να εχει, ειναι η καλυτερα ''μετάλλαξη'' πρωην χορευτριας σε τραγουδιστρια απο φωνη...σωματαρα.



Οριστε το νεος της τραγουδι ( δεν φταιω εγω εαν δεν παταει στις νοτες ακομα και στο στουντιο ):



Εχω καιρο να ασχοληθω με το τι κυκλοφορει στην Αθηνα, ειδικα την νυχτα.
Η κεντρικη φωτογραφια του αρθρου απεικονιζει μια απο τις πιο αναγνωρισιμες γυναικες στην Αθηναικη νυχτερινη ζωη.
Αλλα ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Μηπως ξερετε αυτο το τραγουδι:



Η τραγουδιστρια του κομματιου ''Μην ακους κανεναν'', αποτελει τον - ισως - πιο αναγνωρισιμο κωλο των αθηναικων club και της επαρχιας.
Η Naya του τραγουδιου δεν ειναι αλλη απο την Αθηνά Νάγια που τοσοι και τοσοι εχουν ''απολαυσει'' να τους χορευει σχεδον γυμνη πανω στις μπαρες των αθηναικων και οχι μονο club.
Αλλαξε λιγο τ…

XxX...είπαμε ακατάλληλο!

UPDATED:
Το σκανδαλο με τις γυμνες φωτογραφιες ( προσωπικες ) διαφορων γυναικων του Hollywood δεν λεει να σταματησει. Συνεχεια βγαινουν ολες και πιο πολλες.
Δειτε καποιες απο τις καινουργιες.



Zoe Kazan, ειναι η εγγονη του γνωστου σκηνοθετη Elia Kazan. ''Σπαει'' ταμεια αυτη την στιγμη με την ταινια ''What If'' αλλα εχει πρωταγωνιστησει και σε ταινιες οπως ''Fracture'', ''Ruby Sparks''.






















Η Kelly Brook δεν θελει συστασεις...


Η όψη της πρόκλησης..

Αυτο το blog δημιουργηθηκε αρχικα για να μπορω να γραφω αυτα που με πειραζουν, ενοχλουν ή και μου θελω να μοιραστω με καποιον/α εκει εξω.
Ποτε δεν περιμενω οτι καποιος/α πραγματικα θα το διαβαζει και ποσο μαλλον οτι θα εχει τετοια απηχηση χωρις διαφημιση.

Ετσι δεν μπορω παρα να προσπαθησω να παω ενα βημα παραπανω το blog και να δοκιμασω κατι καινουργιο.
Δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα οπως θα δειτε παρακατω παραθέτω μια ''συνεντευξη'' ή αλλιως μια συζητηση με εναν νεαρο που αυτο που κανει παντα μου προκαλουσε ερωτηματα και γιατι οχι...θαυμασμο.

Αν ψαξει κανεις τον ορισμο του γυμνισμου, αυτο που θα βρει σαν ερμηνεια ειναι η πρακτικη εκθεση του σωματος σε μη σεξουαλικα ή οικογενειακα πλαισια.
Οι περισσοτεροι εχουμε συνδυασει το γυμνισμο με τις αντιστοιχες παραλιες οπου μπορει καποιος να παει ή με συγκεκριμενη δεκαετια οπου ο ερωτας και η αγαπη για την φυση ηταν διαχυτη.
Στις μερες ομως ο γυμνισμος ή εκθεση του σωματος ''χρησιμοποιειται'' για διαφορους λογους και ε…